Flashback bygger pepparkakshus!
2022-07-12, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Det här med "återställa hennes ansikte" verkar inte så trovärdigt givet den bild som finns. Vad har du för källa för dina uppgifter?

Hon har inget ansikte kvar, en stor svullen klump bara.
Niggern har mosat henne med en sten tills inget fanns kvar och sedan strypt henne med ett katthalsband.
Citera
2022-07-12, 16:07
Medlem
RickNesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filip60
Säg att detta inte är sant??? Är det sant är det Fruktansvärt!! Då besannas min oro

Ingen vet exakt vad som har hänt. Flickan är nedsövd och GM har knappast berättat i detalj vad han har gjort.
Citera
2022-07-12, 16:08
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Tyckte tvärtom, att ansiktet var blåslaget.. liksom armen man såg..

Tja, bilden jag såg kanske var tagen relativt snart efter de kommit till sjukhus. Det tar väl ett tag för blåmärken att framträda. Fast hon hade vad jag antar är respirator.
Citera
2022-07-12, 16:08
Medlem
RickNesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThenSwenskeArgus
Niggern har mosat henne med en sten tills inget fanns kvar och sedan strypt henne med ett katthalsband.

Varför sprider du en massa skit som inte stämmer? Tänk på flickan och hennes anhöriga.
Citera
2022-07-12, 16:10
Medlem
Tuors avatar
Citat:

Du menar att svullnaden är så pass enorm? Ett ansikte har hon uppenbarligen kvar med tanke på bilden som finns.
Citera
2022-07-12, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickNess
Varför sprider du en massa skit som inte stämmer? Tänk på flickan och hennes anhöriga.

Jag har läst utredningen, har du?
Citera
2022-07-12, 16:11
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Nej. Den enda anledningen att folk skriver som de gör är för att de hatar negrer, och i synnerhet negrer som befinner sig i Sverige. De hatar negrer så till den milda grad att det faktum att killen både är minderårig och utvecklingsstörd bortses från. Det är en fruktansvärd och förkastlig människosyn som vädras i den här tråden i bortåt 300 sidor. Med det sagt menar jag inte att övergreppet inte är horribelt, för det är det.

Killarna som torterade ihjäl det mindre barnet i England var såvitt jag vet inte utvecklingsstörda. Ej heller fick de utstå grundlösa rasistiska påhopp i floder, ty de var vita.

Det är "en fruktansvärd och förkastlig människosyn" att tillskynda en invandringspolitik, som har dessa konsekvenser. Är det verkligen så obegripligt för dig, att normala människor inte tillstyrker en import av våldbrottslingar?
Citera
2022-07-12, 16:12
Medlem
Citat:
Flickan har blåmärken och svullnader över hela kroppen, hon har dessutom blivit våldtagen, vaginalt och analt. Övergreppen slutade med att niggern stampade på henne samt upprepade gånger slog en stor sten i ansiktet och försökte strypa henne med ett katthalsband. Läkare har behövt ett foto på flickan för att försöka återställa hennes ansikte. Överlever hon så är det som en grönsak.

Källa på detta?
Citera
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:

Varför ljuger du? Varför vill du förringa en extremt allvarlig händelse med att sprida grova överdrifter?
Citera
Medlem
Citat:
Bilden som har publicerats på henne motsäger det.
Citera
Medlem
Citat:
Jag har läst utredningen, har du?

Hur har du kommit över den efter endast en par dagar ditt gloryhole?
Citera
2022-07-12, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloyshepherd
Källa på detta?

Utredningen skrev jag ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto