2024-03-13, 14:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Nån som hört ngt om Emelie senaste dagarns..ej synts till idag..tvångsinlagd??

Varför skulle hon bli tvångsinlagd?
2024-03-13, 14:26
Medlem
3Godisars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Det spelar ingen roll att du försöker rättfärdiga det ni gjorde. Ni är precis lika korkade som Bumbi och dessutom är ni fega eftersom ni inte vågar stå för det öppet. Ingen av er har varit uppe i någon live och berättat att det var ni och att ni anser att det är rätt av er att hjälpa Bumbi.
Börjar ni bli rädda nu när Bumbi har sådan spelabstinens.
?

Jag har aldrig öht interagerat med någon av de människorna, eller med E för den delen.
2024-03-13, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GunillaRothchild
Nu ljuger du ihop saker precis som mytomanen och trådfånen T2Frank.
Ska du inte påstå att jag är arbetslös och röker gula blend med?

Jag var ej med och fyllde på hennes internet.

Sen att du, Undrande1967, T2Frank med flera har en varsin pinne i röven och stör sig på att jag tycker den där påfyllningen var en struntsak är ju en annan femma.

Veckan rullar på och ännu verkar Emelie inte ha molestat eller ruinerat något stackars ovetande offer eller fallit djupare in i sitt missbruk som vissa var så oroliga över.

Hur kan du ha missat att hon suttit och tiggt, kallar det lån och säger att hon betalar på tisdag
2024-03-13, 14:35
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunillaRothchild
Nu ljuger du ihop saker precis som mytomanen och trådfånen T2Frank.

Jag tar det som en komplimang, tror inte jag har anklagat sig för något men känner du dig träffad så står det för sig lilla vän.

Mytoman är väl att ta i. Arbetslösa kärringar finns det gott om i tråden som gnällde under liven. Det är ingen lögn det heller.

Sen så fort man skriver något så kommer dom in hit en efter en och citerar och klagar. Det slår aldrig fel. Syjuntan samlas och ska hålla på.

Igår skrev någon av dem tack och hej så vi slipper nog henne på ett tag.

Tyvärr är inte sista datum för deklarationen än på länge. Så vi får väl se hur allt utspelar sig. Emelie kan ju inte hålla tyst så det kommer fram till helgen.
2024-03-13, 15:42
Medlem
Bumbi var på kina buffén i dag mitt emot espresso. Försökte betala för ett barn då hon åt så lite o är vegetarian.

Hon var där med sofiä. Ängelholms 2 största mongon. Slut resultat sofiä åt bumbi satt o kolla på och gnällde o snodde åt sig lite nudlar av henne.

Hahahah denna bimbi
2024-03-13, 16:42
Medlem
mrDarcys avatar
Okej..
Hon är på läkarbesök nu!! Sen skulle hon ha spellive..tigger swish för o överleva..sen hittar pengar på spelsidan..kanske köpa mat för dom..men Nej! Hon är så smart så ska försöka dubbla upp dom..sen tigger till mat resten av veckan..inte många hjärnceller kvar snart
2024-03-13, 17:08
Medlem
T2Franks avatar
Bumbi om du skickar 5000 till rädda barnen så får du dubbla tillbaka 19e. Tummis
2024-03-13, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snartsa
Skulle gissa på Skattefusk.. att Skatteverket vill ha in kompletterande uppgifter och gissar det är just därför ”syster” S är med i bilden igen, för att hjälpa henne med dessa underlag.. min teori alltså bara på vad hennes olagliga aktivitet är.. och hoppas kan man ju på att hon åker dit så det smäller om det 😂

Tror de verkligen det???
Om Sara skulle hjälpa Bumbi med skattemygel, så hade det ju varit kört med hennes trovärdighet gällande hennes företag och med tanke på att systrarna hjälper kunder att öka sin förmögenhet, så skulle normala människor se sig om efter någon annat företag att placera sina pengar.
Det är bara de som kan placera omkring 25 miljoner som är intressanta kunder.
2024-03-13, 20:01
Medlem
Upptäckte en sak precis!

Bumbi har ju inte följt sin syster på Instagram på ett bra tag. Nu har hon helt plötsligt börjat följa Sara igen och laddar upp screenshots på hennes stories.

Kan detta vara för fjäska lite för systern nu tro? Märkligt att detta kom ganska snabbt efter "besöket på sjukhuset".
2024-03-13, 20:08
Medlem
reufvhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Upptäckte en sak precis!

Bumbi har ju inte följt sin syster på Instagram på ett bra tag. Nu har hon helt plötsligt börjat följa Sara igen och laddar upp screenshots på hennes stories.

Kan detta vara för fjäska lite för systern nu tro? Märkligt att detta kom ganska snabbt efter "besöket på sjukhuset".

Hon sa i liven imorse att något hänt som Sara ska hjälpa henne med. Det var innan besöket hos kuratorn.
2024-03-13, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reufvhatt
Hon sa i liven imorse att något hänt som Sara ska hjälpa henne med. Det var innan besöket hos kuratorn.

Ah, kanske därför hon fjäskar lite med att följa henne igen! Jag tror faktiskt inte Sara skulle hjälpa henne med något. Så vette fan fall jag tror på det.

Kunde ju hoppas på att kuratorsamtalet handlade om det besök Sara skulle ha med läkarna i Februari. Så det blir ordning på skabbet någon gång.
2024-03-13, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Hur får du uppdateringar kring det som händer Emelie?

Uppger personnummer till tingsrätten?

Ja framförallt så om jag inte har ett målnummer i tingsrätten. Isf brukar jag simplifiera det och ange det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in