2022-12-25, 21:23
Medlem
AdamSmiths avatar
Inte nog med att det lilla ormyngel till GM förstört Lunas liv för all framtid, betänk de kostnader vad han gjort kommer att kosta oss skattebetalare. Dels all den vård som Luna kommer att behöva men också kostnader för vården av honom på anstalt. Lär vara riktigt stora summor årligen. Betydligt mer än vad hans föräldrar bidrar med via skattesedeln.

Hans borde sitta på hispan i Somalia i stället. Låt det skithålslandet få betala för det beteende det skapat. Utvisa förresten hela hans familj dit också som straff för att det närt ett monster.
Citera
2022-12-25, 21:29
Medlem
FarbrorVs avatar
https://i.imgur.com/m1fdwXM.png
Citera
2022-12-25, 22:06
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slothlorien
Försök inte framställa det som ännu värre än det redan är. Han våldtog henne och försökte strypa henne med hennes egna skosnören. Hjärnskadorna har hon ådragit sig av syrebrist. Det borde du veta som är så flitig hatare i denna tråd.
Så du tycker att vi ska försköna och normalisera monstrets beteende? Det gör media så bra.
Sanningen om hur besinningslöst han agerat måste fram och var det kommer ifrån.
Är du rädd för sanningen och att din rosa bubbla om migranter ska blekna?
Kommer aldrig att sluta hata och önska hela den familjen åt helvete.
Citera
2022-12-25, 23:08
Medlem
Citat:
Försök inte framställa det som ännu värre än det redan är. Han våldtog henne och försökte strypa henne med hennes egna skosnören. Hjärnskadorna har hon ådragit sig av syrebrist. Det borde du veta som är så flitig hatare i denna tråd.
Och då är det ok? Är du helt från vettet!? Gärningsbeskrivningen avseende grov våldtäkt mot barn är kraftigt sekretessad. Vad denna galning har gjort mot flickan vill jag inte ens tänka mig. Utifrån bilderna på sjukhuset är hennes panna och huvud extremt uppsvullet ut.. Skulle inte alls förvåna mig om han har hoppat på hennes huvud.

Vänstersverige är mer upprörda över chimpanser som skjuts på en djurpark än en 9-årig liten flicka som är hjärnskadad för livet. För...... Det var ju bara en våldtäkt och strypning med skosnörerna...
Ska du fortsätta skriva #dutoghenneihand på statsministerns Instagram och stoppa huvudet i sanden? Detta är Sverige nu. Ingen går säker längre. Det är så sjukt djävla tragiskt.
Citera
2022-12-25, 23:41
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Det är många som fastnar på just i den meningen. Hon kanske inte alls tänkte på hur hon formulera sig. I senaste intervjun sa hon att Luna sagt flera ord, så det verkar ha gått framåt senaste veckorna.

Du kanske har rätt. Vi får hoppas på det bästa. Tänkte också på följande ur artikeln:
Emma berättar att de uppfattade att Luna blev trött av födelsedags-stojet efter en stund och behövde vila. Men då visade hon att hon inte alls ville lämna kalaset och de fick gå tillbaka till de andra.
Så svårigheter med kommunikationen, men ändå lyckades hon här visa vad hon ville.

Citat:

Kan ärligt talat knappt föreställa mig något som är värre än det vi vet hände. Och strypningen med skosnöret - bestialiskt bortom ord redan det - var knappast det enda våldet hon utsattes för. Detta är nog det värsta jag någonsin läst om, åtminstone i en svensk kontext. Och som ovanstående postare påtalar, vänster-Sverige har knappt brytt sig, utan innan valet var allt om den där Engström som knivade nån gammal tant på Gotland eller att Kristersson skakat hand med Heidi Fried.
Citera
2022-12-26, 12:00
Medlem
Här är det text och en liten film på Luna som SVT lagt upp ❤️
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...en-efter-dadet
Citera
2022-12-26, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnedGurka
Här är det text och en liten film på Luna som SVT lagt upp ❤️
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...en-efter-dadet
Man finner inga ord..
Stackars lilla tös 😔❤️
Citera
2022-12-26, 13:38
Medlem
barndomens avatar
Nu kommer väl föräldrarna börja tro att socialtjänsten "kidnappat" deras barn. Inavel bland dessa bajsbruna människor är ju välkänt.
Citera
2022-12-26, 14:40
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightmareFuel1
...
Det är du med gelikar som är direkt skyldiga till att Luna nu är handikappad för resten av livet.
Citera
2022-12-26, 15:05
Medlem
Stackars Luna och hennes familj! Jag önskar dem allt gott i fortsättningen och att Luna gör stora framsteg. Vilken mardröm de går igenom.

Fallet är ett exempel på att myndigheterna är för slappa med farliga idioter. Idioten hade gjort sig skyldig till brott med tendenser åt detta hållet och borde kunnat stoppas innan någon blir allvarligt skadad.

Glädjande är att justitieministern har öppnat för mer delning av information mellan myndigheterna, så får vi se vad som blir.
Citera
2022-12-26, 16:25
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamSmith
Inte nog med att det lilla ormyngel till GM förstört Lunas liv för all framtid, betänk de kostnader vad han gjort kommer att kosta oss skattebetalare. Dels all den vård som Luna kommer att behöva men också kostnader för vården av honom på anstalt. Lär vara riktigt stora summor årligen. Betydligt mer än vad hans föräldrar bidrar med via skattesedeln.

Hans borde sitta på hispan i Somalia i stället. Låt det skithålslandet få betala för det beteende det skapat. Utvisa förresten hela hans familj dit också som straff för att det närt ett monster.

Sitta på hispan? GM borde avrättas och inget annat. Dödsstraff ska det vara på sådana där idioter.
Citera
2022-12-26, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uppgiven76-
Och då är det ok? Är du helt från vettet!? Gärningsbeskrivningen avseende grov våldtäkt mot barn är kraftigt sekretessad. Vad denna galning har gjort mot flickan vill jag inte ens tänka mig. Utifrån bilderna på sjukhuset är hennes panna och huvud extremt uppsvullet ut.. Skulle inte alls förvåna mig om han har hoppat på hennes huvud.

Vänstersverige är mer upprörda över chimpanser som skjuts på en djurpark än en 9-årig liten flicka som är hjärnskadad för livet. För...... Det var ju bara en våldtäkt och strypning med skosnörerna...
Ska du fortsätta skriva #dutoghenneihand på statsministerns Instagram och stoppa huvudet i sanden? Detta är Sverige nu. Ingen går säker längre. Det är så sjukt djävla tragiskt.

"Ingen går säker längre." - Ja ja, vi vet, du är skraj för en schizoid tonåring som ger sig på barn. Snart kommer han nog och gör illa dig, se till att låsa dörren annars blir du nog jättevåldtagen. Göm skorna också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in