2023-06-05, 08:24
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Kanske för 10 år sedan

Varför inte prova typ Sorloth?
Sørloth var ju en jättesuccé i Palace😅

Men för all del, jag hade mer än gärna sett att ni går och värvar den där dansken som ersättare för Kane.
Citera
2023-06-05, 09:32
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Sørloth var ju en jättesuccé i Palace😅

Men för all del, jag hade mer än gärna sett att ni går och värvar den där dansken som ersättare för Kane.

Han är norrman men det visste du väl?
Citera
2023-06-05, 09:48
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:

Inte många rätt i från honom nu.

Snubben vågar inte ens längre svara mig när jag bad om namn på experter. Dröjer väl inte länge innan han säger ''nee jag nämner inga namn för ni alla ber mig hela tiden om namn''.
Citera
2023-06-05, 10:49
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:

[Fabrizio Romano] Understand Tottenham have finally reached verbal agreement with Ange Postecoglou as next manager. #THFC

Är du nöjd kompis?
Citera
2023-06-05, 10:49
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2

Snubben vågar inte ens längre svara mig när jag bad om namn på experter. Dröjer väl inte länge innan han säger ''nee jag nämner inga namn för ni alla ber mig hela tiden om namn''.

Jag har väntat på källor från generalen i flera år. Men han ger aldrig några så jag har slutat efterfråga dessa

Man får ta honom som han är bara
Citera
2023-06-05, 10:52
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
[Fabrizio Romano] Understand Tottenham have finally reached verbal agreement with Ange Postecoglou as next manager. #THFC

Är du nöjd kompis?

Yes det blir spännande! Precis vad Tottenham behöver inga stora trötta namn som Conte och Mourinho.

Och säljer vi Kane för en större peng så hoppas jag vi går för något mindre namn där också. Inte slänger pengar på någon som floppar totalt..
Citera
2023-06-05, 10:56
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Toby Alderweireld gjorde det avgörande målet i belgiska mästerskapsserien för Royal Antwerpen som nu har säkrat sin första ligatitel sedan 1957. Med andra ord ännu en spelare som lämnat Spuds och vunnit en titel.
Citera
2023-06-05, 11:27
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Toby Alderweireld gjorde det avgörande målet i belgiska mästerskapsserien för Royal Antwerpen som nu har säkrat sin första ligatitel sedan 1957. Med andra ord ännu en spelare som lämnat Spuds och vunnit en titel.

Hur många miljarder ska ni spendera nästa säsong och ändå sluta bakom både oss och Arsenal?
Citera
2023-06-05, 12:00
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Yes det blir spännande! Precis vad Tottenham behöver inga stora trötta namn som Conte och Mourinho.

Och säljer vi Kane för en större peng så hoppas jag vi går för något mindre namn där också. Inte slänger pengar på någon som floppar totalt..

Kan vi inte locka er med ett byte så ni får Martial och vi får Kane?
Citera
2023-06-05, 12:14
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Kan vi inte locka er med ett byte så ni får Martial och vi får Kane?

Vad vill du se att ni köper och säljer denna kommande sommar?
Citera
2023-06-05, 12:15
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:

Hehe. På tal om en dansk, Rasmus Højlund då? Tror han kan bli riktigt bra, men kommer nog kosta en del och är ju bara 20 år. Spännande men en chansning.
Citera
2023-06-05, 12:16
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Norsk eller dansk, what’s the fucking difference? Hade bara för mig att Sørloth var dansk, men det stämmer säkert att han är norrman.
Citat:

Jaha, och exakt vad är det som jag inte har svarat på?

Jag tog ju för fasen och poängterade att även din egen favoritexpert (G.Neville) uttalade för nån vecka sen att Arsenal tog och kastade bort titeln. Dock så är det inte mitt ansvar att lära dig/er fakta (jag är inte din pappa), och därför så har jag slutat helt med att dela länkar osv här inne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in