Citat:
Ursprungligen postat av
DayNite
jag hoppas du ha rätt och jag hoppas hon åker dit så det smäller om det
om hon kommer undan med att dra in pengar på att sälja sin röv svart på OF + få ersättning från FK+bostadsbidrag + få in pengar via öppet tiggeri , vilket i sig är ett heltidsjobb, men hävdar att hon inte kan jobba på tex samhall ( då denna snart 40åriga kvinna skulle aldrig kunna ha ett vanligt jobb)
så lovar jag dig att jag ska börja blåsa staten på så mycket pengar jag kan jag med
finns så mycket bevis online, transaktioner etc
så om staten inte agerar så är det fan i mig skandal!
No shit sherlock, är det ens möjligt då hade jag aldrig behövt jobba bara typ kamma hem svart och luta tillbaka i soffan o få pengar av staten....näääähähähähä sån paradis ska det inte vara här. Jag har sjukersättning för jag har skolios och riktigt ryggproblem så skulle EB ha ryggsmärtor???? Skitsnack jag skulle bli överlycklig om jag ens kunde dansa som hon gör utan att få ont i ryggen.
Ska faktiskt ringa till kommunen och testa orosanmäla henne och se om det verkligen stämmer för i såfall vill jag även kolla med ängelholmshem också med hyran för när min godman missade hyran fick jag anmärkning för försenad betalning och missar jag en gång till blir det uppsagd så helt otroligt att hon skulle få SÅ MÅNGA andra...nä tusen chanser att inte bli vräkt.
Man har inte sett Chrille ett bra tag har hon dumpat han nu bara för hon spelade bort byxorna som hon lovade 🤣🤣🤣🤣???.
Vill se hur allt detta slutar ska jag ens satsa mina försurade 100lapp så slår jag vad om hon kommer bryta löftet om att sluta spela, få skattesmäll, bli av med sjukersättningen, bli återbetalningsskyldig, vräkt och inlåst på avd 52an i hbg har jag fel så lovar jag hon får 1000spänn plus jag äter upp mina strumpor sura utan salt o socker.