2024-03-08, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Dom borde satt in dom där 67k på skattekontot istället. Visst går det att ta ut dem, men det är inte lika simpelt och går inte lika fort.

Emelie hade säkert inte listat ut det.

Det är såklart korrekt. Men så lirar det inte.

...tyvärr.
2024-03-08, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reufvhatt
Hon spelar nu igen.

Och förlorade allt... inom några minuter. Humor att se. Så usel.
2024-03-09, 01:12
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Blockar hon till höger och vänster nu?
Jag har inte ens varit inne på ett par dagar och har aldrig sagt något som kan ha upprört och motiverat en block men nu verkar hon ha plockat bort mig 😂
2024-03-09, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reufvhatt
Hon spelar nu igen.

Var fick hon pengar ifrån att spela för nu? Har någon idiot swishat henne?
2024-03-09, 10:27
Medlem
LaPrincipessas avatar
Hon har ju pratat om en artikel i Aftonbladet angående henne. Finns den att se någonstans? Har försökt googla utan resultat.
Senast redigerad av LaPrincipessa 2024-03-09 kl. 10:33.
2024-03-09, 11:16
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaPrincipessa
Hon har ju pratat om en artikel i Aftonbladet angående henne. Finns den att se någonstans? Har försökt googla utan resultat.
Undrar och hoppas oxå att nån journalist börjar gräva i detta nu!! Hur fk tänker och särbehandlar vissa

Hon fick en swish nu o ska spela o vinna tillbaka..good luck Emelie
2024-03-09, 12:25
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CosmicZ
För jag frågade dig angående vad det var och få råd av dig t2frank? har du svårt för att läsa? verkar nästan som det.
Eftersom du inte visste att det där handlade om deklarationen så påpekade användaren bara att alla vuxna vet vad det där är för någonting och faktumet att du inte visste vad det var för något vittnar om att du är en yngling. Och det gör ingenting. Men du blev ägd, kan man säga ^^
2024-03-09, 13:53
Medlem
ElDivinos avatar
Hon spelar ju non stop nu.. Var fan får hon pengar från? Hon måste spärras in nu.
2024-03-09, 14:02
Medlem
Devonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Eftersom du inte visste att det där handlade om deklarationen så påpekade användaren bara att alla vuxna vet vad det där är för någonting och faktumet att du inte visste vad det var för något vittnar om att du är en yngling. Och det gör ingenting. Men du blev ägd, kan man säga ^^

Lägg ner, CosmicZ har full koll, men det verkar inte du ha. Bumbi har så mycket mer med Skatteverket att göra än deklarationen. Och att du inte har koll på Bumbi och fattade att läsa mellan raderna vittnar om att du är en gammal gubbe 👴. Så CosmicZ, ägd, knappast, but you just got 🔥.
2024-03-09, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
Lägg ner, CosmicZ har full koll, men det verkar inte du ha. Bumbi har så mycket mer med Skatteverket att göra än deklarationen. Och att du inte har koll på Bumbi och fattade att läsa mellan raderna vittnar om att du är en gammal gubbe 👴. Så CosmicZ, ägd, knappast, but you just got 🔥.

Berätta gärna, vad är det mer för business Bumbi har med Skatteverket just nu? Förutom att de skickat ut deklarationen.
2024-03-09, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242
Tror ingen vet riktigt. Hon hade 67k tillgängligt igår på Skandiabanken såg jag innan spelmissbruket satte igång. Skulle inte förvåna om hon bränt allt om inte ett möjligt Swishstopp stoppade henne i morse. Hon satte in 3k om och om igen när jag kollade igår.

Hon behöver hjälp. Helt uppenbart.

tragiskt man inte i dagen samhälle inser att de pengarna är väldigt bra att ha som buffert. något litet kan man unna sig men jösses vad hon förstör för sig själv..
2024-03-09, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElDivino
Alltså samtidigt så lever man bara en gång och livet vore väldigt tråkigt om man var snål och spara hela tiden. Livet är till för att njutas, och man skall göra det tillsammans och unna varandra.

Mitt inlägg har inget med Bumbi att göra men tycker bara din kommentar och åsikt är att alla skall vara snåla svenskjävlar som dör med några miljoner på kontot och fick aldrig njuta.

Amen!

Fast det är väl ändå en stor skillnad på att unna sig/inte vara snål och att göra av med alla sina pengar så att man knappt klarar hyra osv?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in