2022-07-13, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Fy fan vilken vidrig jövla häxa. Hade neger monstret inte tagit det beslutet att grovt våldta och misshandla en liten 9årig flicka, så hade han inte varit hatad på sociala medier. Kalla mig gärna rasist. För jag önskar av hela mitt hjärta att någon gör samma sak med monstret som han valde att göra med flickan.
Han är efterbliven och han är ändå berättigad att hatas, men hon försvarar honom inte, hon fördömer att sånt här ens existerar men ifrågasätter drevet som uppmanar till lagbrott och.Han är inte dömd eller har 100% konstaterats begått brottet än, ingen tycker synd om honom, alla vill han ska lida och önskar det inte kunnat hända, men kvinnan ska inte behöva utsättas hon är oskyldig.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Ingen vet hur gammal han är inte ens hans morsa ha koll på åldern
jag vet, jag var först med att avslöja hans namn i tråden, så jag har viss trovärdighet, och jag gissar exakt som hans hucklemorsa, 1-2 år äldre än officiella siffror.
Citera
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Det går många rykten att apan är ganska stor.
Är han verkligen 170 och väger över 75 pannor?

Ja kanske citera fel nu..men skit samma.

Det är väl inte uppenbart för stort för en 13 åring? Jag började sjuan innan jag fyllde 13 och var 172 fyllda 12 det är länge sedan och snabbmatsställen fanns inte där jag växte upp så jag vägde strax under 60. Jag tränade också mycket, snålade med busspengarna och cyklade mycket mellan Kalix Haparanda. Men folk och barn med är väl tjockare nuförtiden.
Citera
2022-07-13, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User-01
När kommer folket i dessa communities att slå tillbaka och hämnas på invällarna
Aldrig, men sitta och spela tuff framför datorn går bra. Varför gör du inget själv?
Citera
Medlem
Om den afrikanske våldtäktspojken har skyddad adress och dessutom är fri så skapar det en väldig osäkerhet i samhället. Är han i Täby, Gävle eller Strängnäs…….? Känns inte så där jättebra med tanke på vad han hunnit med hittills.
Citera
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToreSkog
Ja men kan du inte anstränga dig lite mer och fokusera dit hat på honom istället för på olika folkgrupper?
Bäst vore om hans landsmän visade lite heder och läxade upp han.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
en jävla massa gissningar här, negermonstret vet mycket väl skillnaden på rätt o fel, han är inte gravt förståndshandikappad, bara 3-5 år efter jämnåriga, ca 70 IQ.
Klart att man spekulerar. Vad vet du som vi andra inte vet?

Källa på hans IQ tack.
Citera
Medlem
Fruktansvärt att nåt sånt händer här i Skelkefteå... men är inte direkt förvånad. Så mycke slödder här
Citera
2022-07-13, 22:07
Medlem
Skadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W9GFO
Inslaget om händelsen på Morö Backe i Skellefteå börjar vid ca 50 sek. och håller på tills ca 8:20.
Ca 05:03 dyker psykolog Olof Risberg upp
https://www.svtplay.se/video/3568690...3-juli-21-00-2
Vi ska alltså inte klandra en person som begått våldtäktsmisshandel (vill säga våldtäktsmord men nu överlevde flickan trots allt). Vilken pajas. Och även om det säkert stämmer det han sa om att det är trasiga människor så ska man allt få klandra en person som begått något sådant
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crackpipan
Svår debatt. Pojken i sig är nog inte kapabel att fatta rätt eller fel, men myndigheterna som låter han gå "fri" har också ett ansvar i denna fråga. Mamman som säkert inte vet om svenska regler och lagar måste också ta sitt ansvar för sin son. Därav komplexet. Lever hon med sina barn i Sverige är det hennes skyldighet att lära dom rätt eller fel. Har inget med högern eller vänstern att göra, utan bara rent jävla bondförnuft.
Vi har iofs inte sett det än, men du har troligen rätt i ditt antagande. Att åldersbestämma nån som 14 eller 16 (för att dra ut på det lite) är tekniskt omöjligt - det kan inte göras.

Så om polisen inte hittar information från ursprungslandet som motsäger vad MGM och mamman säger, så kommer det gälla.

I sådana fall kommer kan gå fri från straff, men det i tråden särdeles kritiserade socialverket kommer få en uppgift. Jag lägger mig inte i det, men det är självklart att en 14-åring som våldtar (eller mördar) inte drabbas ens såpass att skolgången hade påverkats. Om denne nu gått i skolan. Ute inom ett .. kanske två .. år.

Mamman som kom hit som vad jag förstår ensamstående med 3 barn har redan skaffat två till, och hur det gick till har inte framkommit i tråden. Kanske har en mamma med 5 barn inte tid att uppfostra, speciellt nån med våldstendenser. Det har pratats om handikapp hit och dit men jag ser inget av det definierat.

Poängen är att folk som kommer hit med massa barn aldrig får lära sig hur det ska funka i sverige. Eller svenska. Efter 5 år hade jag lärt mig isländska, thai eller kinesiska - hade jag flyttat till dessa länder.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phall67
Fruktansvärt att nåt sånt händer här i Skelkefteå... men är inte direkt förvånad. Så mycke slödder här
Hur går snacket i Skellefteå?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phall67
Dina kompisar har postat om hur LITE problem din stad har - många gånger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in