2020-08-14, 16:51
Medlem
Såg att delsjön (en badplats i GBG) har polisbevakning då det är rena ”Discovery channel” där nuförtiden?!

Och som vanligt så handlar det inte om Svenskar eller andra med europeiskt ursprung. Utan som vanligt är det Negrer och ökenråttor som saboterar som vanligt...

Alltså jag tänker, vad fan? Poliser på en badplats??? Säger djävligt mycket om att den här gruppen av djur inte kan bete sig på offentliga platser överhuvudtaget.

Någon som kan beskriva hur det ser ut på andra badplatser i landet.
Citera
2020-08-14, 16:59
Medlem
Ördögs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blazaren

Berikning av badplatserna behandlas ofta på I&I, till exempel i detta inlägg från förra sommaren -
(FB) Muslimer och blattars invasion av de rikas orter och områden är i gång
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Var på en strand idag och badade på en av Sveriges finaste orter där vita svenskar med mycket pengar brukar husera och bo. Stranden detta året har invaderats av hucklekärringar och deras skäggubbar, samt 4-6 barn, negrer som driver runt och den vanliga störiga blatten (MENA och Balkan) som säger "jag svärr mannen" till allt och som spelar hiphop på högsta volym och kommer dit i sin BMW som köpts troligen för kokainpengar.

- och detta som redan har tolv år på nacken.
(FB) Hässelby – 15 år senare (var kom alla invandrare ifrån?)
Citat:
Ursprungligen postat av Banned
Det var för varmt i polarens lägenhet så vi bestämde oss för att gå och bada vid Maltesholmsbadet. Det var nu den stora chocken kom. Det var smäckfyllt med folk på badstranden. Senast jag var där var sommaren 1992 – då var stranden fylld med snygga toplessolande blondiner. Så icke nu - det var kolsvart på stranden! Om jag säger att där fanns fem etniska svenskar så överdriver jag kraftigt! Det var fan som att besöka en basar i Medina. Oräkneliga lakansklädda arabkärringar, varav somliga till och med hade burka (vad fan gör man på en badstrand om man ska ha fem lager filtar över kroppen?), en armé av negerbarn som sprang omkring, kopiösa mängder spännblattar. Det satts och grillades halalslaktat fårkött överallt (trots stora skyltar överallt som påpekade att det rådde grillningsförbud pga torkan). Några spännblattar stog och kastade stora stenar på några stackars änder. Ett tiotal bandspelare pumpade ut denna hysteriska mellanösternmusik. Och överallt detta jävla lach-lach-lach-tjatter. Måste blattar alltid skrika för att göra sig förstådda?
Citera
2020-08-14, 17:29
Medlem
Misantrop1891s avatar
Nere vid Rösjön i Täby såg jag faktiskt igår en polisbil för första gången i år ta ett varv och misstänksamt blänga på alla när de körde i 2km/h runt hela rondellen och den fullsmockade parkeringen. Kan vara någon ny rutin de kör med.
Citera
2020-08-14, 17:32
Medlem
Citat:
Såg att delsjön (en badplats i GBG) har polisbevakning då det är rena ”Discovery channel” där nuförtiden?!

Och som vanligt så handlar det inte om Svenskar eller andra med europeiskt ursprung. Utan som vanligt är det Negrer och ökenråttor som saboterar som vanligt...

Alltså jag tänker, vad fan? Poliser på en badplats??? Säger djävligt mycket om att den här gruppen av djur inte kan bete sig på offentliga platser överhuvudtaget.

muslimer och negrar brukar skita i badvatten så att det uppstår e-coli utbrott på vissa stränder. ibland talar man inte ens om det för allmänheten. min gissning är att det hänt en del där som våldtäkter, rån, misshandel, stölder och annat trevligt. polisen ska man hålla sig ifrån. de är beta cucks med låg iq.
Citera
2020-08-14, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misantrop1891
Nere vid Rösjön i Täby såg jag faktiskt igår en polisbil för första gången i år ta ett varv och misstänksamt blänga på alla när de körde i 2km/h runt hela rondellen och den fullsmockade parkeringen. Kan vara någon ny rutin de kör med.

Skulle jag gissa så kollar dom framkomligheten för amb/rtj/polis fordon.

Folk på väg till stranden tappar all form av vett och sans vad det gäller att parkera bilen. Man parkerar på räddningsvägar, framför bommar till iläggningsplatser och generellt som riktiga jävla dumhuvuden.

Så polisen brukar cirkuler runt badplatser om tid finns och kolla läget.
Citera
2020-08-14, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
Berikning av badplatserna behandlas ofta på I&I, till exempel i detta inlägg från förra sommaren -
(FB) Muslimer och blattars invasion av de rikas orter och områden är i gång

- och detta som redan har tolv år på nacken.
(FB) Hässelby – 15 år senare (var kom alla invandrare ifrån?)

så undrar man vem som sprider kinaviruset. ja det måste ju vara de som sitter på expressen, aftobladet, dn och "muslim-svenskan".
Citera
2020-08-14, 17:41
Medlem
Misantrop1891s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stegbil

Folk på väg till stranden tappar all form av vett och sans vad det gäller att parkera bilen. Man parkerar på räddningsvägar, framför bommar till iläggningsplatser och generellt som riktiga jävla dumhuvuden.

Ja det stämmer bra, det är bara att jag bor väldigt nära och har dessutom hund, så är där flera gånger dagligen. Aldrig sett en målad polis där tidigare förutom nattetid då moppekidsen gör entré.
Men parkeringen i år har varit speciellt galen.. Så mycket bilar att de parkerar längs med rösjövägen ända upp till första eller andra gatan. Så mycket folk att jag undviker att gå ner dagtid numera. Så det kan mycket väl stämma.
Citera
2020-08-14, 17:46
Medlem
Citat:

A just det!

Alla vet vad/vilka det här handlar om...
Citera
2020-08-14, 17:52
Medlem
Citat:
A just det!

Alla vet vad/vilka det här handlar om...

Med risk för att inte hoppa på FB-bandvagnen så parkerar svennar och svartskallar precis lika illa vid badplatserna.

Vi brukar va ute med skiftet soliga dagar och även i dom mest vita områdena i vår kommun så parkerat folk som arslen när parkeringsplatserna är slut. Oavsett etnicitet.
Citera
2020-08-14, 17:58
Medlem
Citat:
Med risk för att inte hoppa på FB-bandvagnen så parkerar svennar och svartskallar precis lika illa vid badplatserna.

Vi brukar va ute med skiftet soliga dagar och även i dom mest vita områdena i vår kommun så parkerat folk som arslen när parkeringsplatserna är slut. Oavsett etnicitet.
Alla vet vad det handlar om oavsett vad vissa säger.

När jag fick höra detta så sa killen just att det liknar Discovery channel nuförtiden vid Delsjön. O då menade inte han ett lugnt naturprogram.....
Var där själv o tittade...😲

Många skulle platsa på zoo....
Citera
2020-08-14, 18:06
Medlem
Citat:

Blatteribeteendet smittar. Även dina kollegor ger uttryck för det. För ett par år sedan, innan jag flyttade från vidriga Sverige, så var jag och handlade på Coop i Vinsta. Längst fram på parkeringen finns(eller fanns) en fyrbilsparkering för handikappade. Dit kom en stegbil från den loka brandstationen och ställde sig. Jag påtalade det rubbade i beteendet för föraren som gjorde ungefär ingenting åt saken utan gick och handlade med sina kollegor. Så, som sagt, det smittar.
Citera
2020-08-14, 18:10
Medlem
Citat:

Jag är inget fan av att bada direkt så hur det ser ut på badplatserna häromkring vet jag inte men här på orten var det stora skriverier i tidningarna för ett par år sedan om ensamkommande skäggbarn som tafsade runt på en massa småflickor inne på badhuset. Trots detta valde badhuset att inte ta in vakter. Man kanske skulle kila förbi någon dag och se hur det ser ut idag. Skulle inte förvåna mig om man möts av Securitas inne på badhuset. Vi har ju Securitasvakter inne på akutmottagningen och jag tror även inne på biografen här i staden
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2020-08-14 kl. 18:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in