2023-04-14, 06:38
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Intressant med kvinnor som hittar de mest absurda saker att skylla från sig sitt beteende med. Du svarade inte i telefon, därför spelade jag bort pengarna. Det blir ett slags glapp där i, hur hänger dessa saker ihop? För kvinnor som beter sig så är det förmodligen fullkomligt logiskt. Du svarade inte i telefon. Därför slog jag min mamma rätt i ansiktet. Nu får du be om ursäkt till min mamma för det var ditt fel.
Det skiljer sig inte från andra typer av missbruk.
Typ "om inte min fru vore så arg skulle jag inte dricka", eller "om bara jag hade haft ett jobb hade jag slutat ta ladd".

Urtypiskt för dessa individer så de hör till formatet med ett missbruk, man flyttar problemet från sig själv till någon annan - för de själva har inget problem.
Inte unikt för SwishBumbi
2023-04-14, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Eller hur 😂
Vem visade den ”printen”?

Så alla andra ”dokumentärer” han gjort om folk har han också försökt få nudes av eller?

Sicket skämt du är.

Haha. Det kan jag inte svara på, men vad gällande bumbi så vet jag att det är så🙂
2023-04-14, 11:48
Medlem
Nu får hon ge sig!!!

In på tiktok_exsposer

https://vm.tiktok.com/ZMYt3LPje/

Nu kränger hon igen handikappade, folk med glasögon, folk med skägg mm.

Har man glasögon ser man efterbliven ut mm.

Asså på riktigt?

Hur kan hon få bete sig hur som helst?

Detta är helt sjukt mår illa.

https://vm.tiktok.com/ZMYt3LPje/
2023-04-15, 19:29
Medlem
Någon som vet vad Christian heter på sociala medier?
2023-04-15, 23:11
Avslutad
Nu visar Emelie nästan tuttarna på Instagram. Bara vårtorna som är täckta av tunna hängslen. Är det Chrille som tar bilderna, tro? Varför håller hon på och kukretar honom? Uppenbarligen påverkas han eftersom han måste springa in i duschen och runka.
2023-04-16, 13:33
Medlem
Nu satt de och spelade Uno igår med Kenneth. Men var inte han Ausist också???? Trodde hon hatade dem eller är han ett undantag med tanken hon fick ju Chrille att mobba och utnyttja hans vän som var Ausist också?.
Blir ju förvirrad hela tiden man vet ju inte vad hon tänker.
Snacka om Emelie är riktig Gargamel hoppas det nya håntrenden ta ifatt henne att folk gör Gargasnipes mot henne lär nog vara stor hit och sen kommer böla folk garga snipa henne o chrille.
2023-04-16, 13:51
Medlem
Nu går Emelie runt i Ängelholm kollade tio min av hennes live under de tio min gjorde hon följande:

-Kommentera hur alla hus hon gick förbi var fula och att det var getto.

-kommenterade folks gångstil med att de har bajsat ner sig (mig veterligen så brukar Emelie gå runt som hon just har skitit ner sig).

-att de luktar äckligt

-folk har fula kläder

-fula bilar

Och att krille är en luffare utan pengar och hon försörjer honom.

snälla någon ge henne en örfil.
2023-04-16, 15:22
Medlem
DayNites avatar
härligt att ena dagen spela brädspel och fotas naken av sin uteliggarkompis
för att nästa dag hänga ut honom och berätta hur äcklig han är

vilken pajas snubben är som tar skiten.....SIMP
äkta Ängelholmsdrägg båda två
2023-04-16, 15:32
Medlem
sandyhells avatar
Vilken är hennes insta?
2023-04-16, 17:08
Medlem
Bumbi råkade visa en bröstvårta igår i en promo för sin onlyfans. Första 5 jävla sekunderna av videon.. den åkte ner inom en kvart men lyckligtvis är jag med i notification squad och fotade skärmen.

https://i.postimg.cc/L5TJ0Xcv/20230415-190737.jpg

Förresten, är det bara jag som märker att Bumbi börjat snorta? Hon spazar omkring i liven 10 timmar i streck(höhö) och kliar sig i näsan. Det är väl tjack-Krille som haft dåligt inflytande kan man gissa
Senast redigerad av Skelter 2023-04-16 kl. 17:14.
2023-04-16, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Vilken är hennes insta?

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=emelie+bumbi

Andra sökträffen..
2023-04-17, 07:06
Medlem
Ser ut som garga snipes har kommit ikapp henne nu.

https://vm.tiktok.com/ZMYWDhYPJ/

Nu skryter hon får behålla och jobba med sjukersättning bara för hon fick beslutet innan 2008, hallå människa!!!!! Sjukersättning får man när man fyller 30! Och hon kan omöjligt fått sjukersättning innan dess för hon är ju fan 37 om man räknar 2023 minus 2008 det blir 15år då skulle hon fått sjukersättningen när hon var 22 och under 29 så är det aktivitetsersättning och reglerna där inte samma. Och vid steglös avräkning så måste man rapporterat aktiviteten innan och fått godkänt en vilande ersättning och få rätten till 25% av sjukersättningen i samband med provjobbet max i två år. Samt bostadstillägg försvinner vid arbete och likaså provjobba. Så att hon får behålla sjukersättningen utan att åka dit är ytterst osannolikt och hon kommer sannligen bli återbetalningsskyldig så hennes karriär är så gott som bortblåst i all evighet.

Hoppas den människan vet vad hon har gett sig på och tar den konsekvensen för jag kommer inte sörja för det minsta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in