Citat:
Ursprungligen postat av
KattisGreen
Om någon via mail, eller genom besök, kontaktar Norrtälje Tingsrätt och begär utskrift utav häktningsprotokollet, så får vi även skriftligt bekräftat att det är K.M. (52 år om några veckor) som är MGM?
Han var stor inom båtsport (racing), både nationellt och internationellt, fram tills avslöjandet om doping år 2007.
K.M. har numera kunnat ses tillsammans med bl.a. bikers vid motorträffar, och verkar ha ett stort intresse både för custombilar och fräcka hojar/bågar.
Gymmar antagligen stenhårt, och det skulle inte förvåna mig om "medikamenter" intas. Gillar att spänna sig på bild.
Bildmässigt så påminner han en del om en äldre version av artisten E-typ3, med långt hår och ringar i öronen.
När Norrtälje tidning skriver två olika artiklar, med bara nio dagar emellan, om förnyade våldtäkter så blir man minst sagt förbannad.
Jag vägrar att prenumerera på en lokalblaska utan något annat intresse för mig, men med lite faktakontroller och mailkonversationer, så har jag kommit fram till de uppgifter som återges i inlägget.