2022-06-26, 23:11
Medlem
Sentinent0001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Watchme1
Har nån mer reagerat över dessa horder av nysvenskar som bokstavligen tagit över hela stränder på Sibbarp och ribban?
Besökte det igår lördag och idag söndag då man bor rätt nära. Nått som slog mig att man var nästan helt ensam vit på platsen.
Man skulle kunna tro att man är på plats i Falluja.
Överallt sitter det solrosfrön ätande kvinnor i full mundering i över 30 graders värme. Männen hänger i träden och drar av grenar för att sedan elda upp.

Det går alltså inte ens snart att våga sig ut på en brygga för att ta sig ett dopp knappt mer. Dessa blängde horder verkar sig tro sig äga varenda brygga. (Läs Sibbarp)

Man kan säga att 95% stam människor och 5% som nog kommer undvika denna i framtiden.

Vad anser ni som känner till dessa ställen?

Ja jag har faktiskt också reagerat på det. Känns så konstigt att vara minoritet i sitt eget hemland haha.
Citera
2022-06-26, 23:16
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Har nån mer reagerat över dessa horder av nysvenskar som bokstavligen tagit över hela stränder på Sibbarp och ribban?
Besökte det igår lördag och idag söndag då man bor rätt nära. Nått som slog mig att man var nästan helt ensam vit på platsen.
Överallt sitter det solrosfrön ätande kvinnor i full mundering i över 30 graders värme. Männen hänger i träden och drar av grenar för att sedan elda upp.

Det går alltså inte ens snart att våga sig ut på en brygga för att ta sig ett dopp knappt mer. Dessa blängde horder verkar sig tro sig äga varenda brygga. (Läs Sibbarp)

Man kan säga att 95% stam människor och 5% som nog kommer undvika denna i framtiden.

just darför svenskar undviker åka till såna ställen pga alla babbar, har ju varit så många år, hela västra hamnen på sommartider invaderas ju av alla klaner. bäst o vänja sig det här är nya sverige tyvärr.
Citera
2022-06-27, 01:28
Medlem
Citat:

Blev rent förskräckt när familjen skulle bada på Ribban.
Ljudnivån ska vi inte prata om.
Tacksam över att bo låååångt därifrån.
Citera
2022-06-27, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Vad är du rädd för? Gå dit med ditt sällskaå och fokusera på ert, fn är problemet med vissa svennar...
Varför skulle man vara "rädd", är snarare som att reagera på en nedskräpad strand.. äckligt och sorgligt. dags för blattarna att åka hem, "kriget" är slut.
Citera
2022-06-27, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
just darför svenskar undviker åka till såna ställen pga alla babbar, har ju varit så många år, hela västra hamnen på sommartider invaderas ju av alla klaner. bäst o vänja sig det här är nya sverige tyvärr.
Kan inte boende i Västra Hamnen gå samman och göra det till ett gated community med stängsel och låsta grindar?
Citera
2022-06-27, 07:27
Medlem
Ördögs avatar
Citat:

Grattis till att äntligen ha märkt detta! En sådan här tråd skapades redan för 14 år sedan.

(FB) Har din badplats/strand blivit brutalt berikad?
Citat:
Ursprungligen postat av Galenzo
Tänkte spinna vidare på temat bad men denna gång stränder, med utgångspunkt i min egen stad.

Malmös stolthet Ribersborg, Ribban i folkmun, är så nära man kan komma en copacabana. Strandremsan är säkerligen över 5 km lång. Handikappsbad, hundrastplats, många småkiosker, felfri cykelbana, minigolf, gräsbeklädda sandkullar och stora gräsytor innanför själva strandremsan.
/---/
Sommardagtid är stranden smockfull / sommarkväll fyllda med romantiska par, grillkvällar, jogging, rastande hundar. Vintertid ett gnistrande frostigt landskap i vila med motionärer och vinterbadare utan vett. Det är alltså ett paradis helt enkelt. Malmö kommun gör verkligen allt för att paradiset ska vara på topp.

Som tonårig knatte höll man till vid T-bryggan. Alltid fylld med svenskgängen. Fotboll, frisbees, volleyboll, ghettoblasters och så klart, brudarna i bikini som låg och flirtade med oss och vi med dem. Jodå, kärlek uppstod ibland
/---/
Numera som medelålders har jag varit vid T-bryggan dagtid och det är en chock. Halva Mellanöstern från knodden till skitnödiga vuxna och kolsvarta heltäckande hucklen. Det gapas, knuffas och skriks. Nedskräpning trots meter till småtunnor. Bollar som sparkas hänsynslöst in bland sovande solande. Inget ursäkta, det var inte meningen! heller. Köbildning till kiosken existerar knappt. Först fram gäller. Tonårsmopparna sladdar runt på gräsytorna. Cykelstölder. Ficktjuveri. Racing på cykelbanan bland skärrade cyklister. Småimpade tjejer i bikini där gängen står tätt runt och närmast tar på dem ni vet var. Viker tjejerna undan/känner obehag så är de - aaboo jevvla hora, eey knulla din morsa och liknande.

