2022-07-11, 22:13
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Som jag tolkar det så verkar hon överleva, och att va nersövd kan möjligen hjälpa hjärnan och kroppen återhämta sig. En 9 åring kan va stark och jag hoppas hon klarar sig så bra som möjligt under omständigheterna. Jag har läst att familjen verkar va en instabil familj men hoppas de får hjälp och också inte väljer att isolera sig. All kärlek till flickan och familjen. Tjejen du är grym och du är värd allt no myter va något psyko utsätter dig för. Och du klarade dig. Du är bäst!!

Free-play är redan skadat och USA-fasonerna har spritt sig hit. Killen kan byta identitet men hans skelögda face går inte att gömma.
Citera
2022-07-11, 22:14
Medlem
Men det tycks ju som om soc trots allt har gjort en hel del med fanskapet. De kan väl knappast håla honom under uppsikt 247dygn
Citera
2022-07-11, 22:15
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Nu går Aftonbladet ut med att han attackerat en kvinna tidigare. Skolan larmade för 6 månader sen. Vad är det för trötta jävlar som jobbar på socialtjänsten där?
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-tidigare-fall
Var bussig och lägg ut texten, klickar ej på AB.
Citera
2022-07-11, 22:16
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Någon skrev att morsan är efterbliven också. Finns det ingen ordning i det här landet?

Om mamman också är "efterbliven" kanske hon kväver honom i sömnen vid rätt övertalan, det vore ju bra för allmännyttan i alla fall.

Är hon verkligen så utvecklingsstörd som det påstås, eller är hon mer åt låg IQ-hållet? Det är ju inte nödvändigtvis samma sak. Är det ens klargjort att hon haft vårdnaden det senaste året?
Citera
2022-07-11, 22:16
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Såg ni första sidan på Aftonbladets nättidning just nu?

Det står så här:

Men viktigare är att det finns ett fotografi av gångtunneln där överfallet skedde, och en "inritad" silhuettbild av pojken. På den teckningen har pojken rakt hår, så där som etniskt svenska pojkar har, men inte afrikaner.

Med den där teckningen säger Aftonbladet till oss att GM är etniskt svensk. Vilket är väldigt olustigt ifall det inte är sant.

Så där gör media alltid.
Citera
2022-07-11, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Tror ni tanterna på skolan sover bra nu? Dom som har vetat om att pojken förgripit sig på kvinnor men inte gjorts något?
Sverige 2022!!

Vilka ”tanter” menar du? Jag kan lova dig att alla som jobbar på de olika skolorna har gjort allt som stått i deras makt. Finns inga ”tanter” på skolan som kan utvisa/fängsla/sätta vid skampålen någon elev…eller vad menar du att ”tanterna” skulle ha gjort?
Citera
2022-07-11, 22:18
Du är en rättighetsvänster som tror att allt går att lösa med mer rättigheter och mer skattepengar.

” Huruvida problemet ligger på lagstiftningsnivå eller tjänstemannanivå är jag inte tillräckligt insatt i (kan inte SoL).”

Ja du, förstår du konceptet ”resursbrist”? Oavsett hur mycket skattepengar du klämmer fram kan du inte trolla fram tillräckligt med socialsekreterare och ansvarstagande och samarbetsvilliga föräldrar.

Vi har, mycket tack vare dig och dina likar, fyllt på samhället med enormt stora grupper som kräver enormt mycket resurser. Det har lett till att resurserna tagit slut.

Försök få en utarbetade socialarbetare hängd för att de inte hunnit med, skyll på ett underdimensionerat rättsväsende eller för få rättigheter. All brist är bara en effekt av en för hög invandring från dysfunktionella länder. Det kan du inte lagstifta bort.

Citat:
Ursprungligen postat av Alderia
Ledsen att trasa sönder dina konspirationsteorier, men som varande vänster med ett stort kontaktnät där de mest "högerliggande" är socialliberaler av westerbergsk modell kan jag lugna dig med att ingen vill något annat än att detta ska klaras upp och att MGM ska hindras att någonsin attackera en till flicka eller kvinna.

