2022-07-11, 15:53
Medlem
Negern är förmodligen förflyttad till Rinkeby eller liknande ort där man inte kan se träden för hela skogen, men jag är övertygad om att han kommer få sitt straff, på något sätt
Citera
Medlem
Är det nån som kan få fram hela klassfotot med GM?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Förståeliga reaktioner men språkbruket är tyvärr för råbarkat. Politikerna gillar inte när arbetarklassen tar till sådana ord. Pöbelfasoner och populism brukar det kallas av de styrande och det är vad man kommer fokusera på mer än överfallet. Minns gruppvåldtäkten på Gotland där polis kallades ut för att hålla ordning på "pöbeln".

Det där att flickan skulle utsatts för sexuellt övergrepp, finns det faktiska belägg för det? Lätt att känslorna drar iväg och uppgifter förvanskas och det drar iväg.

Varför var hon annars naken?!
Citera
Medlem
Nikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
exakt, du skrev att 25% av Sveriges befolkning står för över 50% av brotten, dessa 25% är inte helt oväntat invandrare

Jag skrev utrikesfödda inte invandrare. Vad är det du inte begriper?
Citera
2022-07-11, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Jag satt och tittade på en bild på flickan där hon ligger nersövd. Han måste antagligen ha trott att hon var död. Undra om det var hans mening att döda henne? När jag tittade på bilden så kom en tanke upp.. undra om hon har några tänder kvar? Kan det vara så att han har våldtagit henne och för att hon inte ska skvallra så slår han ihjäl henne? Eller om har skrikit! Om han har planerat att döda henne så kan man ju undra över orsaken. Det här är bara funderingar som jag har.

För övrigt så tycker jag att jag känner igen grabben från någonstans. Men han kan vara likt någon annan.

Inget om flickans tillstånd ännu?!

Han är väldigt lik vissa bilder av Bobby som var utvecklingsstörd och torterades till döds av föräldrarna

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...omhandertagits
Citera
2022-07-11, 15:54
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenGreven

Varför I hela helvete skulle någon lägga ut det!!
Citera
2022-07-11, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ja men vad fan då för??

.
Citera
2022-07-11, 15:57
Medlem
Citat:

Lämna för fan gamla klasskamrater och lärare ifred!! De har absolut ingenting med det här att gör och klassfotot var dessutom ett par år gammalt innan han bytte skola.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Det var tydligen folk ute och letade i natt, enligt bra källor. Och inte dom trevligaste killar heller!

Ute och letar var, I buskarna? Varför på natten? Dom är väl i en annan stad, ni får skaffa info först och åka dit istället för att springa runt planlöst.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Varför var hon annars naken?!
Det vet vi inte att hon var
Citera
2022-07-11, 15:58
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Han är väldigt lik vissa bilder av Bobby som var utvecklingsstörd och torterades till döds av föräldrarna

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...omhandertagits
Förmodligen samma syndrom.
Nu var Bobby ingen förövare men det förekommer att de saknar spärrar för olämpligt sexuellt beteende och våld .

"Aggressive behavior is often associated with individuals with Fragile X Syndrome. Although fairly common, it is often misunderstood. The aggressive behavior is usually described as being violent and unpredictable."

https://www.chp.edu/our-services/bra...rents/behavior

"High states of arousal, or hyperarousal, a common feature of individuals with FXS, are thought to be biologically driven but triggered or increased by environmental and social stimulation"
https://fragilex.org/our-research/tr...le-x-syndrome/

Och det är inte Sveriges självklara uppgift att vara dumpningsplats för hela världens population utvecklingsstörda sexualförbrytare.
Senast redigerad av Slackoff 2022-07-11 kl. 16:04.
Citera
2022-07-11, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppAndDown
Du har Missat hur psykvården funkar i Sverige. Har försökt lägga in mig 2 gånger, båda gångerna blev ja hänvisad till vårdcentralen. Fast jag var tydlig att jag skulle ta livet av mig så sket de i en. 41 år är jag. Och när man dum förklaras så, ja då är inte steget långt bort att man flippar yr. Håller mig levande fortfarande fast det är svårt.

Fast det finns ju andra historier om det också. Jag har blivit inlagd två gånger mot min vilja för att jag ville ta livet av mig, så att säga att personen ifråga inte har någon koll på hur det funkar är märkligt uttalande från dig eftersom du också ger en ensidig bild.

Jag tror dig och din historia, men det finns fler, fungerande historier också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in