Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-06-19, 17:07
  #1
Medlem
Strandraggaren1s avatar
Jag har inte sett en enda kändisläckning på en estetisk kvinna utan estetisk fitta. Dessa är inte porrskådisar så jag tvivlar på de har gjort ingrepp.

Med det sagt vill jag att ni ger er uppskattning hur stark korrelationen är mellan fin fitta och fint ansikte.

1 är perfekt korrelation.

Varsågoda.
Citera
2022-06-19, 17:14
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strandraggaren1
Jag har inte sett en enda kändisläckning på en estetisk kvinna utan estetisk fitta. Dessa är inte porrskådisar så jag tvivlar på de har gjort ingrepp.

Med det sagt vill jag att ni ger er uppskattning hur stark korrelationen är mellan fin fitta och fint ansikte.

1 är perfekt korrelation.

Varsågoda.

meningslös diskussion men om ansiktet är snyggt brukar resten vara snyggt, generna dansar väl då
Citera
2022-06-19, 17:14
  #3
Medlem
armashellkovaaras avatar
Inte så stor som folk nog tror. Korrelation 0,25. Däremot är naturlig smalhet starkt korrelerat till "fin fitta".
Små bröst har också väldigt stark korrektion 0,9. Även ras.

Bäst fitta allt annat samma har följande:

1. Gula asiater
2. Kaukasier och vita
3. Negresser förutom somalier och öst-afrikaner som i stort är jämförbara med asiater.
Citera
2022-06-19, 17:17
  #4
Medlem
Strandraggaren1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av armashellkovaara
Inte så står som folk nog tror.
.

Grejen är att fula tjejer kan mycket väl ha fina fittor. Min enda ståndpunkt är att snygga tjejer alltid har det. Aldrig sett motsatsen.

Det är länge sen jag tog logiklektioner men det går att skriva ut konsekvent.

"alla snygga tjejer har fina fittor, men alla fina fittor är inte på snygga tjejer".
Citera
2022-06-19, 17:21
  #5
Medlem
armashellkovaaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strandraggaren1
Grejen är att fula tjejer kan mycket väl ha fina fittor. Min enda ståndpunkt är att snygga tjejer alltid har det. Aldrig sett motsatsen.

Det är länge sen jag tog logiklektioner men det går att skriva ut konsekvent.

"alla snygga tjejer har fina fittor, men alla fina fittor är inte på snygga tjejer".
Kan säkert stämma men när man tittar på en kvinna så är det utseendet och smalheten på fittan man försöker avgöra. Resten tycker jag spelar liten roll.
Citera
2022-06-19, 17:36
  #6
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Jag har inte sett en enda kändisläckning på en estetisk kvinna utan estetisk fitta.


Vad är det som får dig att tro att någon som har varit i svängen och gökat kändisar skulle sitta här och berätta hur deras fittor ser ut?
Citera
2022-06-19, 17:45
  #7
Medlem
armashellkovaaras avatar
Hur stark är korrelationen mellan en mans skönhet i ansiktet och kuken? Mer eller mindre än vad gäller fittan? Kan man se på någon hur stor kuk han har och hur den ser ut?
Citera
2022-06-19, 17:50
  #8
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Jag har extremt ful fitta men söt ansikte.
Citera
2022-06-19, 18:00
  #9
Medlem
casiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strandraggaren1
Jag har inte sett en enda kändisläckning på en estetisk kvinna utan estetisk fitta. Dessa är inte porrskådisar så jag tvivlar på de har gjort ingrepp.

Med det sagt vill jag att ni ger er uppskattning hur stark korrelationen är mellan fin fitta och fint ansikte.

1 är perfekt korrelation.

Varsågoda.

Var ju ett jävla gnäll på Zara Larssons fitta när hennes bilder läckte.
Mina senaste två kvinnor har varit varandras motsatser.
Den ena superdupersöt, petite med ful hängfitta. Den andra med ett mycket vackert kön med såg ärligt ut som en halvkass potatis i ansiktet.
0.5
Citera
2022-06-19, 18:01
  #10
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strandraggaren1
Jag har inte sett en enda kändisläckning på en estetisk kvinna utan estetisk fitta. Dessa är inte porrskådisar så jag tvivlar på de har gjort ingrepp.

Med det sagt vill jag att ni ger er uppskattning hur stark korrelationen är mellan fin fitta och fint ansikte.

1 är perfekt korrelation.

Varsågoda.


Exakt noll. Dör av skratt
Citera
2022-06-19, 18:02
  #11
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Jag har extremt ful fitta men söt ansikte.

Hur funkar det för dig?
Citera
2022-06-19, 18:02
  #12
Medlem
Strandraggaren1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Exakt noll. Dör av skratt

Skitsnack
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback