2022-10-27, 17:17
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holdingbreath
Dödsstraffet skulle städa upp i svenska fängelser men det är ofattbart. Utan krig och allmänt civilt kaos kommer inte sådana radikala förändringar. En sådan förändring kan komma med tiden.

Den här mordiska våldtäktsmannen är psykiskt sjuk eller åtminstone dum och dåligt utbildad. Han är inte riktigt fixbar eller åtminstone den bästa versionen av honom kommer fortfarande att vara defektiv.

Den verkliga poängen är att inte tillåta invandring av somalier, eritreaner, afghaner, etc. Varje gång jag ser en arab eller afrikan i motoriserad rullstol undrar jag hur många miljoner per år som går till att ta hand om dem. Varför belastar Sverige sig med handikappade som saknar någon djup koppling till Sverige eller Norden?
Här kom det verkligen några sanningens ord. Hur många gånger har jag inte varit nära att bli påkörd av dessa fartdårar i sina motordrivna saker. Själv går jag med möda och stor besvär, men viljan finns. Många av dessa går bättre än vad jag gör. Dödsstraff, nä det blir för enkelt. Är man dum och dåligt utbildad så tror jag inte man sysslar med sånt som han. Otroligt sjuk måste han vara och en stor fara för medborgarna i landet.
Senast redigerad av Framme 2022-10-27 kl. 17:22.
Citera
2022-10-28, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Ja och att mamman förvissat sig om att BO hålls smärtfri med tanke på hjärnskakningen(och hur slappt det det är på sjukhusen).
Läste att hjärnskakning kan ta 4 månader att läka. Jag hoppas att sjukvården håller henne smärtfri. Med tanke på allt annat helvete hon gått igenom så behöver hon inte fysisk smärta på det.
Citera
2022-10-28, 01:05
Medlem
retiarius1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissBobby
Läste att hjärnskakning kan ta 4 månader att läka. Jag hoppas att sjukvården håller henne smärtfri. Med tanke på allt annat helvete hon gått igenom så behöver hon inte fysisk smärta på det.

Hjärnskakning!? Är ni helt ute och cyklar eller vad är det frågan om? Hon har fått hjärnskador på grund av syrebrist. Försöker ni förmildra hennes allvarliga skador? Om ja, varför?
Citera
2022-10-28, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retiarius1
Hjärnskakning!? Är ni helt ute och cyklar eller vad är det frågan om? Hon har fått hjärnskador på grund av syrebrist. Försöker ni förmildra hennes allvarliga skador? Om ja, varför?
Hon har tyvärr hjärnskador men om det stämmer att hon även fått hjärnskakning så kan hon fortfarande ha enorm smärta pga det.
Citera
2022-10-28, 09:58
Medlem
Citat:
Hon har tyvärr hjärnskador men om det stämmer att hon även fått hjärnskakning så kan hon fortfarande ha enorm smärta pga det.
Ibland tänker man och det blir fel. Det är helt ok

Hjärnskakning är såklart hennes minsta problem och inget som någon annan än du själv tänkt på.

Hon kämpar för att fästa blicken och säga "aaa".

Abushi har ordagrant tagit hennes liv.

Hjärnskakning.....
Citera
2022-10-28, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittNyaJag

Hjärnskakning är såklart hennes minsta problem och inget som någon annan än du själv tänkt på.

Hjärnskakning.....
Jag svarade buddy99 som var den som skrev om hjärnskakning och flickans mamma som försöker hålla henne smärtfri. Det är inget jag själv har funderat på.
Citera
2022-10-28, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Ja och att mamman förvissat sig om att BO hålls smärtfri med tanke på hjärnskakningen(och hur slappt det det är på sjukhusen).

Är övertygad om att flickans familj är trygga med att hon får all den hjälp och rehabilitering som kan ges.

Citat:

Det är inte en hjärnskakning som orsakat hennes bestående, svåra hjärnskador, utan syrebrist pga strypning. Kan garantera att den avdelning där hon vårdas gör allt de bara kan för att lindra och hjälpa henne på alla sätt.

(Bäst att tillägga att jag ej arbetar där eller har någon som helst insyn i hennes vård, talar generellt, har lång erfarenhet inom öppen och sluten sjukvård. Så ingen får för sig att jag bryter mot tystnadsplikten.)

Citat:

Jag gissar och tror att det är okunskap och inte ett försök att förmildra eller förminska hennes grava, bestående svåra hjärnskador. Vi alla som skrivit och följt detta djupt tragiska och förfärliga övergrepp och grova brott är nog medvetna om vad A*bushi har att stå till svars för och förhoppningsvis dömas för.

Citat:

Hon får den vård, behandling och rehabilitering som hennes tillstånd kräver och behöver.

Citat:
Ursprungligen postat av MittNyaJag

Hjärnskakning.....

Ja, han har förstört hennes liv för all framtid. Hon kommer aldrig bli den sprudlande, glada, livliga flicka som hon en gång var, på grund av att ett m*onster utsatt henne - en liten oskyldig flicka - för grov misshandel, grov våldtäkt och grovt skändat hennes kropp.
Citera
2022-10-28, 12:51
Medlem
Citat:
Får man väl utgå från,hemska tanke.
Läste ju tidigt i tråden att GM medgivet att han sparkat mot flickan (såg bild, svullen och mörbultad).Säker att flickan var medvetslös då GM riggade strypsnaran och utförde sexuella våldet.
Citera
2022-10-29, 22:25
Medlem
Kallamakaronens avatar
Nu är detta enbart rykte så jag vet inte om det stämmer men Lu*na's mormor umgås med någon som känner någon som känner någon som berättat att enligt L's mormor så ligger L kvar på sjukhus för man letar assistenter till henne som ska anställas för att kunna ta hand om henne i hemmet.

Men. Rykte, ni vet.
Citera
2022-10-29, 22:55
Medlem
Citat:

Det var uppenbart från dag ett att vänstern försöker förmildra och försköna sanningen i denna historia. Det tog läng tid innan media ville uppge härkomsten av förrövaren. Att de sedan vill förmildra hennes skador är inte förvånande.
Citera
2022-10-29, 23:18
Medlem
Skaraborg2s avatar
Ryktet skulle kunna vara riktigt?

Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Nu är detta enbart rykte så jag vet inte om det stämmer men Lu*na's mormor umgås med någon som känner någon som känner någon som berättat att enligt L's mormor så ligger L kvar på sjukhus för man letar assistenter till henne som ska anställas för att kunna ta hand om henne i hemmet.

Men. Rykte, ni vet.

Ja ett rykte men det skulle kunna stämma.

Den lilla flickan behöver nog en personlig assistent som hjälper henne i hemmet samt samt för att t. ex. gå på promenader.
Citera
2022-10-29, 23:24
Medlem
Varför ifrågasätts inte Migverket m fl som låtit denna negerfamilj få beträda landets mark o kvarstanna på den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in