2024-03-14, 08:39
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neurica
Skrämmande hur hon sitter och vill "låna" 3000 kr. Hon satt och sa i morse att det kanske är någon ensamstående mamma eller någon som är sjukskriven som kanske vill ha lite extra pengar, och att det var 90 % chans att hon skulle komma upp i över 10 000. Helt sjukt.

Jag lyssnade på det i morse medan jag stod i duschen. Maniskt manipulerande och snack om vilken otrolig chans vi hade som kunde swisha henne och sen få tillbaka hälften av hennes vinst. Att någon gick på det är väldigt sorgligt. Sen började hon spela och gick snabbt från 2.000 kr till 3.600 kr och ropade glatt att "ser ni hur lätt det är att vinna??". Sen förlorade hon tio gånger i rad innan hon stängde ner liven.
2024-03-14, 08:45
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Jag lyssnade på det i morse medan jag stod i duschen. Maniskt manipulerande och snack om vilken otrolig chans vi hade som kunde swisha henne och sen få tillbaka hälften av hennes vinst. Att någon gick på det är väldigt sorgligt. Sen började hon spela och gick snabbt från 2.000 kr till 3.600 kr och ropade glatt att "ser ni hur lätt det är att vinna??". Sen förlorade hon tio gånger i rad innan hon stängde ner liven.

Jag fattar inte hur man kan vara så dålig på att spela.
Följer inte henne längre pg.a jag blir så jävla arg.
Spelar hon poker än?
2024-03-14, 08:49
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Nu sitter hon igen och är "såå jävla taggad" att vinna och vill att folk ska swisha henne. Fy fan vad vidrig hon är!! Nämner så klart inte att hon spelade bort 2k för 1.5 timme sedan.....
2024-03-14, 08:56
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
Vilken grotta klev du upp ur precis? Den som swishade var en bekant som swishat tidigare. Så nån jävla ”sekt” var inte inblandad. Håll reda på fakta innan du fantiserar ihop nåt.

Det är dags att hitta på något annat för dig nu. Det är ju klart att sekten gjorde så Emelie kan lura mer folk. medhjälp till brott kan vi ju kalla det. För vad trodde ni skulle hända?

Sekten betalar internet så dom kan se vad som händer och agera (dvs inte göra ett skit oavsett vad dom skriver här så gör dom inget konkret)

Varpå Emelie ber om pengar från ensamstående mammor och sjukskrivna. Samma skräp som sekten aka kärringarna. Så ni möjliggör hennes utnyttjande av andra svaga personer. Sen försöker ni rättfärdiga det och hoppar på alla som pratar om det.

Rätt likt Emelies beteende, ni är väldigt lika på många plan. Ingen jobbar, alla är fattiga och gnäller, sjukskrivna av diverse anledningar, en del har benzo en del inte.

Skriver man nåt om er så kommer ni direkt som en svärm flugor och svarar i grupp. Rätt roande är det för slår aldrig fel.

En Emelie 2.0 helt enkelt.
2024-03-14, 08:59
Medlem
Devonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartnorrlanning
Ursäkta skulle så fylla på hennes internet.

Vilket morgonhumör du har, mår du bra?
😆 Eftersom du inte förstod sammanhanget så förklarade jag att ”sekten” du nämnde hade ju inte med detta att göra. Killen hon fick låna pengar av kände hon ju sen tidigare och internet hade hon ju fått tag i gratis om hon gått till exv biblioteket. Så detta var det ju ingen som bidrog till.
2024-03-14, 08:59
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Det är dags att hitta på något annat för dig nu. Det är ju klart att sekten gjorde så Emelie kan lura mer folk. medhjälp till brott kan vi ju kalla det. För vad trodde ni skulle hända?

Sekten betalar internet så dom kan se vad som händer och agera (dvs inte göra ett skit oavsett vad dom skriver här så gör dom inget konkret)

Varpå Emelie ber om pengar från ensamstående mammor och sjukskrivna. Samma skräp som sekten aka kärringarna. Så ni möjliggör hennes utnyttjande av andra svaga personer. Sen försöker ni rättfärdiga det och hoppar på alla som pratar om det.

Rätt likt Emelies beteende, ni är väldigt lika på många plan. Ingen jobbar, alla är fattiga och gnäller, sjukskrivna av diverse anledningar, en del har benzo en del inte.

Skriver man nåt om er så kommer ni direkt som en svärm flugor och svarar i grupp. Rätt roande är det för slår aldrig fel.

En Emelie 2.0 helt enkelt.

+1 👌
2024-03-14, 09:02
Medlem
reufvhatts avatar
Hon fick 500 till nu av någon.
Så hon spelar igen.
2024-03-14, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reufvhatt
Så hon spelar igen.

"pokerproffset" har en urusel hand. Höjer ändå...
2024-03-14, 09:22
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reufvhatt
Så hon spelar igen.

Dom som ger muppajävlen pengar förtjänar rakt av att bli blåsta, kan inte känns sympati för asen någonstans.

Undra hur mycket hon har lurat till sig sedan insamlingen till nätet.?
Det ör nog redan uppe i några tusen.
2024-03-14, 09:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Om du nu har switchat Bumbi så kommer det fram nästa gång hon ska visa att hon swishat någon
Om du verkligen står för det du tycker så upplys andra om det i lives eller som kommentar till någons video om Bumbi

Om jag nu har ”switchat”? Vad menas?
Antar du menar swishat?
Nej, jag skrev att hon har swishat mig.
Om jag verkligen står för det jag tycker? Varför i helvete skulle jag inte göra det?? Verkar jag vilja sitta bakom ett anonymt konto som du gör? Eller ska vi ta en date och utbyta våra tankar och reflektioner kanske? Kom till min pm så styr vi upp det.

Jag ska betona för dig att om det är något som får det att brinna i huvet på mig, så är det fega anonyma horungar som i grupp går ihop och hatar på en svagare, redan utsatt individ. Finns det något fegare personlighetsdrag?
Varför engagerar ni er inte att hata folk som på riktigt gör andra människor illa, med flit!! Typ pedofiler. Varför spänner ni inte fast ett sånt fanskap i dragkroken på bilen och kör? Det måste ju vara mer underhållande än att sitta anonym på Flashback? Eller det kanske bara är jag. Alla är vi olika.
2024-03-14, 09:24
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastartikel
Jag fattar inte hur man kan vara så dålig på att spela.
Följer inte henne längre pg.a jag blir så jävla arg.
Spelar hon poker än?

Spelar vetifan, hon satsar pengar tittar sen efterblivet på korten och hoppas det kommer ett ”vinnande” ljud.
Att hon inte begriper ett smack av pokerspelande hör inte till saken.
Det är hennes hobby.

Men ja hon ”spelar” ännu.
Håller med hon får alla blodkroppar i kroppen på dig att koka. 🤮
2024-03-14, 09:36
Medlem
Mina hjärnceller spricker..

Hon frågade på riktigt nyss om klandervärd sänder hennes live, efter, innan, eller just nu?!

Ja han sänder den innan liven ens har varit.. 🤦‍♀️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in