2023-04-17, 21:13
Medlem
Gick in på Ica med en ryggsäck innan när jag gick ut såg jag hur 2 utav personalen stog med henne vid kassan o kollade igenom väskan.

Asg hur trög får man vara!!!! Hahahahaha
2023-04-17, 22:06
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adam8989
Ser ut som garga snipes har kommit ikapp henne nu.

https://vm.tiktok.com/ZMYWDhYPJ/

Nu skryter hon får behålla och jobba med sjukersättning bara för hon fick beslutet innan 2008, hallå människa!!!!! Sjukersättning får man när man fyller 30! Och hon kan omöjligt fått sjukersättning innan dess för hon är ju fan 37 om man räknar 2023 minus 2008 det blir 15år då skulle hon fått sjukersättningen när hon var 22 och under 29 så är det aktivitetsersättning och reglerna där inte samma. Och vid steglös avräkning så måste man rapporterat aktiviteten innan och fått godkänt en vilande ersättning och få rätten till 25% av sjukersättningen i samband med provjobbet max i två år. Samt bostadstillägg försvinner vid arbete och likaså provjobba. Så att hon får behålla sjukersättningen utan att åka dit är ytterst osannolikt och hon kommer sannligen bli återbetalningsskyldig så hennes karriär är så gott som bortblåst i all evighet.

Hoppas den människan vet vad hon har gett sig på och tar den konsekvensen för jag kommer inte sörja för det minsta.

jag hoppas du ha rätt och jag hoppas hon åker dit så det smäller om det
om hon kommer undan med att dra in pengar på att sälja sin röv svart på OF + få ersättning från FK+bostadsbidrag + få in pengar via öppet tiggeri , vilket i sig är ett heltidsjobb, men hävdar att hon inte kan jobba på tex samhall ( då denna snart 40åriga kvinna skulle aldrig kunna ha ett vanligt jobb)

så lovar jag dig att jag ska börja blåsa staten på så mycket pengar jag kan jag med
finns så mycket bevis online, transaktioner etc

så om staten inte agerar så är det fan i mig skandal!
Senast redigerad av DayNite 2023-04-17 kl. 22:09.
2023-04-18, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
jag hoppas du ha rätt och jag hoppas hon åker dit så det smäller om det
om hon kommer undan med att dra in pengar på att sälja sin röv svart på OF + få ersättning från FK+bostadsbidrag + få in pengar via öppet tiggeri , vilket i sig är ett heltidsjobb, men hävdar att hon inte kan jobba på tex samhall ( då denna snart 40åriga kvinna skulle aldrig kunna ha ett vanligt jobb)

så lovar jag dig att jag ska börja blåsa staten på så mycket pengar jag kan jag med
finns så mycket bevis online, transaktioner etc

så om staten inte agerar så är det fan i mig skandal!

No shit sherlock, är det ens möjligt då hade jag aldrig behövt jobba bara typ kamma hem svart och luta tillbaka i soffan o få pengar av staten....näääähähähähä sån paradis ska det inte vara här. Jag har sjukersättning för jag har skolios och riktigt ryggproblem så skulle EB ha ryggsmärtor???? Skitsnack jag skulle bli överlycklig om jag ens kunde dansa som hon gör utan att få ont i ryggen.
Ska faktiskt ringa till kommunen och testa orosanmäla henne och se om det verkligen stämmer för i såfall vill jag även kolla med ängelholmshem också med hyran för när min godman missade hyran fick jag anmärkning för försenad betalning och missar jag en gång till blir det uppsagd så helt otroligt att hon skulle få SÅ MÅNGA andra...nä tusen chanser att inte bli vräkt.
Man har inte sett Chrille ett bra tag har hon dumpat han nu bara för hon spelade bort byxorna som hon lovade 🤣🤣🤣🤣???.
Vill se hur allt detta slutar ska jag ens satsa mina försurade 100lapp så slår jag vad om hon kommer bryta löftet om att sluta spela, få skattesmäll, bli av med sjukersättningen, bli återbetalningsskyldig, vräkt och inlåst på avd 52an i hbg har jag fel så lovar jag hon får 1000spänn plus jag äter upp mina strumpor sura utan salt o socker.
2023-04-18, 11:37
Medlem
Tror ni hon har börjat snorta något? Pillar o drar mi näsan hela tiden.
2023-04-18, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adam8989
No shit sherlock, är det ens möjligt då hade jag aldrig behövt jobba bara typ kamma hem svart och luta tillbaka i soffan o få pengar av staten....näääähähähähä sån paradis ska det inte vara här. Jag har sjukersättning för jag har skolios och riktigt ryggproblem så skulle EB ha ryggsmärtor???? Skitsnack jag skulle bli överlycklig om jag ens kunde dansa som hon gör utan att få ont i ryggen.
Ska faktiskt ringa till kommunen och testa orosanmäla henne och se om det verkligen stämmer för i såfall vill jag även kolla med ängelholmshem också med hyran för när min godman missade hyran fick jag anmärkning för försenad betalning och missar jag en gång till blir det uppsagd så helt otroligt att hon skulle få SÅ MÅNGA andra...nä tusen chanser att inte bli vräkt.
Man har inte sett Chrille ett bra tag har hon dumpat han nu bara för hon spelade bort byxorna som hon lovade 🤣🤣🤣🤣???.
Vill se hur allt detta slutar ska jag ens satsa mina försurade 100lapp så slår jag vad om hon kommer bryta löftet om att sluta spela, få skattesmäll, bli av med sjukersättningen, bli återbetalningsskyldig, vräkt och inlåst på avd 52an i hbg har jag fel så lovar jag hon får 1000spänn plus jag äter upp mina strumpor sura utan salt o socker.

