2022-07-21, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanddigomx
Hennes tillstånd är nog mkt dåligt, syrebrist oklart hur länge. Media vill istället fokusera på annat som inte skadar bilden av massinvandringen

I stort sett så är det nog tyvärr så här det ligger till. Locket på, typ. Media vill inte störa svenskens semester med den ohyggliga nyheten att den lilla flickan är hjärndöd (min spekulation) efter negerpojkens tortyr och mordförsök.
Citera
2022-07-21, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolpeut79
Media riktar om fokus mot den 15-åriga flickan som mördade sin lillebror. Förmodligen är det etniska svenskar så nu vill man skifta fokus. Fittmedia

Nej, den 15-åriga flickan och hennes lillebror är från Kazakstan.

Skillnaden gentemot fallet i Skellefteå är att BO i Skellefteå-fallet är etnisk svensk.
Citera
2022-07-21, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Lärarens inlägg är självfallet provocerande. Man tycker att en lärare skulle tränat sitt tålamod för att kunna hålla truten en vecka eller två.
Vad får de lära sig under den 3 åriga pedagogiska utbildningen undrar jag? Inte tålamod i alla fall.

Lärarutbildningen är 5 år
Citera
2022-07-21, 08:49
Medlem
Tror Flickan vaknat o h ätit lite glass
Citera
2022-07-21, 09:20
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
I stort sett så är det nog tyvärr så här det ligger till. Locket på, typ. Media vill inte störa svenskens semester med den ohyggliga nyheten att den lilla flickan är hjärndöd (min spekulation) efter negerpojkens tortyr och mordförsök.

Hoppas verkligen inte hon är hjärndöd.

Det är läkarna och inte media som bestämmer hur länge hon ska vara nedsövd. Om media hade fått bestämma så är det ju bättre att låta sådant ske på semestern när folk är bortresta och inte vänta med tills folk kommer hem och vi har ett val som närmar sig.
Citera
2022-07-21, 09:22
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Lärarutbildningen är 5 år

Jovisst, men alla som har behörighet och söker kommer in. Med andra ord inga topp-studenter.
Citera
2022-07-21, 09:23
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67

Skojar du? Hoppas i vilket fall att detta stämmer.
Citera
2022-07-21, 09:29
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67

Baserat på vad? Om du har en källa för dessa goda nyheter så får du gärna dela med dig.
Citera
2022-07-21, 09:39
Medlem
Jag skulle vilja veta lite om mamman. Är hon frisk?
Tänkte på att hon la ut en bild på instagram på sin dotter ??
Citera
2022-07-21, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Din användareid stolpe ut är synnerligen passande utvalt av någon med begränsad förmåga att inhämta fakta. Den 15-åriga tjejen är invandrad från Kazakstan.
Du måste älska media eftersom du benämner dem med den underbaraste kroppsdelen som finns hos en kvinna.
Du kan tydligen inte tänka dig att tystnaden bl.a. består i att man p.g.a. sekretessläget inte har något mer att kunna informera om.

Det hade ju dock inte framkommit var de hade sitt ursprung när jag skrev inlägget din tomte.
Citera
2022-07-21, 09:43
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Jag skulle vilja veta lite om mamman. Är hon frisk?
Tänkte på att hon la ut en bild på instagram på sin dotter ??

Man kan ju undra. Hon har även valt att skaffa två barn tillsammans med en knarklangare. Så omdömet verkar inte vara det bästa.
Senast redigerad av smokeonthewater 2022-07-21 kl. 09:48.
Citera
2022-07-21, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Man kan ju undra. Hon har även valt att skaffa rvå barn tillsammans med en knarklangare. Så omdömet verkar inte vara det bästa.
Och du fortsätter att skuldbelägga offer och anhöriga som du gjort sedan dag 1.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in