2023-12-31, 00:51
Medlem
Haalands avatar
Geniet filmade sin andra telefon där det spelades musikvideos från YT så liven bröts.

Att hon fortfarande inte förstår vad man får och inte får göra fast hon blir avstängd från minst en platform i veckan är ju helt fantastiskt...
2023-12-31, 01:35
Medlem
NyfikenGul1900s avatar
Snart nyår Bumbi. Har du räknat ihop dina inkomster från Only år 2023?
Hur mycket skatt blev det? Du har väl inte betalat in så mycket skatt i år, eller?

Tur du tjänar så mycket, så du kan pröjsa allt på en gång nästa år. Inte alla förunnat att ha så god ekonomi 😂
2023-12-31, 02:55
Medlem
Luzzjes avatar
Hon mår verkligen inte bra just nu. Jag tycker definitivt inte synd om henne då det är helt självförvållat att hon är ensam och pank på nyår (och generellt i livet) men hon är live med kommentarerna avstängda för hon är så jävla ensam. Hon pratar för sig själv. Pupillerna är små som knappnålshuvuden.

Bumbi, du behöver hjälp. Hoppas du själv inser det innan det är försent på riktigt.
2023-12-31, 05:03
Medlem
Haalands avatar
På onsdag är nästa spellive inplanerad och den kommer bli grym hon kommer vinna minst 10k påstår hon.

Så nu vet ni alla som säger att hon aldrig vinner!
2023-12-31, 06:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Hon är psykiskt sjuk, precis som hennes galna mamma som sitter på ett hem och ruttnar. Emelie kommer hamna där en vacker dag med. Vore gulligt fall hon hamnade på samma hem som tokmamman.

Är såna här inlägg verkligen nödvändiga?? Vi alla har en mamma, ingen utav oss hade velat att någon sa så om det var vår mamma som drabbats av psykisk ohälsa. Man hånar ingen som är sjuk. Punkt.
2023-12-31, 07:07
Medlem
Haalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Är såna här inlägg verkligen nödvändiga?? Vi alla har en mamma, ingen utav oss hade velat att någon sa så om det var vår mamma som drabbats av psykisk ohälsa. Man hånar ingen som är sjuk. Punkt.

Nu har du ett perfekt tillfälle att göra skäl för din skinande rustning, bjud hem henne på nyårsfirande vetja.
2023-12-31, 11:43
Medlem
Luzzjes avatar
Emelie har varit live hela natten och städat. Dammsög klockan 8 till sina grannars lycka.

Jag läste på TikTok att vid en ev. utredning om arbetsförmåga - räknar de hushållsarbete som arbete? Isf har hon ju jobbat i 8h nu!
2023-12-31, 11:57
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaland
Nu har du ett perfekt tillfälle att göra skäl för din skinande rustning, bjud hem henne på nyårsfirande vetja.
Jag funderar på att gå bort o se henne o be om en autograf om hon är ute vid 12-slaget idag.

Nä, men de senaste gångerna har hon verkat ganska deppig, jag säger "Hej Bumbi!" o hon svarar "Hej" lite tyst o lågt. Så jag tror inte hon mår bra. Men i sin live är hon ju alltid pigg o oftast på gott humör.

Nåja, jag känner inte henne o ska inte ta ställning för eller emot någon, men jag har förstått att hon retat upp en hel del.
2023-12-31, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Jag funderar på att gå bort o se henne o be om en autograf om hon är ute vid 12-slaget idag.

Nä, men de senaste gångerna har hon verkat ganska deppig, jag säger "Hej Bumbi!" o hon svarar "Hej" lite tyst o lågt. Så jag tror inte hon mår bra. Men i sin live är hon ju alltid pigg o oftast på gott humör.

Nåja, jag känner inte henne o ska inte ta ställning för eller emot någon, men jag har förstått att hon retat upp en hel del.

Hon är deppig för att hon inte har någon att fira nyår med. I år heller!

Men det är som vanligt alla andras fel, aldrig hennes.
2023-12-31, 12:28
Medlem
Lassemannen33s avatar
Hade någon annan också kunnat sätta på bumbi?
2023-12-31, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81

Nä, det får bara Bumbi göra 😁
2024-01-01, 00:24
Medlem
Oj hon som har så mycket vänner??? Varför vill ingen fira med henne???

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in