nä... men jag har inget annat som tyder på borrelia, och har dessutom varit så här i alla fall över ett år... dessutom så rör jag mig inte riktigt i samma miljöer som fästingar så det vore ju riktigt konstigt om jag lyckats få det. eller?

(som sagt, lite hypokondrisk kanske jag är...)