Oj, känns som om någon(TS) beskrev mitt problem i punkt och pricka. Är även jag konstant trött. Jag jobbade skift i 2 år, men i Januari i år var jag tvungen att börja ständigt 1a skift, dvs 06.00 - 14.30. Sedan jag bytte är jag jämt trött. Jag vet knappt var jag ska börja.
Lägger mig runt 21.30-22.00 varje dag och klockan ringer 05.30. Under natten vaknar jag ofta flera ggr utan att jag vet varför, jag vaknar till i typ 10sek sen somnar jag om. Det händer kanske i snitt 3 ggr/natt och är en jobbig sömnstörning.
På dagarna är jag som sagt jämt trött, har ofta huvudvärk och känner mig tung och nästan lite sjuk. Kanske låter dumt men det känns även som att jag har perioder där jag är "extra dum" under dagen, dvs jag är extra seg och gör fel. Mitt minne har fått helt och hållet fnatt, jag har väldigt svårt att minnas enkla saker vilket påverkar mitt arbete. När jag kommer hem på eftermiddagen är jag som en nerklubbad zombie, jag käkar sedan lägger jag mig och vilar i ca 20min. Förr tränade jag 3ggr/vecka, främst styrketräning men även endel kondition. Det har jag fått lägga ner, när jag försökt träna har jag varit nära att svimma vid flera tillfällen.
Jag känner mig riktigt jävla sliten, min kropp är fan inte gjord för att gå upp så tidigt. Känner mig helt utmattad, jag kan nästan när som helst om jag vill sätta mig ner och stört gråta utan någon egentlig anledning, mest för att jag är så jävla trött och utmattad. Händer ibland att jag svävar bort i tankarna och nästan somna när jag kör bil. Har flera ggr kommit på mig själv att blunda när jag kör, jag kan lixom inte kontrollera det, kroppen vill sova.
Har tänkt mycket på om jag skulle säga upp mig och byta jobb, för jag orkar snart inte mer. Men det känns som att i dessa tider ska man vara överlycklig att man har ett jobb

Det sociala i mitt liv har också förändrats, förr träffade jag polare flera ggr i veckan, nu kanske det blir max 1 gång i veckan pga av att jag inte har någon ork.
Vet inte vad jag ska göra!