När jag står där och betraktar tar det en bra stund innan jag ser en enda etnisk svensk eller snarare vettig europé bortsett från livräddarna. Trust me! Jag vet också att grillkvällarna numera innebär bortslitna plankor från själva T-bryggan utgör eldstaden och alla latrintunnor nästa morgon är förstörda. Dessutom jagas vettiga grillgäng med kniv, pistolhotas och rånas/misshandlas. Polisen bilpatrullerar cykelbanan ofta.

Jag fixar inte att vara vid T-bryggan längre hur jag än försöker. Jag vill bara skrika -UT UR MITT LAND FÖR HELVETE!! .
/---/
Hur ser då DIN strand ut? Känner DU igen dig eller står tiden stilla i ditt paradis där alla respekterar varandra och sköter sig under solens sken?

Även dessa observationer är från 2008.

(FB) Hässelby – 15 år senare (var kom alla invandrare ifrån?)
Citat:
Ursprungligen postat av Banned
Det var för varmt i polarens lägenhet så vi bestämde oss för att gå och bada vid Maltesholmsbadet. Det var nu den stora chocken kom. Det var smäckfyllt med folk på badstranden. Senast jag var där var sommaren 1992 – då var stranden fylld med snygga toplessolande blondiner. Så icke nu - det var kolsvart på stranden! Om jag säger att där fanns fem etniska svenskar så överdriver jag kraftigt! Det var fan som att besöka en basar i Medina. Oräkneliga lakansklädda arabkärringar, varav somliga till och med hade burka (vad fan gör man på en badstrand om man ska ha fem lager filtar över kroppen?), en armé av negerbarn som sprang omkring, kopiösa mängder spännblattar. Det satts och grillades halalslaktat fårkött överallt (trots stora skyltar överallt som påpekade att det rådde grillningsförbud pga torkan). Några spännblattar stog och kastade stora stenar på några stackars änder. Ett tiotal bandspelare pumpade ut denna hysteriska mellanösternmusik. Och överallt detta jävla lach-lach-lach-tjatter. Måste blattar alltid skrika för att göra sig förstådda?

Sedan dess har ämnet babbar och badstränder diskuterats på FB varje sommar, antingen i redan existerande trådar eller i sprillans nya. Denna är från 2019.

(FB) Muslimer och blattars invasion av de rikas orter och områden är i gång
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Var på en strand idag och badade på en av Sveriges finaste orter där vita svenskar med mycket pengar brukar husera och bo. Stranden detta året har invaderats av hucklekärringar och deras skäggubbar, samt 4-6 barn, negrer som driver runt och den vanliga störiga blatten (MENA och Balkan) som säger "jag svärr mannen" till allt och som spelar hiphop på högsta volym och kommer dit i sin BMW som köpts troligen för kokainpengar.

Kolla även:
(FB) Blattar på badplatser
(FB) Alla Sveriges städer är fyllda av invandrare nu
(FB) Asylsökande flyktingar på badstranden
(FB) Delsjöns badplats har polisbevakning. Hur det ser ut på landets andra badplatser?
(FB) Badplatser utan invandrare.
(FB) Järfälla grillare "styckade" lamm vid badplats
(FB) Kaos när blattarna skall bada (Berlin med Film)

Och det finns många fler diskussioner utöver dessa.
Senast redigerad av Ördög 2022-06-27 kl. 07:42.
Citera
2022-06-27, 08:08
Medlem
Har hunnit vara på Ribban ca 10 ggr i år.

På och i närheten av bryggorna är det 80% svenskar(Kan detta bero på att en del invandrare inte kan simma?) Min uppfattning är att för varje brygga bort mot Limhamn så ökar antalet invandrare. De har bättre tillgång till stora grönområden de kan ockupera med sin familj och grill.

