2022-07-11, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Inte om du kände till alla rykten som går. Om några av dem stämmer så slår negern Lodra.

Berätta.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
Nu finns artikel på FriaTider

https://www.friatider.se/yngling-und...ipper-haktning

dock inget nytt o väldigt intetsägande

.
Lite mer text hos samnytt
https://samnytt.se/nioarig-flicka-ut...i-skelleftea/#
Citera
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Det vet vi inte att hon var

Nej, men givet gärningsmannens historia så är det knappat osannolikt. Hans okontrollerade och våldsbenägna fixering för det motsatta könet har sina förklarliga skäl.

Men det lär inte komma fram såvida inte familjen gör ett sådant utlåtande.
Senast redigerad av -DaRude- 2022-07-11 kl. 16:03.
Citera
2022-07-11, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Han är väldigt lik vissa bilder av Bobby som var utvecklingsstörd och torterades till döds av föräldrarna

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...omhandertagits

Tack! Så är det ju!
Citera
2022-07-11, 16:04
Medlem
Citat:

Ang. att BO hittades naken: TS has bekräftat detta flera gånger då hen känner de som hittade BO.
Citera
2022-07-11, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Vi kan inte hålla på att spekulera när både offer och GM är barn. Låt utredningen ha sin gång, och kommentera endast med FAKTA som kan underbyggas med något annat än "min fasters körlärare känner nån som känner nån".

Nu är det ju inte du som avgör vem som får yttra sig eller vad som får sägas, fattar du det, fyllo.

Intressanta spår, identiten är snart fastställd.
Det är väl som det brukar vara i lsådana här fall.
Citera
2022-07-11, 16:07
Medlem
Citat:

Det vet vi! Det stod i alla tidningar att hon hittades naken..De plockade ihop hennes kläder som låg utspridda
Senast redigerad av Ajabaja555 2022-07-11 kl. 16:17.
Citera
2022-07-11, 16:10
Medlem
Att folk i Skellefteå är upprörda och åker omkring och letar efter negerpojken skulle jag säga är lögn. Dömda pedofilen P*r Norm*rk sitter på bishops arm var och varannan helg utan att någon bryr sig.
Citera
2022-07-11, 16:14
Medlem
Ingen ny status på flickans mående? Hoppas verkligen på positiva nyheter snart…
MGM och hans familj lär ju vara flyttad till annan plats och där lär det ju inte gå ut några ny uppgifter i media och polis mest pga hans ålder.
Tråden lär dock fortsätta som den gör nu med hat mot invandrare, politiker och samhället.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buhusan
Fast det finns ju andra historier om det också. Jag har blivit inlagd två gånger mot min vilja för att jag ville ta livet av mig, så att säga att personen ifråga inte har någon koll på hur det funkar är märkligt uttalande från dig eftersom du också ger en ensidig bild.

Jag tror dig och din historia, men det finns fler, fungerande historier också.

Precis! Har erfarenhet av BUP i nära familj där det varit fantastisk bemötande som varit totalt livräddande, så håller med det finns nog både de som inte alls blivit hjälpta och de som fått fantastisk hjälp. Sen är det ju så när det gäller att få hjälp när man mår psykiskt dåligt att det finns oftast ingen kvick-fix och det är ofta väldigt komplext där man i slutändan själv måste vilja och ha förmågan att ta emot den hjälp som ges och det tar ofta lång tid att återhämta sig.

Däremot så är köerna till BUP en skandal!
Citera
Medlem
Citat:

Du får googla så ser du att det stod så från början. Varför det kanske är ändrat vet inte jag. Men jag har läst det på fler ställen att det var så..
Citera
2022-07-11, 16:15
Medlem
Lägesrapport om försök till mord i Morö Backe, Skellefteå - Åklagarmyndigheten
https://via.tt.se/pressmeddelande/la...easeId=3327113

Inte så mycket att läsa ovan p.g.a sekretess i detta ärende.

Jag kan inte släppa tanken på flickan, jag hoppas hon klarar sig utan komplikationer, hjärnskador o.d.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in