2024-05-08, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Hon borde testa att ta hela burken, då borde tandvärken försvinna.

Eller svep en flaska kosken. Hon ljuger ju. En tand som är halv lagar man fan inte, den drar man ut. Så antar att hon inte kan hålla reda på saker i sin morfindimma. Ena stunden är citadon "jättestark" fem minuter senare så "den är inte så stark".
2024-05-08, 20:37
Medlem
godofasgaards avatar
Ja ditt bumi åbäke vi diskuterar dig här och vi vet att du pillerpundar. Och just nu fick du en orosanmälan till grattis.
2024-05-08, 20:42
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard
Ja ditt bumi åbäke vi diskuterar dig här och vi vet att du pillerpundar. Och just nu fick du en orosanmälan till grattis.
Men nej lilla Emsan?!? Du sa nyss du haft dom i ett år..och inte tagit alls eftersom du ej haft ont i ryggen på ett heeelt år?!?! Men snälla!!!
Sen ska du spara dina pengar o satsa på aktier?! Så smart! Kommer gå toppenbra..är likadant som du spelar poker!! Bara blunda o tryck så vinner du lite i aktier..80 % chans faktiskt.
2024-05-08, 20:44
Medlem
Meeeen din jävla idiot. Du sitter och babblar med kommentarerna avstängda. Vicket jävla rövhål du är alltså. 99% av de som är inne på din lajv sitter ju bara och garvar åt dig. Länge sedan jag lyckades tajma dig och en hjärndöd live. Den du kör nu är guld. Du är så där otroligt korkad. Underhållande att lyssna på. Får mig att känna mig så otroligt smart.
2024-05-08, 20:47
Medlem
ElDivinos avatar
Nu knarkar pillertrillaren igen för sin tandvärk 🤤

Ja visst, knarkar gärna själv men Dumbis anledningar är ju sjuka och visar bara vilken mytoman hon är.

Puss puss
2024-05-08, 20:50
Medlem
Anmäl Bumbi på tiktok för "Droger och narkotikaklassade substanser"
2024-05-08, 20:56
Medlem
mrDarcys avatar
Fy fan såå sjuk i huvudet denna människa/alien är..låter som hon tagit en dubbeldos av lsd. Hallucinationer om hennes vän som stoppar upp piller från ett lssbboende upp i arslet..nämner henne vid namn..och bla bla bla..riktigt psycho nu..stackars hjärna
2024-05-08, 20:58
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Nu sitter hon och erkänner att hon har en hel burk citadon hemma. Troligt att en doktor skrivit ut det till skabbet.

Nämen oj, jag väntar på ursäkterna ifrån folk nu.
Åter igen ett bevis? Hmm.. hon har sagt tidigare att citodonen hon hade sist var "slängda" för dom funkade inte.

Tror helt ärligt hon erkände det på liven i ett desperat försök att få ihop till pengar att förlora på "pokerspel" och att någon ska skriva till muppen via dm. 💰
Hon vet vad hon gör när det kommer till manipulation.

Du behöver inte fråga ifall någon kan googla åt dig gumman jag ger dig svaret här. Ja det är olagligt att sälja vidare din redan illegala införskaffade narkotikaklassade medicin. 👌
Kallas narkotikaförsäljning.

Bumbi dunder kranen.,😂
2024-05-08, 21:04
Medlem
"Tabletterna hjälper inte, det gör ju ont när jag nyper mig" 🤣🤣🤣
2024-05-08, 21:04
Medlem
Von.griss avatar
Här har du en cool thumnail till nån av dina videos dumbi.
Som förklarar lite av varje angående dig.

https://ibb.co/NnKyrVF

Slit den med hälsan.
P.s ring akutpsykiatrin på muppen. (Den som bryr sig.) D.s

//🐷
2024-05-08, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Nämen oj, jag väntar på ursäkterna ifrån folk nu.
Åter igen ett bevis? Hmm.. hon har sagt tidigare att citodonen hon hade sist var "slängda" för dom funkade inte.

Tror helt ärligt hon erkände det på liven i ett desperat försök att få ihop till pengar att förlora på "pokerspel" och att någon ska skriva till muppen via dm. 💰
Hon vet vad hon gör när det kommer till manipulation.

Du behöver inte fråga ifall någon kan googla åt dig gumman jag ger dig svaret här. Ja det är olagligt att sälja vidare din redan illegala införskaffade narkotikaklassade medicin. 👌
Kallas narkotikaförsäljning.

Bumbi dunder kranen.,😂

Haha ja! Sen fan, tandvärk från det jag vet kommer inte och går som det gör hos Bumbi. Utan det har man konstant. Minns att jag hade problem med en rotfylldtand. Det gjorde konstant ont till de fixade skiten.

Men ja, det är ju ingen slump att hon poppar piller igen. Hände ju samma sak sist hon fick förvaltare. Men då var det ryggen.

HAHAH bilden du la upp
2024-05-08, 21:08
Medlem
Du kan känna dig sjuk, bli illamående, få muskelvärk, rinnande näsa, diarré, svettningar, tandvärk, eller drabbas av uttorkning och sömnsvårigheter. Abstinensen varar oftast i några dagar och är i sig inte farlig, men i vissa fall kan besvären vara så svåra att du behöver läkemedelsbehandling på sjukhus.

Nämen........Kanske ge fan i opiater Gummibjörnen
Senast redigerad av LordBungalo 2024-05-08 kl. 21:11.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in