2022-07-17, 09:54
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Oj oj oj, regelbundna samtal!! Det verkar ju som om vår GM riskerar ett förskräckligt hårt straff! Tänk att behöva sitta och prata med en soctant minst en gång i veckan kanske!

Det var ju ett fall på en högstadieskola(?) i Lund år 2017 där en (svensk) tjej våldtogs av två 16-åriga killar som hade afrikansk bakgrund. Tjejen klarade inte av att gå kvar på skolan, men killarna fick gå kvar. Rektorn på skolan fick frågan om varför killarna inte hade blivit avstängda från skolan. Så här stod det i Kvällsposten:

Och vad var det då för ett hemskt straff som 16-åringen dömdes till, som gör att också han är ett offer? Jo, han fick väl ungdomstjänst eller ungdomsvård, så att han antingen skulle plocka lite skräp i stadens parker eller också skulle han prata några gånger med en soctant.

Visst är det förskräckligt att tänka sig!!!

(FB) Lund: Abdihafid döms för våldtäkt mot barn på 4H gård (Gunnesbo)

Dra åt helvete vilka sjuka människor. Rektorn borde få springa galopp.
Citera
2022-07-17, 09:54
Medlem
Yoweris avatar
Två pass på Arlandas säkerhetskontroll håller utkik efter honom.
Citera
2022-07-17, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
De skador som man ser på bilden kommer hon att läka från. Skadorna visar dock att han använt mycket våld i sin våldtäkt och att hon fortfarande är medvetslös visar ju på att det var mycket kraftigt våld mot huvudet.

Om jag förstått saken rätt så ska de försöka väcka upp henne i morgon måndag. Jag hoppas att det går att väcka upp henne. Jag tror dock vi kan glömma att hon minns något och om jag förstått det rätt så finns det risk att hon fått allvarliga hjärnskador eftersom hon fick både slag mot huvudet och syrebrist av strypningen.

De VAR i måndags dom försökte väcka upp henne men hon reagerade ”fel” så är fortsatt nedsövd om jag fattat de rätt.
Citera
2022-07-17, 09:57
Medlem
nitmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Det är inte det som är problemet. Flickan är utlämnad och kan inte säga vad hon själv vill. Då är det föräldrarnas uppgift att skydda henne från ytterligare lidande.

Hennes integritet är viktigare än vad som är smidigast för flashback-läsare.

Eftersom det är så många som inte förstår det så visar det att den nya lagen verkligen behövs.
Hon var mer utlämnad i negerns våld.
Jag skrev bl a:
De som undrar vad hon har för skador slipper fråga här i tråden, de kan istället titta på bilden.
http://lidlday.blogspot.com/2022/07/...-vanstern.html
Citera
2022-07-17, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitman
Hon var mer utlämnad i negerns våld.
Jag skrev bl a:
De som undrar vad hon har för skador slipper fråga här i tråden, de kan istället titta på bilden.

Varför tror du mamman låste sin instagramprofil? Vad tror du att du fått för svar om du frågade mamman om det är okej att du delar bilder på hennes skändade nedsövda dotter?
Citera
2022-07-17, 10:08
Medlem
nitmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
De skador som man ser på bilden kommer hon att läka från. Skadorna visar dock att han använt mycket våld i sin våldtäkt och att hon fortfarande är medvetslös visar ju på att det var mycket kraftigt våld mot huvudet.

Om jag förstått saken rätt så ska de försöka väcka upp henne i morgon måndag. Jag hoppas att det går att väcka upp henne. Jag tror dock vi kan glömma att hon minns något och om jag förstått det rätt så finns det risk att hon fått allvarliga hjärnskador eftersom hon fick både slag mot huvudet och syrebrist av strypningen.
Det tror inte jag, bulan betyder inte per automatik allvarliga hjärnskador och inte syrebristen heller för den delen, syrebristen och strypningen är inte heller styrkt bara för att hon har några märken på halsen.
Hon är sövd-inte medvetslös.
Citera
2022-07-17, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitman
Det tror inte jag, bulan betyder inte per automatik allvarliga hjärnskador och inte syrebristen heller för den delen, syrebristen och strypningen är inte heller styrkt bara för att hon har några märken på halsen.
Hon är sövd-inte medvetslös.

Jag förstår att du inte tror hon har fått hjärnskador. Jag skrev att det finns risk för det. Hon kanske är en gurka när hon vaknar upp, eller hon kanske blir helt återställd.

Vi får se helt enkelt.
Citera
2022-07-17, 10:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Det är inte det som är problemet. Flickan är utlämnad och kan inte säga vad hon själv vill. Då är det föräldrarnas uppgift att skydda henne från ytterligare lidande.

Hennes integritet är viktigare än vad som är smidigast för flashback-läsare.

Eftersom det är så många som inte förstår det så visar det att den nya lagen verkligen behövs.

Ja, rättsväsendet får mycket att göra med att spåra upp och döma alla som har tittat på bilden.
Citera
2022-07-17, 10:17
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beheaded
Det som stör mig mest är alla vänstersympatisörers totala brist på respekt för den svenska vita 9-åriga flickan och hennes familj.

Istället överöser vänstersympatisörer negermonstret med sympati och förståelse. Samma sak med politiker och journalister. Ingen av dem uttrycker någon som helst stöd eller tröst till brottsoffret och hennes familj.

Varför tror du mördare, våldtäktsmän som aldrig någonsin fått beröm helt plötsligt gifter sig i fängelset, får massor med kärleksbrev.

Finns ju flera hundra dokumentärer om detta.

Vissa borde avlivas.
Citera
2022-07-17, 10:17
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Varför tror du mamman låste sin instagramprofil? Vad tror du att du fått för svar om du frågade mamman om det är okej att du delar bilder på hennes skändade nedsövda dotter?
Är övertygad om att hon låste sin profil för att slippa hot och hat från vänsterhäxorna.
En sån här sadist ska inte tystas ner och mörkas. Det måste komma fram vad det är för vidriga as som importeras i det här landet. Hur kände du dig när du öppnade Aftonbladet i morse? Läste du något trevligt? Mord, våldtäkter och gäng som har fått tag i pansarskott.
Kalla mig gärna rasist.
Jag är trött på den här skiten
Citera
2022-07-17, 10:18
Medlem
Citat:
Bilderna som mamman valde att publicera har gett fallet en oerhörd skjuts framåt medialt och även hjälpt till vid insamlingar till flickan.
Att publicera bilderna var rätt sak att göra,annars så hade det här fallet redan varit bortglömt
Citera
2022-07-17, 10:18
Medlem
nitmans avatar
Citat:
Hur ska jag kunna veta det?
Hon kanske tycker att det är bra att så många som möjligt få se denna talade bild, eller kanske att det inte är ok men det är för mig helt ointressant i detta fall.
Hon finns redan på många elskåp i Malmö, det har Dan Park sett till ock snart på flera andra elskåp och papperskorgar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in