2024-03-08, 05:12
Medlem
Vad ville hon berätta inatt? Klandervärd lyckades inte spela in.
2024-03-08, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Jag är tillbaka efter en utdragen semester som blev längre än planerat, har knappt hunnit snappa upp vad dåren har haft för sig men tydligen har hon haft fullt upp 😂👍

Och nu när tiden har passerat datumet jag väntade ut (28 februari.) så kan jag ju säga att pillerpundarns bästa syster Sara har haft möte med dumbis läkare angående hennes 24-7 psykos och att något måste göras för att få stopp på hennes galenskaper. Tror du mig inte dumbi? Låt mig återigen använda mig av en pokerterm, ”syna bluffen.” 🖕💯

Så be era böner, gör era ritualer, dansa regndans, offra era gåvor till gudarna och må lyckan vara med oss nu för helvete och få henne inlåst samt bort från sociala medier …. Amen…

Jag håller tummar och tår att detta får önskad effekt.
Vården samt övriga myndigheter kan inte blunda längre.
HEJA SARA FRISKT HUMÖR PILLERPUNDAR ÄR DE BUMBI GÖR! HEJA HEJA HEJA!

Hur gick det inatt för pokerproffset?
Det var underhållning på hög nivå när jag fick klart för mig att hon blåst bort varenda krona på en natt.
Bra jobbat där förvaltarn med stort F (fail.)
Något att skryta om på dina ”ordförråds” möten du håller i.

Ikväll sitter hon och tigger swish i vanlig ordning.
Men hon lever ett nytt liv nu, ett bra liv.

Hon har ju blivit bra jäkla nerpundad på ett par veckor bara, kan ju inte bara vara jag som ser det?
Fick en smärre chock när jag såg henne nu efter ett tag av bumbibreak.
Gissar på det går hand i hand med hennes nyfunna vänskap..

Ajajaj…67k på 12h var det va?
Måste göra riktigt jävla ont.
Stackars bumban..
Blev ingen ”VITTDRAVAL” som gick till historien igår inte.
Bara på att den 19:e igen.

GE MIG ETT K!
GE MIG ETT A!
GE MIG ETT R!
GE MIG ETT M!
GE MIG ETT FÖRBANNAT A!

VAD BLIR DET?!
Jag ska hjälpa dig hjärtat..KARMA!
Och något säger mig att detta är bara början än. 👌

SAKNAT DIG!!
2024-03-08, 07:13
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Jag är tillbaka efter en utdragen semester som blev längre än planerat, har knappt hunnit snappa upp vad dåren har haft för sig men tydligen har hon haft fullt upp 😂👍

Och nu när tiden har passerat datumet jag väntade ut (28 februari.) så kan jag ju säga att pillerpundarns bästa syster Sara har haft möte med dumbis läkare angående hennes 24-7 psykos och att något måste göras för att få stopp på hennes galenskaper. Tror du mig inte dumbi? Låt mig återigen använda mig av en pokerterm, ”syna bluffen.” 🖕💯

Så be era böner, gör era ritualer, dansa regndans, offra era gåvor till gudarna och må lyckan vara med oss nu för helvete och få henne inlåst samt bort från sociala medier …. Amen…

Det var underhållning på hög nivå när jag fick klart för mig att hon blåst bort varenda krona på en natt.

Hon har ju blivit bra jäkla nerpundad på ett par veckor bara, kan ju inte bara vara jag som ser det?

Stackars bumban..

GE MIG ETT K!
GE MIG ETT A!
GE MIG ETT R!
GE MIG ETT M!
GE MIG ETT FÖRBANNAT A!

VAD BLIR DET?!

Tack P!

Nu sitter hon på sin live och är aspigg, smackar, livet är såå jäävla braaa för varje dag är en ny dag. Hon andas inte mellan orden och smackar pillar sig på näsan och jaaaa är mer speedad än nånsin. Klockan 8 ska hon gå och ta sin spruta på psykosaavdelningen och snacka med sin kurator sen 20 år och som med är Jossans kompis. Sen blir det spellive!
Vi ska vara vara tacksamma över att vi vaknar och kan börja om det blev nåt fel igår bara börja om vi har ju tak över huvudet och kan dricka ett glas vatten smacksmack.

