Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-19, 18:05
  #13
Medlem
Strandraggaren1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casii
.
Mina senaste två kvinnor har varit varandras motsatser.
Den ena superdupersöt, petite med ful hängfitta. Den andra med ett mycket vackert kön med såg ärligt ut som en halvkass potatis i ansiktet.
0.5

Måste varit en bugg. Aldrig sett det. Alltid retfullt fina fittor.
Citera
2022-06-19, 18:07
  #14
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Hur funkar det för dig?
Mycket problem som dykt upp.
Visst en del kanske inte kollar så noga eller lägger märke till att det är ful. Men når någon väl set hur ful den är så kan man inte gömma sig.
Citera
2022-06-19, 18:09
  #15
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Mycket problem som dykt upp.
Visst en del kanske inte kollar så noga eller lägger märke till att det är ful. Men når någon väl set hur ful den är så kan man inte gömma sig.


Fulheten är inte utseende. Det är vem och vad du gör!
Citera
2022-06-19, 18:49
  #16
Medlem
Den skönast och finaste var en tvåbarnsmor. Men hon hade fött med kejsarsnitt. Hon var medelsöt med bra kropp. Men det var gudomlig känsla att tränga in i henne.
Finns en nackdel bara när det är så trångt. Även om det är blött så är det inte bara att dra upp kjolen och tjonga in den, när andan faller på.. Då får man jobba in den en stund så att säga.
Citera
2022-06-19, 18:56
  #17
Medlem
Cancerogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Jag har extremt ful fitta men söt ansikte.

Har du en sådan där riktigt köttig muff så borde vi äta middag någon kväll...
Citera
2022-06-19, 19:04
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av armashellkovaara
Kan man se på någon hur stor kuk han har och hur den ser ut?

Enligt gammalt har man trott att stor näsa och stora fötter = stor kuk. Kan vara vidskepelse. Driften lär dock vara korrelerad med prostatakörtelns storlek, dvs högt psa-värde (utan malignitet).
Citera
2022-06-19, 21:02
  #19
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cancerogen
Har du en sådan där riktigt köttig muff så borde vi äta middag någon kväll...
Den har väldigt..unikt utseende.
Citera
2022-06-19, 23:24
  #20
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strandraggaren1
Grejen är att fula tjejer kan mycket väl ha fina fittor. Min enda ståndpunkt är att snygga tjejer alltid har det. Aldrig sett motsatsen.

Det är länge sen jag tog logiklektioner men det går att skriva ut konsekvent.

"alla snygga tjejer har fina fittor, men alla fina fittor är inte på snygga tjejer".

Väldigt synd för man vill ju oftast ligga med snygga tjejer å så kanske hennes träsktroll till granne också har fin fitta, Hon får väl trä en papperspåse över huvudet om hon ska få kuk. (träsktrollet menar jag då)
Citera
2022-06-20, 00:20
  #21
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Den har väldigt..unikt utseende.

Kan du vara mer specifik... beskrivning i detalj, tack.

Låt oss avgöra.
Citera
2022-06-20, 00:25
  #22
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Kan du vara mer specifik... beskrivning i detalj, tack.

Låt oss avgöra.
Nja det är något som jag inte visar för alla.
Citera
2022-06-20, 03:26
  #23
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Nja det är något som jag inte visar för alla.

Jag ber inte om en bild. Jag blir nyfiken på hur jävla udda/äcklig den kan vara?

En kort beskrivning mao... Vad gör den så "unik"... är du könsstympad?
Citera
2022-06-20, 03:54
  #24
Medlem
Enligt min erfarenhet är korrelationen väldigt stark, söt ansikte brukar betyda snygg mus men enstaka undantag har även jag sett. Minst 0.8

Har sett lite på uk versionen av naked attraction och även är kan man nästan alltid säga vem som har snyggast ansikte redan när fittorna visas, rätt intressant faktiskt, ännu intressantare är att även brösten brukar vara snyggast på denne tjej i lineupen.

Men det är klar det beror ju på vad ens smak är, extra intressant är också att de snygga oftare än övriga tjejer saknar utsmyckningar i form av stora tatueringar och piercingar i intima delar, de vet om att de är snygga naturligt och känner väl inget behov av att försöka modifiera genom tillägg till kroppen skulle jag tro.
__________________
Senast redigerad av alanlissa87 2022-06-20 kl. 03:58.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback