2022-06-27, 09:54
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Kan inte boende i Västra Hamnen gå samman och göra det till ett gated community med stängsel och låsta grindar?
Kanske om de betalar för ensamrätten till marken men det blir nog dyrare än det smakar om det öht skulle gå.
Citera
2022-06-27, 10:01
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Kan inte boende i Västra Hamnen gå samman och göra det till ett gated community med stängsel och låsta grindar?

Du vet om att det bor en massa icke arier i västra hamnen också?
Citera
2022-06-27, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Problemet med kallbadhuset är väl alla äckelgubbar som pumpar varandra i röven dagarna i ända. Alltid massvis med använda kondomer framförallt mot stängningsdags.
Damavdelningen nog rätt skyddad från analfixerade straponlesbianer misstänker jag.

Vet dock inte om självdefinierade transkvinnor släpps in på dam eller herr
Citera
2022-06-27, 11:08
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
De tar över överallt. Aldrig att de kan vara lite diskreta. Aldrig att de respektera andra, eller naturen. Skräp kaos och total dekadens. Männen i minibadbyxor går omkring och stirrar fientligt, kvinnorna som svarta spöken.det är horribelt
Citera
2022-06-27, 11:28
Medlem
TeEsErs avatar
Det är stor skillnad på Sibbarp i år och förra året. Vet inte vad som hänt men det är en invasion av invandrare. Är man där efter lunch/på eftermiddagen är det lätt 90% invandrare som gör som invandrare gör. Det går inte att vara där.
Citera
2022-06-27, 11:58
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siliconsoul
Har hunnit vara på Ribban ca 10 ggr i år.

På och i närheten av bryggorna är det 80% svenskar(Kan detta bero på att en del invandrare inte kan simma?) Min uppfattning är att för varje brygga bort mot Limhamn så ökar antalet invandrare. De har bättre tillgång till stora grönområden de kan ockupera med sin familj och grill.

Har endast varit på scania-badet en gång i år. 70% svenskar mellan 23-35 år. På sin höjd iakttog jag ett par Adidas ryttare på promenad samt några som hade hyrt coola trehjuliga motorfordon de körde och tog porträtt framför.

Vill man undvika babbar på stranden i Malmö så är det Ribban som gäller. Värst är väl V Hamnen sen både Sibbarp och Klagshamn är jävligt högberikade feramför allt framåt eftermiddagen. Svenska familjer kan dock spendera förmiddagen där.
Citera
2022-06-27, 13:10
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Det är stor skillnad på Sibbarp i år och förra året. Vet inte vad som hänt men det är en invasion av invandrare. Är man där efter lunch/på eftermiddagen är det lätt 90% invandrare som gör som invandrare gör. Det går inte att vara där.

Tror det är efter alla restriktioner som släppt och folk generellt idag slutat bry sig om corona hysterin jämfört med förra året.
Citera
2022-06-27, 15:54
Medlem
Jag tycker att denna tråd saknar foton och filmer. Utan det är det bara påståenden.
Citera
2022-06-27, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Rent önsketänkande men, kan man inte göra området till en privatägd mark där en förening tar över skötseln och "medlemmar" genom avgift får tillträde till området. Lite som ett privatägt badhus där endast betalande medlemmar får tillträde. Nu tror jag i och för sig att S inte går med på sådana förslag för de vet att deras parasitväljare från MENA inte blir värst glada.
Citera
2022-06-27, 16:11
När man går på en badstrand,tempen är 30 grader, och ser kvinnan i familjen dra en barnvagn över sanden, iklädd heltäckande kläder och lång sjal..det får mig att tänka på nån sorts tortyr. Det är lite grann som snubben som går ute i shorts i Piteå på vintern
Citera
2022-06-27, 17:17
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
När man går på en badstrand,tempen är 30 grader, och ser kvinnan i familjen dra en barnvagn över sanden, iklädd heltäckande kläder och lång sjal..det får mig att tänka på nån sorts tortyr. Det är lite grann som snubben som går ute i shorts i Piteå på vintern
Jag tror dock inte att de som går med heltäckande kläder och sjal tycker att 30 grader är speciellt varmt. Vi har nog lite olika referenspunkter gällande värme...
Citera
2022-06-27, 18:04
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lone star

Utifrån nåt nåt vetenskapligt rykte påstås det att plagget kyler. Eftersom de har svart lakan till fötterna så är marken svalare än luften omkring och högre upp och då dras kall luft in under gardinkjolen och håller kall luft inne och behåller en svalare luft under men runt huvudet tar det ju stopp. Deras hjärna är redan kokt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in