Bara för att jag inte tycker att killen är en efterbliven apa som ska skjutas på plats så betyder det inte att jag inte fattar att han är farlig och att det är en skandal att han inte begränsats sedan förra överfallet. Huruvida problemet ligger på lagstiftningsnivå eller tjänstemannanivå är jag inte tillräckligt insatt i (kan inte SoL). Men jag vill ha svar på hur detta kunde få hända (igen av samma kille!) och att förändringar skyndsamt genomförs. För utåtagerande unga med intellektuella funktionsnedsättningar finns det fler av, och av alla färger.

Så. Nu kan du kalla mig äcklig om du vill.
Citera
2022-07-11, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Om det stämmer att flickan cyklade hem från fritids klockan 15:00 så borde hon ha träffat på negern nånstans mellan 15:00-15:15. Hon hittades alltså sedan naken och livlös ca 17:30.

Det tyder på att min teori om att negern har slagit henne medvetslös vid vägen och sedan släpat in henne i skogen stämmer. Hon måste alltså ha varit i negerns våld i över två timmar

Fy tusan vilken helvetes jävla mardröm. Även om lilltösen överlever så har nog hennes själ blivit fullständigt fördärvad. Det finns inte en chans att hon repar sig efter det här.

Har man varit medvetslös en längre tid och dessutom fått sådana skador att man behöver sövas så har man nog inte särskilt starka minnesbilder av vad som hänt. Skador på huvudet leder oftast till minnesförlust.

Att hon repar sig psykiskt är nog det minsta problemet, hon kommer att få bra stöd och troligen nya personuppgifter.

Fysiskt däremot hoppas jag att hon återhämtar sig 100%! Skador på huvudet är extremt otäcka men tack och lov är hon i en så pass ung ålder att hon inte är färdigutvecklad och har därmed bättre odds att överleva och dessutom slippa bestående men.

Sedan är det rena spekulationer, jag tror endast att han fullbordade en misshandel innan han blev avbruten, det räcker så. Finns ingen anledning att spekulera i något mer, det är bara sjukt.
Citera
2022-07-11, 22:19
Medlem
Citat:
Nu går Aftonbladet ut med att han attackerat en kvinna tidigare. Skolan larmade för 6 månader sen. Vad är det för trötta jävlar som jobbar på socialtjänsten där?

Detta bekräftar än mer att det är rätt MGM som cirkulerat i tråden sedan start, ab*shi.

Jag är intresserad av att höra från TS om hans vänner, tillika paret som intervjuades i SVT och som var på plats när BO hittades, kan identifiera MGM/ab*shi som en av de som var på plats när BO hittades?

Har de sett bilden som cirkulerat här och känner igen honom från platsen?
Citera
2022-07-11, 22:22
Medlem
Har odjuret varit placerad på nåt ställe där han kan ha blivit hjärntvättad hardcore muslim style?
Citera
2022-07-11, 22:23
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kexchoklad123
Har man varit medvetslös en längre tid och dessutom fått sådana skador att man behöver sövas så har man nog inte särskilt starka minnesbilder av vad som hänt. Skador på huvudet leder oftast till minnesförlust.

Att hon repar sig psykiskt är nog det minsta problemet, hon kommer att få bra stöd och troligen nya personuppgifter.

Fysiskt däremot hoppas jag att hon återhämtar sig 100%! Skador på huvudet är extremt otäcka men tack och lov är hon i en så pass ung ålder att hon inte är färdigutvecklad och har därmed bättre odds att överleva och dessutom slippa bestående men.

Sedan är det rena spekulationer, jag tror endast att han fullbordade en misshandel innan han blev avbruten, det räcker så. Finns ingen anledning att spekulera i något mer, det är bara sjukt.

Det är dock mycket oroväckande att hon tycks ha varit naken när hon hittades. Det bådar inte gott med tanke på negerns historia med småtjejer samt tonårstjejen i tunneln.

Vi måste nog dessvärre förvänta oss det värsta tänkbara scenariot i nuläget.
Citera
2022-07-11, 22:23
Medlem
Citat:

Avdelningschefen Henrik kan inte kommentera tidigare larm om pojken för att han "inte känner till det"! Vad är det för en j...vla chef som har noll koll på sådana allvarliga grejer?? Folk på FB verkar ha betydligt mer koll än honom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in