2022-07-13, 22:00
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Ja fast nu pratade han inte bara om den här gärningsmannen utom om alla ungdomar som ligger i riskzon för att bli gärningsmän och där finns det gott om svenskar också.
Du har rätt, använder bra hans bristande problematisering som poäng. Problemen är många, vi har inte råd och allt pekar på sämre psykvård då pengar går till invandring. De skadar bara utsatta invandrare mer (och svenskar.)
Brist på utvisning eller att de får komma in är givetvis en ett problem man ska ta i beaktande om man inte vill ha lösdrivande.
Citera
2022-07-13, 22:00
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagGillarBalsam
Hon ska ligga sövd till måndag, kan fortfarande inte höras av polisen såklart.

Nej hon skulle väckas i måndags. Men blivit framflyttat. Av nån anledning.
Citera
2022-07-13, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Det vore en förfärlig signal. Ett samhälle, som tillmäter en grov vålds- och sexualbrottsling samma värde som dennes oskyldiga offer, kommer att gå under.

Uttrycket "Alla människor har samma värde" missbrukas väldigt ofta, och nästan alltid när man har en agenda.

Verkligheten är en annan. Alla människor utgår från samma värde. Vad dom gör påverkar detta, självklart nog. Så en massmördare, pedofil, eller kanske advokat tillmäts inte och ska inte tillmätas samma värde. Detta om advokat kan tas med en liten .. nyans. Enbart pga att fler och fler av dom .. skitsamma, fel tråd.

Så vad folk gör kan definitivt påverka deras "värde" som människor. Vi lever i en civilisation, vi lever tillsammans. Det som tydligt visar att dom inte klarar det - har helt enkelt inte samma värde.

Frågor på det?
Citera
2022-07-13, 22:02
Medlem
ToreSkogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Fy fan vilken vidrig jövla häxa. Hade neger monstret inte tagit det beslutet att grovt våldta och misshandla en liten 9årig flicka, så hade han inte varit hatad på sociala medier. Kalla mig gärna rasist. För jag önskar av hela mitt hjärta att någon gör samma sak med monstret som han valde att göra med flickan.

Ja men kan du inte anstränga dig lite mer och fokusera dit hat på honom istället för på olika folkgrupper?
Citera
Medlem
Det verkar som insamlingen är öppen igen, stod ju att den var avslutad tidigare? Ja även om aldrig hennes nummer togs bort så människor har givetvis fortsatt swisha. Jag hoppas pengarna går till barnet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
men vad fan, läs vad jag skriver, sitter du o gissar hans ålder utifrån en dålig bild o text på ett forum?? Jag har sett monstret så sent som i maj, han är stor o fet ca 14-15 år, han är inte 16, 27, 20 eller vad alla fan gissar
Ingen vet hur gammal han är inte ens hans morsa ha koll på åldern
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crackpipan
Svår debatt. Pojken i sig är nog inte kapabel att fatta rätt eller fel, men myndigheterna som låter han gå "fri" har också ett ansvar i denna fråga. Mamman som säkert inte vet om svenska regler och lagar måste också ta sitt ansvar för sin son. Därav komplexet. Lever hon med sina barn i Sverige är det hennes skyldighet att lära dom rätt eller fel. Har inget med högern eller vänstern att göra, utan bara rent jävla bondförnuft.
en jävla massa gissningar här, negermonstret vet mycket väl skillnaden på rätt o fel, han är inte gravt förståndshandikappad, bara 3-5 år efter jämnåriga, ca 70 IQ.
Citera
Medlem
Ohomosexuells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beheaded
Beklagar sorgen.

Tyvärr gör inte landets batikhäxor, flyktingaktivister och andra vänsteranhängare det. De sympatiserar med alla invandrade kriminella våldsverkare och skiter fullständigt i alla vita svenska brottsoffer.

Tack - och ja, det är precis min erfarenhet.
Citera
2022-07-13, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Nej hon skulle väckas i måndags. Men blivit framflyttat. Av nån anledning.

Det senaste jag hörde var att det var framflyttat till den 18, alltså måndag.
Citera
2022-07-13, 22:03
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xlxerox
Är han så stor som 170, 75 så kan han vara betydligt äldre, men hur kan uppenbara ålders fel bara accepteras bland svenska barn i svensk skola?

Regering, riksdag och svenska myndigheter blundar - med medias inte minst SVT:s/SR:s goda minne.

Det finns åtskilliga berättelser om män i 20-40 års åldern som lajvat "ensamkommande barn" i svenska skolor.
Citera
2022-07-13, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Varsågod.

och så vidare.

I princip samtliga dina inlägg handlar om hur synd det är om gärningsmannen för att folk hatar honom. Det är ditt enda fokus i tråden tillsammans med hur hemskt det vore om SD växte på grund utav det här. Dådet i sig är inte det som ska vara på tapeten i din värld och det som är skrämmande, nej, det är att människor uttrycker sin avsky mot denna bestialiska våldtäktsneger som aldrig borde befunnit sig i landet.

Allt det här talar givetvis sitt tydliga språk om vilken djupt störd individ du är.

Men
Ser inte att jag skriver att det är synd om honom? Du har problem med tolkningsförmågan.
Du får försöka igen för det var inget tycka synd om här. Du har mer problem och det är ditt oerhörda sjukliga hat. SD rider på vågen och utnyttjar ett BO och delar bilder på en utsatt flicka som ligger nedsövd på sjukhus. Kan inte bli mer osmakligt. Dom tjänar ingenting på det mer än att åter värva de röster KD snodde senast.
Citera
2022-07-13, 22:04
Medlem
Yoweris avatar
VEM är tjänstehennen som gav pojken PUT i juni?

Denne människa måste fram. Nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in