Har endast varit på scania-badet en gång i år. 70% svenskar mellan 23-35 år. På sin höjd iakttog jag ett par Adidas ryttare på promenad samt några som hade hyrt coola trehjuliga motorfordon de körde och tog porträtt framför.
Citera
2022-06-27, 08:29
Medlem
Har de lämnat hylliebadet i fred nu i det fina vädret?
Citera
2022-06-27, 08:43
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Kan inte boende i Västra Hamnen gå samman och göra det till ett gated community med stängsel och låsta grindar?

ja man tycker det ja, inte klokt som där ser ut på sommaren, dyra fina lägenheter och allt förstörs av invandrare...
Citera
2022-06-27, 08:56
Medlem
Watchme1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siliconsoul
Har hunnit vara på Ribban ca 10 ggr i år.

På och i närheten av bryggorna är det 80% svenskar(Kan detta bero på att en del invandrare inte kan simma?) Min uppfattning är att för varje brygga bort mot Limhamn så ökar antalet invandrare. De har bättre tillgång till stora grönområden de kan ockupera med sin familj och grill.

Har endast varit på scania-badet en gång i år. 70% svenskar mellan 23-35 år. På sin höjd iakttog jag ett par Adidas ryttare på promenad samt några som hade hyrt coola trehjuliga motorfordon de körde och tog porträtt framför.

Jo men så är det nog… ju närmare Limhamn/Sibbarp du kommer desto fler blir det.
Bor man i Malmö och vill ha underhållning deluxe så ska man besöka parkeringen vid pisseviken. (Camping entrén) där har vett och etikett totalt försvunnit. Det bråkas/vrålas och kastas grejor på varandras bilar när dom inte får plats.
Små lastbilar med soffor och 12x12 m mattor anländer.
Citera
2022-06-27, 09:00
Medlem
Watchme1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
Grattis till att äntligen ha märkt detta! En sådan här tråd skapades redan för 14 år sedan.

(FB) Har din badplats/strand blivit brutalt berikad?

Även dessa observationer är från 2008.

(FB) Hässelby – 15 år senare (var kom alla invandrare ifrån?)

Sedan dess har ämnet babbar och badstränder diskuterats på FB varje sommar, antingen i redan existerande trådar eller i sprillans nya. Denna är från 2019.

(FB) Muslimer och blattars invasion av de rikas orter och områden är i gång

Kolla även:
(FB) Blattar på badplatser
(FB) Alla Sveriges städer är fyllda av invandrare nu
(FB) Asylsökande flyktingar på badstranden
(FB) Delsjöns badplats har polisbevakning. Hur det ser ut på landets andra badplatser?
(FB) Badplatser utan invandrare.
(FB) Järfälla grillare "styckade" lamm vid badplats
(FB) Kaos när blattarna skall bada (Berlin med Film)

Och det finns många fler diskussioner utöver dessa.

Ja jag vet… och nu har det gått 14 år och ”öppna era hjärtan” har gett effekt nu på stränderna… tyckte man det var mycket för 14 år sedan så kan man ju se ännu större resultat nu.

Men tack för länkarna.. har nog inte skrattat så mycket på morgonen som nu
Citera
2022-06-27, 09:33
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Har bara varit på stranden i Ribbersborg 1 ggn i mitt liv, 2002, och DÅ såg jag inte en enda MENA:it. Men, jag är lite förvånad över att det är musslor i Sibbarp! Det är ju långt bort från deras egna ställen! Vad fan gör parasiterna där?
Dom kan köra enda fram till grillplatsen, nästan. Ingen bilväg=blattefritt. Fast det behöver inte vara väg, bara det är framkomligt.
Ja Sibbarp har varit nedsolkat i årtionde, bodde nära stranden och det kändes väldigt skönt att kunna gå ner för ett morgondopp. Fram till kl 15 är det en hel del pensionärer och barnfamiljer där men fram mot eftermiddagen är det en väldigt mörk plats med få om ens några vita inslag.
Ett jävla liv men det brukar inte bli så sent för majoriteten, när dom skrämt bort dom vita verkar dom nöjda, äter upp sitt skit och sen kör dom hem, antar bommen ut till Rosengård stänger vid 20 eller något. Varje morgon kommer en städpatrull och rensar, det där med att använda soptunnor har inte riktigt nåt fram till vår nyadel, det finns ju städpatruller betalda av kommunen så..
Ribban är solkigt fläckvis, visst gillar kebabätarna Västra hamnen men runt parkeringarna längs Ribban brukar det finnas ett mörkt inslag.
Annars kan man alltid köra import Mercan över gräset och enda ner till stranden polisen har ändå inte tid med dessa små snedsteg.
Bryggor har stark dragningskraft på de lite mörkare individerna så gå en bit från dom på Ribban så är det lugnare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in