Oj.. Jobbar Aftonbladet med det, Läste någonstans att Jossan var polare med Anders Lindberg den mist omtyckta personen på gamla Twitter.. 🤔🤔
Kan det vara att han kollega tagit tag i det..
Vi är många som kontaktade media, tidningar och granskande program. Det fanns ju ingen möjlighet att ingen skulle nappa och titta på alla bevis de fick 😁
Någon swishade 2.000 kr och Bumbi är som ett barn på julafton just nu.
Snart är pengarna borta.
Hoppas sekten som swishade henne internet till hennes mobil är nöjda som gjort detta möjligt.... "Få bort bumbi från internet! - swishar bumbi internet"
Hoppas sekten som swishade henne internet till hennes mobil är nöjda som gjort detta möjligt.... "Få bort bumbi från internet! - swishar bumbi internet"
Vilken grotta klev du upp ur precis? Den som swishade var en bekant som swishat tidigare. Så nån jävla ”sekt” var inte inblandad. Håll reda på fakta innan du fantiserar ihop nåt.
Vilken grotta klev du upp ur precis? Den som swishade var en bekant som swishat tidigare. Så nån jävla ”sekt” var inte inblandad. Håll reda på fakta innan du fantiserar ihop nåt.
Personen skrev inte att ”sekten” swishat pengar för att spela, utan att dom betalade internet så hon nu kunde spela.
Skrämmande hur hon sitter och vill "låna" 3000 kr. Hon satt och sa i morse att det kanske är någon ensamstående mamma eller någon som är sjukskriven som kanske vill ha lite extra pengar, och att det var 90 % chans att hon skulle komma upp i över 10 000. Helt sjukt.
Jag förstod precis vad du skrev och menade,
så den andra personen verkar vara lika läskunnig som Bumbi 😂
Hahaha jag tänkte att folk fattar nog ändå efter jag skickade inlägget men tydligen inte 😅🤷♀️ ska tänka på att skriva som om jag pratar med ett dagis barn nästa gång.