2022-12-26, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Tycker hon ser fin ut på bilder. Fäster blicken. Syns ej i ansiktet att hon har en hjärnskada... Hoppas det går framåt nu.

Det är svårt att se på foton hur pass allvarlig hjärnskada en person har.

Jag följer 20-åriga Nicole Pike på Facebook som för några år sedan fick motorstopp på E4 utanför Helsingborg, en lastbil rände in i vägräcket som träffade Nicole med irreversibla hjärnskador till följd.
Hon ser på vissa foton ut som vilken ung kvinna som helst.
Fast vet att hon lever med assistenter dygnet runt...

Hoppas Luna blir återställd så pass att hon slipper leva med hjälp av andra iaf...
Citera
2022-12-26, 20:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
I brist på evidens tror jag nog att många kan fantisera ihop alldeles förskräckliga saker. Det framkommer inte i den hårt maskade FUP vad han gjort i detalj. Och vårdpersonal har ju tystnadsplikt. Vi får nog acceptera att vara ovetande helt enkelt.

Läst sporadiskt bara i FUP och i tråden. Verkligen hemskt, låter mycket allvarligt. Står inget alls i FUP om det sexuella våldet. Man vill veta för att försöka förstå vad som hänt men självklart förstår man samtidigt varför det tagits bort.
Senast redigerad av KattenSpike 2022-12-26 kl. 21:34.
Citera
2022-12-27, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godhetsnarkoman
"Ingen går säker längre." - Ja ja, vi vet, du är skraj för en schizoid tonåring som ger sig på barn. Snart kommer han nog och gör illa dig, se till att låsa dörren annars blir du nog jättevåldtagen. Göm skorna också.

Jag förstår att Sverige ser ut som det gör med din idiotiska kommentar och alias. Du har uppenbarligen ingen insyn om alla de brottmål, förundersökningar och utredningar som rättsväsendet tvingas tröska igenom med munkavle på. Skulle sveriges befolkning ha vetskap om vilka livsfarliga personer som finns i landet skulle de baxna. Detta fruktansvärda rättsfall har i vart fall gett oss viss inblick. Men det skulle aldrig behövt hända! Inte mot Luna eller mot någon annan.
Citera
2022-12-27, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ka7700
Behöver det inte vara, i samband med en orosanmälan till socialtjänsten kan skolan be om att få återkoppling i ärendet.

Om mamman inte kan uppfostra pojken. Varför gör ingen en orosanmälan så att soc kan plocka de andra barnen från att bli samma monster.
Citera
2022-12-28, 19:43
Bannlyst
Nya bilder på Luna där hon ler och klappar hundvalpar på mammans insta.
Först blir man glad av att se Luna le, men sen väller vreden upp över alla som är skyldiga till att förstört hennes liv 😡😡😡
Citera
2022-12-29, 18:53
Avstängd
Vänsterblivna sjuka idioter som Pascalidou verkar mer upprörd att aset kallas MONSTER än dådet i sig! hade zigenarjäveln brytt sig det minsta om det istället varit en etnisk svensk gärningsman, mycket tveksamt.
Citera
2022-12-29, 19:21
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Vänsterblivna sjuka idioter som Pascalidou verkar mer upprörd att aset kallas MONSTER än dådet i sig! hade zigenarjäveln brytt sig det minsta om det istället varit en etnisk svensk gärningsman, mycket tveksamt.
Henne ska du inte bry dej om. Hon spelar i samma klass som gärningsmannen enligt mitt tycke. D v s det är något som är väldigt fel i hjärnkontoret på dessa.
Citera
2022-12-29, 20:16
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Henne ska du inte bry dej om. Hon spelar i samma klass som gärningsmannen enligt mitt tycke. D v s det är något som är väldigt fel i hjärnkontoret på dessa.
Helt riktigt. Hon är en av dom största nollorna i detta land. Bättre hon löser en biljett och åker hem, gärna tillsammans med blatte familjen. Win-win för Sverige men egentligen inte mycket att lägga energi på. Samma patrask rakt igenom. 🤮
Citera
2022-12-29, 20:25
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Blev äcklad när jag såg vad hon hade skrivit.
Om man bestialiskt våldtar en annan människa och slår halvt ihjäl denna så är man ett monster.
Vad tycker zigenarhoran att vi ska kalla han i stället…. Stackars gulleplutten eller?
Kan inte hon bara hålla sin käft stängd.
Spyr på att hon skriver en bok och vurmar om morsor som inte kunde uppfostra sina barn till vettigt folk så dom blev gängkriminella och dog.
Citera
2022-12-29, 20:25
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BgrSyd
Helt riktigt. Hon är en av dom största nollorna i detta land. Bättre hon löser en biljett och åker hem, gärna tillsammans med blatte familjen. Win-win för Sverige men egentligen inte mycket att lägga energi på. Samma patrask rakt igenom. 🤮
Efter den massiva kritik på hennes inlägg då borde väl media uppmärksamma hennes sjuka inlägg, tankar och ifrågasätta hur det är möjligt att en sådan idiot får härja fritt? Jag mår illa när människor inte ens har förmågan att sätta sig in i samma situation om det varit hennes dotter. Stäng av fanskapet 🤮🤮🤮
Citera
2022-12-29, 20:26
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Efter den massiva kritik på hennes inlägg då borde väl media uppmärksamma hennes sjuka inlägg, tankar och ifrågasätta hur det är möjligt att en sådan idiot får härja fritt? Jag mår illa när människor inte ens har förmågan att sätta sig in i samma situation om det varit hennes dotter. Stäng av fanskapet 🤮🤮🤮
Hon kommer väl att sitta hos den vänstervridna Jenny Strömstedt och gråta ut.
Citera
2022-12-29, 20:27
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Blev äcklad när jag såg vad hon hade skrivit.
Om man bestialiskt våldtar en annan människa och slår halvt ihjäl denna så är man ett monster.
Vad tycker zigenarhoran att vi ska kalla han i stället…. Stackars gulleplutten eller?
Kan inte hon bara hålla sin käft stängd.
Spyr på att hon skriver en bok och vurmar om morsor som inte kunde uppfostra sina barn till vettigt folk så dom blev gängkriminella och dog.

Ja äcklad och blir illamående
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in