2019-06-26, 18:39
Medlem
Nu kan inte Nimby-Svenne som röstar på M längre gömma sig ute i sina fina vita och rika kommuner och områden. Jag har under sommaren noterat att stökiga blattar, negrer och muslimer börjar allt mer söka sig till de finare orterna för vistas där mer på sin fritid. Fina stränder, campingplatser, fiskeställen, badplatser osv där för inte så länge sen bara vita välstädade människor brukade leva bland sina flotta hus och bilar i lugn miljö, invaderas för fullt nu av mörkrets krafter.

Var på en strand idag och badade på en av Sveriges finaste orter där vita svenskar med mycket pengar brukar husera och bo. Stranden detta året har invaderats av hucklekärringar och deras skäggubbar, samt 4-6 barn, negrer som driver runt och den vanliga störiga blatten (MENA och Balkan) som säger "jag svärr mannen" till allt och som spelar hiphop på högsta volym och kommer dit i sin BMW som köpts troligen för kokainpengar.

Uppenbarligen trivs inte Muhammed och Kunta Kinte längre i ghettona ute på Rosengård i någon sunkig hyresrätt där 30 man ligger och sover på kartonger. Nu vill de vidare till de finare orterna, där den övre medelklassens blonda akademikerdöttrar ligger och solar.

Hur kommer Nimby-moderaterna att hantera detta? Vart skall de fly nästa gång när Sverige finare orter omvandlas till Mekka och Somalia?
Senast redigerad av goyimcuck 2019-06-26 kl. 18:43.
Citera
2019-06-26, 18:46
Medlem
70-talsfilms avatar
Är man en framgångsrik kebabsäljare vill man till slut bort från ghettot.
Senast redigerad av 70-talsfilm 2019-06-26 kl. 18:49.
Citera
2019-06-26, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 70-talsfilm
Är man en framgångsrik kebabförsäljare vill man till slut bort från ghettot.

Du kan ta kebabförsäljaren ur ghettot, men du kan inte ta ghettot ur kebabförsäljaren. Vem vill liksom integreras med dessa varelser, oavsett hur många kebaber de lyckats sälja?
Citera
2019-06-26, 18:54
Medlem
JagSkaTaDigs avatar
Jag har också noterat det, det är fantastiskt att se fina folkets reaktion när dom överraskas av skränig arabmusik och får deras barn springande runt dom.

- Hmpf! Nu åker vi hem till badtunnan tycker jag!
Citera
2019-06-26, 18:58
Medlem
CalzoneItalias avatar
Så länge dom inte kommer gåendes i vita lakan är dom välkomna
Citera
2019-06-26, 18:58
Medlem
70-talsfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaTaDig
Jag har också noterat det, det är fantastiskt att se fina folkets reaktion när dom överraskas av skränig arabmusik och får deras barn springande runt dom.

- Hmpf! Nu åker vi hem till badtunnan tycker jag!

Fast det är inte mer än rätt, tycker jag. De rika har varit förskonade eftersom de bor isolerade i enklaver. Den tiden verkar vara förbi.
Citera
2019-06-26, 19:02
Medlem
iJackSparrows avatar
Helt rätt tycker jag. Dessa rika horsvin som vurmar för invandring p.g.a. billig arbetskraft kan också uppleva det dom vurmar för i dess rika färger på nära håll. Rika horjävlarna ska inte skonas, det är trots allt dom som gör pengar på det.
Citera
2019-06-26, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iJackSparrow
Helt rätt tycker jag. Dessa rika horsvin som vurmar för invandring p.g.a. billig arbetskraft kan också uppleva det dom vurmar för i dess rika färger på nära håll. Rika horjävlarna ska inte skonas, det är trots allt dom som gör pengar på det.

Jag håller med. Men tråkigt för oss som vill slippa blatteriet och muslimer för en stund på semstern hemma i Sverige. Tydligen går det inte längre att åka bort dit alla vita brukar finnas och göra det som vita brukar göra, eftersom Muhammed hittat dit.
Citera
2019-06-26, 19:05
Medlem
Sam.Boyds avatar
Tycker att det är fint att allas våra nya grannar ser sig om o vidgar sina vyer.

Världen är som ett kinesisk pussel. Några flyttar in andra flyttar ut.

Tycker det borde köras en kampanj från migrationsverket med temat: En främling är en vän du inte än lärt känna
Citera
2019-06-26, 19:16
Medlem
Ortopeds avatar
kanske god tid att lägga ner stridsyxan och acceptera invandraren som en naturlig del av vardagen ?
Citera
2019-06-26, 19:17
Medlem
Reinfeldt bad oss öppna våra hjärtan för att vi behövde servicepersonal som ska byta blöjor på våra äldre, städa sjukhusen, ta hand om våra parker, städa hemma hos reinfeldt osv. Problemet uppstår när den här importerade servicepersonalen inte vill göra våra skitjobb det är enklare att sälja knark och stjäla saker, så hur löser vi detta? Hur piskar vi upp dom att göra våra skitjobb?
Citera
2019-06-26, 19:34
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ortoped
kanske god tid att lägga ner stridsyxan och acceptera invandraren som en naturlig del av vardagen ?

Äe. Jag har försökt vara vän med mellanösternpacket, men det gick inte.
Dom vill styra och ställa och jävlar om man inte lyder.

Jag tycker dom kan fara åt fanders och helvete. Allt var bättre när dom inte fanns i norra Europa.

Jag tycker inte det är mysigt och charmigt med muhammedpatrasket runtom mej. Tycker att det är obehagligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in