Citat:
Fibrer i form av fullkorn blockerar även kolesterol.
Vi äter betydligt mindre kött idag än vad vi borde göra. Köttindustrin måste utvecklas rejält och priserna minska.
Grönsaker är ren skit för kroppen pga massa antinutrienter och naturliga gifter som plantan tillverkar för att försvara sig själv med.
Ägg och rött kött, organ så lite tillagat som möjligt samt vissa frukter är egentligen hur det är menat vi skall leva.
Jag tror inte heller på den där jäkla omega 3 bluffen att vi behöver fisk.
Varje gång jag äter mycket fet fisk mår jag sämre och libidon försvinner. Helt övertygad om att det vi får i oss från kött räcker och att vi kan producera det själva i rätt mängder.
Vi äter betydligt mindre kött idag än vad vi borde göra. Köttindustrin måste utvecklas rejält och priserna minska.
Grönsaker är ren skit för kroppen pga massa antinutrienter och naturliga gifter som plantan tillverkar för att försvara sig själv med.
Ägg och rött kött, organ så lite tillagat som möjligt samt vissa frukter är egentligen hur det är menat vi skall leva.
Jag tror inte heller på den där jäkla omega 3 bluffen att vi behöver fisk.
Varje gång jag äter mycket fet fisk mår jag sämre och libidon försvinner. Helt övertygad om att det vi får i oss från kött räcker och att vi kan producera det själva i rätt mängder.
Citat:
Ärligt talat bryr jag mig inte ens om forskning. Det är knappt studerat överhuvudtaget och jag tycker att mycket så kallad vetenskap är trams ändå som vinklas. Det enda jag vet är att jag blir tröttare och mår sämre av utlösning. Sex är värt det emellanåt då det ger andra positiva effekter.
Man behöver inte heller köra retention jämt utan i perioder och för att trigga igång allt och göra receptorerna känsligare.
Har som sagt tagit 2 tester med samma höga resultat och jag mår bra. Retention r vara standard hos män i samhället om man har höga krav på sin hälsa.
Jag har knappt läst en enda historia om folk som inte gillar semen retention. De som klagar kör för kort tid och sedan förkastar det.
Man märker snabbt vad beroende man är av att tömma innan allt balanserar sig.
Man behöver inte heller köra retention jämt utan i perioder och för att trigga igång allt och göra receptorerna känsligare.
Har som sagt tagit 2 tester med samma höga resultat och jag mår bra. Retention r vara standard hos män i samhället om man har höga krav på sin hälsa.
Jag har knappt läst en enda historia om folk som inte gillar semen retention. De som klagar kör för kort tid och sedan förkastar det.
Man märker snabbt vad beroende man är av att tömma innan allt balanserar sig.
Dig gillar jag! Vi verkar vara ganska likasinnade. Förutom det där med omega 3.
Jag håller helt klart med gällande semen retention. Jag mår sjukt dåligt om jag kommer oftare än en gång i veckan. Jag håller numera inne med min sperma tills flickvännen nästan bokstavligen ber på sina bara knän om att få sig en sats

Citat:
Jag får en remiss av min läkare (privat) en gång i halvåret kanske.
Dra ned på både fibrer och kolhydrater och rikta in dig på mer fett och kolesterol.