Han bröt med henne. Det är ett väldans bråk mellan dom två och en till nu. Allt pga pengar.
2023-04-18, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Han bröt med henne. Det är ett väldans bråk mellan dom två och en till nu. Allt pga pengar.

Hur vet du de?
2023-04-20, 19:15
Medlem
Hon har sprungit runt 2 dagar på stan nu och frågat folk om dom kan swisha hennes kompis så får dom 200 extra den 19onde. Orkar inte så tragisk hon är.
2023-04-20, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Hon har sprungit runt 2 dagar på stan nu och frågat folk om dom kan swisha hennes kompis så får dom 200 extra den 19onde. Orkar inte så tragisk hon är.

Sprang hon runt idag också????
2023-04-20, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Sprang hon runt idag också????

Japp såg henne utanför pop fråga en äldre dam.

Helt stört att hon får hålla på. Känns som något nytt form utav bedrägeri då hon frågar om dom kan swisha hennes kompis krille.

Om hon behöver ge han pengar men ej har swish varför tar hon bara inte ut kontanter då? Han bor i Ängelholm.
2023-04-21, 14:34
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Gick in på Ica med en ryggsäck innan när jag gick ut såg jag hur 2 utav personalen stog med henne vid kassan o kollade igenom väskan.

Asg hur trög får man vara!!!! Hahahahaha

Citat:

Citat:
Japp såg henne utanför pop fråga en äldre dam.

Helt stört att hon får hålla på. Känns som något nytt form utav bedrägeri då hon frågar om dom kan swisha hennes kompis krille.

Om hon behöver ge han pengar men ej har swish varför tar hon bara inte ut kontanter då? Han bor i Ängelholm.

Det finns flera inlägg längre bak där du har sett henne på stan/affärer och jag vet inte vad.

Men du tar aldrig någon bild med telefonen, lite i smyg som lite besatta personer gör, där platsar du ändå in. Du skulle ju hålla dig borta här ifrån efter du blev avstängt men det klarade du inte så länge.

Kan ingen skriva något som håller istället för massa hittepå. Vart är uppföljningarna på allas anmälningar till FSK? Vad händer mer än HM-Saras märkliga inlägg utan substans.
2023-04-21, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Det finns flera inlägg längre bak där du har sett henne på stan/affärer och jag vet inte vad.

Men du tar aldrig någon bild med telefonen, lite i smyg som lite besatta personer gör, där platsar du ändå in. Du skulle ju hålla dig borta här ifrån efter du blev avstängt men det klarade du inte så länge.

Kan ingen skriva något som håller istället för massa hittepå. Vart är uppföljningarna på allas anmälningar till FSK? Vad händer mer än HM-Saras märkliga inlägg utan substans.

Men det kanske inte alltid går att få fram nåt att publicera. Ringer man soc eller fk så är det ju inte så att dom skickar hem nån kopia på pågående utredning. 😂😂
Men ringer man fk får man veta att dom redan fått info om henne men att dom inte lämnar ut mer info. Vilket inte är konstigt.
2023-04-21, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank

Att hon går runt och frågar random människor finns det bevis på, hon är desperat och filmar själv när hon gör det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in