2022-07-12, 16:15
Medlem
Var hittar du den utredningen?
Citera
2022-07-12, 16:17
Medlem
RickNesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThenSwenskeArgus
Jag har läst utredningen, har du?

Det finns ingen utredning att läsa än din jävla pajas.
Citera
2022-07-12, 16:18
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Utredningen skrev jag ju.

Ja, och vi som har sett bild sim mamman publicerat av flickan i sjuksängen ser ju inte alls det du beskriver.

Är du som byfånen som fick en utredning från den lokala CIA kontakten på pizzerian?
När blev du själv rövdragen i Samnytt sist?
Citera
2022-07-12, 16:18
Medlem
Tuors avatar
Citat:

Så vad menade du med "inget ansikte kvar"? Syftade du på den enorma svullnaden över hela huvudet?

Om inte så trollar du bara.
Citera
2022-07-12, 16:20
Medlem
Allicss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Enl. uppgifter i tråden, så kan socialtjänsten inte ombesörja inlåsning av någon, som ej är fyllda 15 år, utan det beslutet måste tas av BUP. Jag förmodar, att det är korrekta uppgifter?

Om barnet som ej är fyllda 15 uppvisar tendenser att vara våldsam eller ha ett våldsamt beteende eller komma från ett SiS, kan socialtjänsten åter placera barnet på ett SiS. LVU paragraf 2, omhändertagen pga destruktivt eget beteende tror jag väger in här.

Är själv i branschen, hade en flicka en kort period boendes på det Hvb jag jobbar på. Hon fick en chans att slippa SiS.
Det slutade med några slängda rasistkort, misshandel av några personal, några andra skrämda i huset boende och polistransport till annat SiS efter några veckor.
Så mycket var den chansen värd enligt henne.
Citera
2022-07-12, 16:21
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Hon har inget ansikte kvar, en stor svullen klump bara.
Niggern har mosat henne med en sten tills inget fanns kvar och sedan strypt henne med ett katthalsband.

Hön ser onekligen svullen ut i ansiktet.. men det framgår av bilden, att några ingrepp för att "återställa" ansiktet inte har gjorts. F.ö. är det ju något som kommer långt ner på prioriteringslistan i den akuta situationen.

Din redogörelse för på vilket sätt hon behandlats av GM verkar iofs inte alldeles otrolig... samtidigt som det ju tyvärr finns gott om folk, som trollar på Flashback.
Citera
2022-07-12, 16:22
Medlem
Citat:

Om du vill att ditt inlägg ska tas som något annat än lösryckt skvaller så får du nog vara lite tydligare med vad du menar att källan är. Då inget åtal väckts (och inte kommer väckas pga MGMs ålder) så släpps ingen FUP. Vilken utredning är det du menar att du läst och hur var du fått tillgång till den? Har du något som kan styrka att din källa är korrekt eller menar du att vi bara ska ta dig på orden?
Citera
2022-07-12, 16:23
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Hon har inget ansikte kvar, en stor svullen klump bara.
Niggern har mosat henne med en sten tills inget fanns kvar och sedan strypt henne med ett katthalsband.

Sluta trolla nu.
Citera
2022-07-12, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Ja, och vi som har sett bild sim mamman publicerat av flickan i sjuksängen ser ju inte alls det du beskriver.

Är du som byfånen som fick en utredning från den lokala CIA kontakten på pizzerian?
När blev du själv rövdragen i Samnytt sist?

Ta ut din ilska på niggern som gjorde det, inte mig, jag återger bara flickans dokumenterade skador.
Citera
2022-07-12, 16:24
Medlem
Citat:
Det är "en fruktansvärd och förkastlig människosyn" att tillskynda en invandringspolitik, som har dessa konsekvenser. Är det verkligen så obegripligt för dig, att normala människor inte tillstyrker en import av våldbrottslingar?
Han var väl inte mer än 6-8 år när han kom till Sverige, och inte någon våldsbrottsling, utan ett utvecklingsstört barn. Ingen med en sund människosyn hade förvägrat honom och hans mamma uppehållstillstånd. Om du sedan anser att hans ursprungsland eller pigmentering har något med hans intellektuella funktionsnedsättning, och utvecklande av våldsamt och sexuellt utåtagerande att göra så är du enbart en dum jävla rasist.

Det säger en hel del om dig som väljer att använda den här fruktansvärda händelsen som ett politiskt bollträ, och är dessutom djupt respektlöst mot den drabbade flickan och hennes anhöriga. Det säger också en hel del om desperationen hos rasisterna ute i stugor, kontor och den politiska sfären, för maken till osmakligt populistdrev har jag sällan skådat. Nytt bottenrekord i vidrighet.
Citera
2022-07-12, 16:26
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allics
Om barnet som ej är fyllda 15 uppvisar tendenser att vara våldsam eller ha ett våldsamt beteende eller komma från ett SiS, kan socialtjänsten åter placera barnet på ett SiS. LVU paragraf 2, omhändertagen pga destruktivt eget beteende tror jag väger in här.

Är själv i branschen, hade en flicka en kort period boendes på det Hvb jag jobbar på. Hon fick en chans att slippa SiS.
Det slutade med några slängda rasistkort, misshandel av några personal, några andra skrämda i huset boende och polistransport till annat SiS efter några veckor.
Så mycket var den chansen värd enligt henne.

Det finns olika bud i tråden, om socialtjänsten kan tvångsomhänderta någon ej fyllda 15 år, som INTE är en fara för sig själv - utan *enbart* är farlig för andra. Vad har du för uppfattning om det?
Citera
2022-07-12, 16:27
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Hön ser onekligen svullen ut i ansiktet.. men det framgår av bilden, att några ingrepp för att "återställa" ansiktet inte har gjorts. F.ö. är det ju något som kommer långt ner på prioriteringslistan i den akuta situationen.

Din redogörelse för på vilket sätt hon behandlats av GM verkar iofs inte alldeles otrolig... samtidigt som det ju tyvärr finns gott om folk, som trollar på Flashback.

Strypförsök med något slags snara ger ganska omedelbara och distinkta märken och det syns inte något sådant. Ansiktet har heller inte spår av att ha blivit dunkat på med sten. Viss svullnad syns men är svårt och se om det är för att ansiktet är helt avslappnat om hon är nedsövd.

Skulle man ha gjort några kirurgiska ingrepp för att återställa ansiktet så skulle ansiktet täckas av bandage, och det finns inget bandage utom tejpen som håller andnings slangen (tuben?)
Senast redigerad av bradgardsindianen 2022-07-12 kl. 16:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in