Du verkar ha en enormt stor viljestyrka att förändra din situation så jag ser bara en frisk individ framför mig
Läkare och preparat botar bara symtom. Det har vi fått se sen urminnes tider.
Läkare som försöker bota kroppen har brännts på bål sedan urminnes tider, de kallades då häxor.
Alla är rädda för yttre faktorer såsom virus, bakterier etc. Vad dom borde skydda är kroppen. Ens kropp kan antingen vara en bra miljö för sånt, eller en dålig.
Du undviker tillfälliga lösningar! YES.
Grubbla inte för mycket är det enda råd jag kan ge dig, det är bevisat att det är därifrån psykiskt illamående blandannat härstammar. För frågan är om inte detta har börjat inifrån. Tristess från jobbet? Du kanske saknar
simningen på elitnivå Du kanske behöver fler anledningar att vakna helt enkelt?
Vet ej om du har berättat för din käresta hur du känner dig. Du älskar ju henne och säkert hon dig, så får hon reda på det kan det förhoppningsvis tära mindre på relationen. Då slipper hon grubbla på om det beror på henne, stödja dig. Du behöver inte ytterligare skuldkänslor för att du bryr dig om någon i ett förhållande