2022-07-14, 17:26
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannha
Jag har jobbat på en brottsofferjour och kvinnojour under många år…. 9 av 10 våldsbrott begås av svenskar

Vill du länka eller referera källa till uppgiften!
Citera
2022-07-14, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trulse53
Elin Krantz mördades av den sadistiske våldtäktmannen Ephrem Tadele Yohannes , denne var också utav Etiopiskt ursprung, dömdes 2011 till 16 års fängelse, skulle därefter utvisas, med straffrabatt borde han väl vara frigiven nu, är han utvisad eller befinner sig denne galning kvar i vårt land, om jag inte missminner mig så hade han väl fru och barn vid tidpunkten för övergreppet på Elin, kanske har detta setts som en förmildrande omständighet för detta odjur att få vara kvar i vårt land .
Gud vad jag grät när jag läste om Elin Krantz Fy fan vad vidrigt , det liknar mycket detta fall jag har gråtit nu med... är fruktansvärt rädd att detta inte slutar bra för flickan . måste vara otrolig vanmakt för pappan som tycks sitta inne och inte kan vaka vid flickan.. "
Citera
2022-07-14, 17:27
Medlem
Citat:
Jag har jobbat på en brottsofferjour och kvinnojour under många år…. 9 av 10 våldsbrott begås av svenskar

Citat:
Personer med invandrarbakgrund överrepresenterade i brottsstatistiken

https://www.dn.se/sverige/personer-m...tsstatistiken/

Citat:
Mer än var femte person, 21 procent, av invånarna som är födda i Sverige men med föräldrar födda i den region som som Brå kallar för ”Övriga Afrika” (afrikanska regioner utom Nordafrika och Östafrika) förekom som misstänkta för brott 2015-2018. Siffran för Nordafrika är 20 procent.

Citat:
Högst är överrisken för de grövsta brotten, dödligt våld (inklusive försök) och rån.

Så om du jobbade på en brottsofferjour och en kvinnojour där 9 av 10 misstänkta var svenskar, så var din brottsofferjour och kvinnojour inte representativ för resten av Sverige.
Citera
2022-07-14, 17:27
Medlem
Citat:
Svenskar ? ja du det kan nog diskuteras , räknas ju som SVENSKAR så fort de fått sitt uppehållstillstånd, men ursprunget på dessa som du anger är nog inte svenskar i ordets rätta benämning,
Citera
2022-07-14, 17:30
Medlem
Citat:
Känner folk som har jobbat på brevterminal 9 av 10 brev som skickades till anstalter adresserat till utlänska namn cased closed.
Citera
2022-07-14, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xiiter
Enligt vad föräldrarna sagt så hålls hon nedsövd tills på måndag så nog är det riktigt illa med den lilla tösen tyvärr. Frågan är varför och vad kan hon få för men?

Till vem har föräldrarna sagt det?
Citera
2022-07-14, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Att svenskar begår brott i Sverige är knappast någon sensation men att ”flyktingar” som kommer hit annars hade de blivit dödade i sitt hemland (Sverige var också det närmaste land att fly till från Afrika…) begår bestialiska brott är en helt annan sak, eller hur?

Ja fast problemet hade inte slutat existera .. kvinnor hade inte känt sig trygga endå och mammor hade varit likt förbannat rädda att släppa ut sina barn på sommarkvällar även om utlänningar inte fanns i Sverige. Alla känner rädsla för incelsmännen som springer lösa och har sjuka tankar om kvinnor. Det är ju bara läsa på Flashback om kvinnosynen och man ser varningsflaggor i detta samhälle.

Visst detta brott i Skellefteå hade inte hänt om han inte varit här i Sverige men det kommer hända fler sexualmord i Sverige av svenska vita män tro mig!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xiiter
Enligt vad föräldrarna sagt så hålls hon nedsövd tills på måndag

Om du hänvisar till det som stod skrivet på sjukhusbilden så gällde det måndagen som var,eller har du nyare uppgifter?
Citera
Medlem
pajfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Att han är "utvecklingsstörd" är egentligen ointressant, då det är en bred definitionsfråga. Han är ingen dumsnäll Forrest Gump eller en klumpig fetknopp från Möss och Människor som "råkar" kväva en flicka till döds. Han är en extremt våldsam, sadistisk, sexuellt retarderad och empatistörd jävel som inte kan ursäktas för att han gått i "särskola".

Han förtjänar såklart att släpas ut från sitt skyddade boende, få en säck dragen över huvudet och sedan förd till en enslig plats där han slutligen får bli hängd i logen. Det är det han förtjänar, men det kommer såklart inte att ske.

Vad tror ni, uppriktigt, skulle bli reaktionerna om det skedde? Anta i samverkan med Skellefteåpolisen och förevigat genom bilder som sprider sig på sociala medier, ger upphov till memes, och yttranden från kommunalrådet att det är "beklagligt" men med undertonen att han försatt sig i situationen av eget bevåg
Citera
2022-07-14, 17:32
Medlem
https://www.migrationsverket.se/Kont...andlingar.html
Citera
2022-07-14, 17:34
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Så jävla iskall. Den här skogsapan är ett solklart psykfall.

"Han är lugn" Ja efter ha våldtagit henne, slagit totalt sönder henne.
Solklart.

Negern kände nog att han inte hade gjort någonting fel. Han blev kåt och var tvungen att göra någonting åt det. I hans huvud så var hans agerande en ren självklarhet. Djungeln i honom kommer aldrig att försvinna.

Citat:
Sedan att han bara lämnade oss och stack när han visat var hon låg. Det gjorde att vi tyckte något kändes misstänkt med honom, menar Agnes.

"Ok, nu är jag färdig hurr durr hurr, hej då"

Det fanns en dokumentär på Jewtube innan de tog bort allt som inte var PK. Där var det någon journalist som intervjuade negrer i olika delar av Afrika om varför de våldtar. "För att det är kul och för att vi känner för det, typ" svarade de flesta. Najs.

Citat:
fixade till hennes huvud så hon inte skulle ligga rakt ner i marken som hon gjorde när vi kom

Vad menar de med det här?

Kan hon ha legat med ansiktet ned i marken när hon upptäcktes?
Senast redigerad av Tuor 2022-07-14 kl. 17:51.
Citera
2022-07-14, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Känner folk som har jobbat på brevterminal 9 av 10 brev som skickades till anstalter adresserat till utlänska namn cased closed.
Så brevnisse är den ”säkra källan”?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in