2022-07-14, 18:48
Bannlyst
Konstigt att folk inte vågar släppa ut sina barn och folk har börjat nattvandra i det lilla samhället..
Hur många våldtäktsnegrer går det fria där egentligen 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
Citera
2022-07-14, 18:51
Medlem
Någon som vet status på flickan? Någon sa att de har stängt av.....?
Citera
2022-07-14, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Du tror inte att man kan ge mediciner till medvetslösa?

Enligt 1177 så kan du som blivit våldtagen få vaccin mot hepatit B och ett akut-p-piller för att undvika en graviditet

Kan och kan.. Klart man KAN, men vad jag menar är att det knappast kan höra till rutinerna att man tvingar på någon en abort utan att personen ens är vid medvetande.
Citera
2022-07-14, 18:52
Medlem
Harrfenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Jag menar inte just i detta fall. Utan det är incelsmän Med sjuk kvinnosyn man ska passa sig för. Det större risk att en kvinna våldtas och misshandlas och mördas i skogen med en sådan än en mörkhyad man.

Byt tråd då....
Citera
2022-07-14, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Ja, Ab*shi är väl själva skolboksexemplet på en incel?

Ofrivilligt singel, ensam, kan aldrig få en flickvän, socialt inkompetent, lågbegåvad, ruskigt ful och helt jävla bäng i huvudet i största allmänhet.

Han och Anders Eklund är ju identiska nästan. Båda lågbegåvade, livsfarliga sexualbrottslingar med pedofila tendenser. Lika fula och feta är de också.

Jag pratar om dom sexualmord som hänt innan detta. Risken att en mörkhyad ska göra ett liknade brott som hände nyligen är extremt liten. Större chans att bli träffad av blixten.
Citera
2022-07-14, 18:53
Medlem
-DaRude-s avatar
De har alltså hittat henne liggandes på magen med ansiktet i marken, om jag tolkar vittnesuppgifterna korrekt. Det var väl precis då han var klar med henne.

Samhället får aldrig glömma vad han gjort, hur han ser ut eller var han håller hus. Rättvisa måste skipas på ett eller annat sätt.
Citera
2022-07-14, 18:54
Medlem
.WhyAreYouGeh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Det är så äckligt att se och läsa att media och vänstern precis som vanligt skiter i flickan och brottet i sig, man skiter i utvecklingen i landet till förmån för ens egna vidriga politik. Man gnäller om hur synd det är om gärningsmannen, hans livssituation, att folk hatar honom vilket man naturligtvis ska göra om man har sina sinnen i behåll. Man hade helst sett att han fått bo kvar, inget hänt honom och att allt varit som vanligt. Man hade hellre flyttat på henne genom tvång för att slippa drabbas av liknande saker igen, helt garanterat. Han har redan attackerat andra kvinna och andra barn upprepade gånger som det beskrivits. Så jävla vidrigt att man låter det fortsätta, både politiskt och i det individuella fallet.

Bra inlägg. Anledningen är att alla dessa vänsterpersoner (slarvigt uttryckt) undermedvetet är måna om att dom har bidragit till det här våldssamhället genom att ha röstat och fortsätter att rösta på en ytterst samhällsfarlig politik. Man vågar inte "byta sida" och inse sanningen eftersom man endast hänger i vänsterkretsar och jobbar på ställen där majoriteten röstar MP och S. Därför försöker dom i stället förmildra alla brott som begås av kulturberikare för att skydda sig själva och sina vilsna, verklighetsfrånvända åsikter.
Citera
Medlem
Harrfenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Det är han inte alls, han misstänks till och med av det naiva rättsväsendet och polisen vara 15 år eller mer. Lögnare.

Jag går bara på vad jag hört, att åldrarna kan variera bland dessa vet vi alla.
Lite som det passar kanske, vad vet jag.

Du som vet, hur gammal är idioten?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Tack och lov är det inte många äktsvenska nioåringar som är fertila, de finns men de är ovanliga.

Nja, inte helt ovanligt att tjejer får mens och därmed är fertila vid 9-10 år.
Citera
Bannlyst
Två personer kom ut från skogen och stoppade Agnes och hennes pojkvän och sa att det låg en flicka i skogen.
Agnes gick upp och titta, hennes pojkvän vågade inte följa med.
Vilka var dom 2 personerna som kom ut från skogen?
https://www.expressen.se/nyheter/upp...ckan-hittades/
Citera
2022-07-14, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Kan och kan.. Klart man KAN, men vad jag menar är att det knappast kan höra till rutinerna att man tvingar på någon en abort utan att personen ens är vid medvetande.

Jag tror inte att det behövs i det här fallet eftersom hon mest troligt inte kan bli med barn än. Men hade det varit min 13-åriga dotter som låg medvetslös hade jag självklart sett till att hon fått det.
Citera
2022-07-14, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
Konstigt att folk inte vågar släppa ut sina barn och folk har börjat nattvandra i det lilla samhället..
Hur många våldtäktsnegrer går det fria där egentligen 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
Ja det är hemskt, förr blev man varnad för de "fula gubbarna". Vete tusan vad som hänt inga kan snart vistas ute.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in