2022-07-13, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asb3rger1337
Saknas inte alls plats att placera,det är en lögn. Afrika är en stor kontinent..

Ja fast nu pratade han inte bara om den här gärningsmannen utom om alla ungdomar som ligger i riskzon för att bli gärningsmän och där finns det gott om svenskar också.
Citera
2022-07-13, 21:57
Medlem
ToreSkogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Det finns regler för de situationerna i såväl Brott och Rättegångsbalken.

Ja det har jag aldrig betvivlat, jag tror ju till skillnad från en del andra här i tråden inte att systemet är helt borttappat.

Folk förstår nog inte att bara för att man inte kan "straffas" blir man inte avsläppt brevid första bästa dagis med en klapp på axel och ett lycka till. Jag hoppas att han förvaras, jag känner honom inte så jag vet inte om han är psykopatmaterial, empatistörning känns ju inte som en överilad diagnos, kanske går det att skrynkla rätt så att han blir dum och fredlig istället för dum och elak, men om man inte lyckas med det tycker jag inte att det ska finnas en tidsbegränsning för hur länga man kan hålla honom och andra liknande individer, oavsett ålder.
Citera
2022-07-13, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyacint
Du som verkar bo i området/känna till lite mer än vi andra, har du möjligtvis någon info om hur det går för flickan?

🌷

Hon ska ligga sövd till måndag, kan fortfarande inte höras av polisen såklart.
Citera
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Hur bedömer du den tidsfördelningen? Jag hoppas förövaren tappar kuken och värre och det gör säkert offentliga personer som representerar myndigheter också, men är du verkligen så naiv att du tror/tycker de kan säga det? Eller ens bör?

vem är det som är naiv? svt gräver alltid fram en påstådd auktoritet som speglar den vänsterideologi som genomsyrar msm i allmänhet och svt i synnerhet. ingen har hört talas om den här jävla psykologen tidigare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser

Den största hycklaren av dom alla uttalar sig alltså? Vad hade han att säga då om detta fallet?¨
För vad jag vet har han aldrig nämnt att hans far våldtog ett barn. Är inte det lite hyckleri?
Tvångsutvisning hela familjen.
Citera
2022-07-13, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PleaseIgnore
Men självklart gör det det! Annars vore man inte här för att försöka hitta detaljer och vad som skett / kommer ske.

Men det drunknar i den vanliga jävla vänster<->högerdebatten som plötsligt blivit mordlysten från alla håll. Det är rätt skrämmande, faktiskt.
Svår debatt. Pojken i sig är nog inte kapabel att fatta rätt eller fel, men myndigheterna som låter han gå "fri" har också ett ansvar i denna fråga. Mamman som säkert inte vet om svenska regler och lagar måste också ta sitt ansvar för sin son. Därav komplexet. Lever hon med sina barn i Sverige är det hennes skyldighet att lära dom rätt eller fel. Har inget med högern eller vänstern att göra, utan bara rent jävla bondförnuft.
Citera
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyacint
Du som verkar bo i området/känna till lite mer än vi andra, har du möjligtvis någon info om hur det går för flickan?

🌷

Inget nytt. Dom håller henne nersövd fortfarande.
Citera
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Fruktansvärt att halva idiotens text handlar om pedofilen och ev barnmördaren och om att sluta hata denne. Hur funtad är hon själv som kränker offret flickan och hennes stackars mamma och pappa och syster och alla som känner dem.

Fruktansvärt, sparken borde hon få som fokuserar på pedofilen. Hon kanske vill byta öde och ta över göräldrarnas och flickans fruktansvärda lde som politikerna åsamkat dem.
Fy fan vilken vidrig jövla häxa. Hade neger monstret inte tagit det beslutet att grovt våldta och misshandla en liten 9årig flicka, så hade han inte varit hatad på sociala medier. Kalla mig gärna rasist. För jag önskar av hela mitt hjärta att någon gör samma sak med monstret som han valde att göra med flickan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagGillarBalsam
Har bild på idioten, hur fan lägger man upp bilder?

Ladda upp på bildump.se och skicka länken här
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xlxerox
Är han så stor som 170, 75 så kan han vara betydligt äldre, men hur kan uppenbara ålders fel bara accepteras bland svenska barn i svensk skola?
men vad fan, läs vad jag skriver, sitter du o gissar hans ålder utifrån en dålig bild o text på ett forum?? Jag har sett monstret så sent som i maj, han är stor o fet ca 14-15 år, han är inte 16, 27, 20 eller vad alla fan gissar
Citera
2022-07-13, 22:00
Medlem
Ohomosexuells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanart
Beklagar det! Misstänker att asen som förgrep sig på din kusin fick lindriga straff om några. Undrar hur detta barn i Skellefteå om hon överlever kommer att klara sig..?

Inga straff alls. Allt rann ut i sanden och hanterades som en bagatell av skola, socialtjänst och polis. Då hade gänget till och med lämnat min kusin medvetslös i en snöhög där hon var nära att frysa ihjäl. Min morbror var så knäckt att han inte orkade driva saken vidare. Sedan gick det som det gick. Snart tio år sedan.
Citera
2022-07-13, 22:00
Medlem
Citat:
Jag vill gärna att du lägger upp ett där jag tycker synd om denna grabben. Var så vänlig.

Varsågod.

Citat:
Däremot är det skrämmande med det hat som råder.

Citat:
När uppgifterna väl landar blir det mer intressant för just nu är det lite väl hatiskt.

Citat:
Har man så grova problem att man hatar en 13 årig förståndshandikappad så har man problem.

Citat:
och hata ett barn som uppenbarligen har ett intellektuellt begåvningshandikapp som i utvecklingsstörd ser jag inte som normalt. Det är vidrigt

Citat:
Det är ett problem måste jag säga då det är mer stört att detta grova hat frodas. Ungefär som SD inavlade marktrupper.

och så vidare.

I princip samtliga dina inlägg handlar om hur synd det är om gärningsmannen för att folk hatar honom. Det är ditt enda fokus i tråden tillsammans med hur hemskt det vore om SD växte på grund utav det här. Dådet i sig är inte det som ska vara på tapeten i din värld och det som är skrämmande, nej, det är att människor uttrycker sin avsky mot denna bestialiska våldtäktsneger som aldrig borde befunnit sig i landet.

Allt det här talar givetvis sitt tydliga språk om vilken djupt störd individ du är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in