Livet är såå braaaaa 😜

https://www.imagevenue.com/ME17QWQV
Senast redigerad av Pianotangent 2024-03-08 kl. 07:28.
2024-03-08, 09:12
Medlem
reufvhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow

Klandervärd spelar upp klippen från inatt live nu.
2024-03-08, 09:50
Medlem
Nog aldrig sett henne såhär speedad förut. Herregud, har hon fått elvanse av någon tro.
2024-03-08, 09:55
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Nog aldrig sett henne såhär speedad förut. Herregud, har hon fått elvanse av någon tro.

Antingen det eller gammalt hederligt ”Tjack&vatten” hela natten!
Hon gick ju och chillade på toan ett flertal gånger. 😂👍

Bumbi den öppna boken.
2024-03-08, 10:55
Medlem
Citat:

Stackars bumban..

GE MIG ETT K!
GE MIG ETT A!
GE MIG ETT R!
GE MIG ETT M!
GE MIG ETT FÖRBANNAT A!

VAD BLIR DET?!

Lägligt då med detta spelandet 😝

Välkommen tillbaka! Du har varit saknad!
2024-03-08, 11:46
Medlem
minopoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow

Det jag hann höra var att hon spelat upp över 60tusen och hade 5 kr på kontot och att hon ignorerat sin gode mans samtal hela dagen för hon ville "fixa det" först. Till slut hade de pratat 23 på kvällen och Josefine hade tydligen kallat henne för idiot och sagt att hon har nåt att berätta på söndag. "Det kan vara nåt positivt för hon har lurat mig med att låta hotfull innan" sa hon ungefär. Hon var också lite sur på Linus och hans tjej eftersom Bumbi swishat de 1000 kr (vilket lät som en återbetalning av ett lån) men när hon själv sitter i skiten så kunde de inte swisha tillbaka. Sen återgick hon till att tigga pengar till spellive.

Blev utmattad bara av att skriva ner de här galenskaperna. Jag kan inte förstå att inget görs, det minsta borde väl vara att hon blir med förvaltare igen utan bankid, och den här gången kanske tillochmed utan utländsk bank och OF. Men det verkar ju omöjligt.

Hon borde också få boendestöd som hjälper henne komma iväg till kurator några dagar i veckan för att få hjälp med sitt grova spelmissbruk. Jag tycker som många andra att Emelie är en osympatisk och oftast hemsk människa, men i längden är det hennes familj och "v
nner" som får lida av att hon aldrig får tvångshjälp.
Senast redigerad av minopolis 2024-03-08 kl. 11:49.
2024-03-08, 12:17
Medlem
Varför inte bara låta henne göra alla dom här misstagen? Hon spelade upp pengarna, kommer göra detsamma den 19e, ingen vill swisha henne så då står hon tillslut utan internet och pengar, då blir man av med henne. Och skulle hon öppna OF igen, ja då blir hon av med Försäkringskassan ännu en gång. Och antagligen av med sitt hem.. Känner lite nu, att hon sabbar sitt liv så jävla bra själv, att vi andra behöver knappt göra något längre.. 😂
2024-03-08, 12:32
Medlem
vichy6s avatar
Har jag fattat detta rätt?:

Hon hade tillgång till sitt sparkonto och spelade upp allt inatt?

Och nu 0 kr till den 19:e?
2024-03-08, 12:35
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Har jag fattat detta rätt?:

Hon hade tillgång till sitt sparkonto och spelade upp allt inatt?

Och nu 0 kr till den 19:e?

Helt rätt. Hon fick tbx sitt Bankid och 12 timmar senare så var allt borta. De 67000 var väl undanlagda till OF-skatt om jag fattat det rätt. 💸💰💸💰💸💰
2024-03-08, 12:36
Medlem
mrDarcys avatar
Vad händer med aftonbladet? Hon skrev i sin story om nån journalist!? Börjar detta granskas nu..allt med fk ??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in