2023-04-17, 18:54
Medlem
sanningenomsara22 finns nu på instagram.
Men vi godkänner inte vem som helst.
Citera
2023-04-27, 05:04
Medlem
Är de någon som vet vem hon är ihop med och som hon träffade i augusti 2022
Citera
2023-04-29, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanningenomsara22
sanningenomsara22 finns nu på instagram.
Men vi godkänner inte vem som helst.
Förstår att du måste vara restriktiv med vem du godkänner när du har noll inlägg. Vad var det för sanning du skulle dela med dig av?
Citera
2023-05-05, 21:02
Avslutad
Någon som sitter på info om avgörandet i hovrätten? Han har vaknat till liv på Facebook och verkar frisläppt nu.
Citera
2023-05-07, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrat
Någon som sitter på info om avgörandet i hovrätten? Han har vaknat till liv på Facebook och verkar frisläppt nu.

Han är INTE ute men väntar på dom från hovrätten!
Citera
2023-05-09, 23:25
Medlem
Citat:

Såg hans inlägg om att han hyr ut lägenhet i Turkiet. Trodde inte man fick använda Facebook i häktet. Kan någon annan ha skrivit åt honom?
Citera
2023-05-17, 14:56
Medlem
Citat:

Nä han sitter frihetsberövad
Detta med mycket insyn i fallet o va som händer med allt. Han kommer förbli frihetsberövad o hovrätten har förhandling igen den 26 maj då de är ex sambon som skall höras den dagen med i rätten
Hon o barnen lever uter skydd numera
Citera
2023-05-17, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwertypoiu
Han är INTE ute men väntar på dom från hovrätten!

Dom är de inte än de är fortsatt förhandling den 26 i hovrätten. Då jag med insyn i allt detta
Citera
2023-05-18, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefan770
Dom är de inte än de är fortsatt förhandling den 26 i hovrätten. Då jag med insyn i allt detta

Nej, precis som jag skriver, han är inte ute utan sitter frihetsberövad tills dom faller. Jag har också bra insyn i fallet.
Citera
2023-05-18, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwertypoiu
Nej, precis som jag skriver, han är inte ute utan sitter frihetsberövad tills dom faller. Jag har också bra insyn i fallet.

Kan du då förklara hur han då har kunnat aktivera sitt FB konto när att vara frihetsberövad innebär att ha begränsad kontakt med personer utöver sin advokat ?
Citera
2023-05-18, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilfverBearD
Kan du då förklara hur han då har kunnat aktivera sitt FB konto när att vara frihetsberövad innebär att ha begränsad kontakt med personer utöver sin advokat ?
Du tror kanske att det är förbjudet för en advokat att till annan person (= en på "utsidan") lämna lösenordet (= koden) till t ex facebook?

Advokaten kan ju f ö själv vara sin klient behjälplig i ekonomiska frågor.
Citera
2023-05-18, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Du tror kanske att det är förbjudet för en advokat att till annan person (= en på "utsidan") lämna lösenordet (= koden) till t ex facebook?

Advokaten kan ju f ö själv vara sin klient behjälplig i ekonomiska frågor.

Sant, tänkte inte på att Advokaten springer hans ärenden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in