2024-05-09, 00:08
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Underbar live just nu! Hon är så jääävla pantad. Pratar och frågar om aktier. Hon vet verkligen ingenting. Och det är väl ok att man inte kan sånt. Men hon är ju så korkad så det finns inte en chans i hela helvetet att hon kommer lyckas göra några aktieaffärer.

Här snackar vi maximal förvirringen.
2024-05-09, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Hon borde testa att ta hela burken, då borde tandvärken försvinna.
Precis vad jag också tänkte....
2024-05-09, 07:30
Medlem
Å herrejösses!!! Nu är hon även aktierådgivare, hon är som Lotta på Bråkmakargatan fast från ”The upside down”, hon kan nästan allt. Hon är en naturbegåvning i att ha en grandios självbild. Något som är väldigt intressant är alla hennes olika röster som hon använder. ”Spelliverösten” när det vankas spellive ”den allvarliga” när det ska pratas allvar, ”den allvetande” när det ska förklaras saker, ”newsrösten” i Bumbi news, ”den arga” när hon sätter ner foten, ”den insmickrande” när det ska manipuleras, den ”Happy-go-lucky” när livet bara är härligt och hon är uppe på toppen, och nu även ”bankrådgivarrösten” när det ska undervisas i hur man köper sin första aktie. Fyll gärna på med röster gott folk!!!😎
2024-05-09, 08:20
Medlem
Muppetys avatar
De håller på att lägga om taket i Bumbis lägenhetskomplex, jag antar att det går att klättra upp i byggställningarna till hennes lägenhet på översta våningen, om än att det är förbjudet...
2024-05-09, 08:28
Medlem
Ja hennes spelabstinens är inte att leka med just nu. Har ni tänkt på att Sara alltid pratar med Bumbi som med ett barn 🤣
2024-05-09, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Underbar live just nu! Hon är så jääävla pantad. Pratar och frågar om aktier. Hon vet verkligen ingenting. Och det är väl ok att man inte kan sånt. Men hon är ju så korkad så det finns inte en chans i hela helvetet att hon kommer lyckas göra några aktieaffärer.

Hon kan väl fråga sina syrror🤣🤣🤣
2024-05-09, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veggobullen
Hon kan väl fråga sina syrror🤣🤣🤣
Nej hon ville vänta med det tills hon har fått ihop en buffert 😆
2024-05-09, 10:49
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanncy73
Å herrejösses!!! Nu är hon även aktierådgivare, hon är som Lotta på Bråkmakargatan fast från ”The upside down”, hon kan nästan allt. Hon är en naturbegåvning i att ha en grandios självbild. Något som är väldigt intressant är alla hennes olika röster som hon använder. ”Spelliverösten” när det vankas spellive ”den allvarliga” när det ska pratas allvar, ”den allvetande” när det ska förklaras saker, ”newsrösten” i Bumbi news, ”den arga” när hon sätter ner foten, ”den insmickrande” när det ska manipuleras, den ”Happy-go-lucky” när livet bara är härligt och hon är uppe på toppen, och nu även ”bankrådgivarrösten” när det ska undervisas i hur man köper sin första aktie. Fyll gärna på med röster gott folk!!!😎
Du glömde den viktigaste rösten!
"Offerkofta" rösten. När alla är så dumma som inte swishar och hon inte har ätit på veckor (Ingen kommer väl ihåg Nutellan och jordgubbarna dagen innan?)

Sen hade vi "snyft och hulk" rösten.
När Bumbi "stänger ner" liven och sitter hulkande o snyftande i bakgrunden för att strax efter snyfta fram "oj glömde jag stänga av" /OFF
2024-05-09, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
"Offerkofta" rösten. När alla är så dumma som inte swishar och hon inte har ätit på veckor (Ingen kommer väl ihåg Nutellan och jordgubbarna dagen innan?)

När Bumbi "stänger ner" liven och sitter hulkande o snyftande i bakgrunden för att strax efter snyfta fram "oj glömde jag stänga av" /OFF

Ja jädrar i min lilla låda! Hon är så mångfacetterad vår kära Bumbi! ”Offerkoftarösten” är ju en klassiker 🤭
2024-05-09, 15:11
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede

Där har vi rösten som får alla mina cylindrar att explodera, vedervärdigt och vidrigt minst sagt.
Det ihop med den snusk bebisrösten hon använder när hinnska vara liten och söt får det vända sig i hela magen på mig.

Nej du är ingen bebis.
Nej det är inte synd om dig.
Sluta få folk kämpa med att behålla lunchen kvar i magen.

Ska du med ut på en drink imorgon bumban?
Rosa pantern?
Vilken pub är bäst? Telegrafen eller 19hundra?
2024-05-09, 15:14
Medlem
Von.griss avatar
Citat:

Hon hade ju börjat med börsen redan som liten kläckte idioten ur sig mitt i allting, då höll hon koll på det via tidningar då det inte fanns internet.🤔
Så misstänker hon förfriskar sina redan felfria kunskaper i aktiehandel.

Imorgon är hon expert i ämnet igen.

Mupp.
2024-05-09, 15:27
Medlem
Citat:

Om jag inte minns fel så hade hon sparat jätte mycket🤣🤣🤣🤣 tur hon kommer ihåg vad hon säger från dsg till dag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in