2024-01-28, 00:33
  #5497
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Vad sa chrille för roligt i liven? Missade tyvärr.
Stackars EB..hon är inte frisk i skallen tyvärr. Finns många med dessa diagnoser hon har som kämpar varje dag ändå med o tillföra något i samhället. Att skylla på sina diagnoser håller ej i längden. Sverige har ett enormt bra stöd o insatser för dessa personer. EB lägg av o erkänn att du behöver hjälp

Nä inget speciellt eller nytt. Liven finns inspelad här: https://youtu.be/Kuvb0LFqAS4?si=MMhu8dwfNHAScoao - han kommer runt 3:40:00
2024-01-28, 00:35
  #5498
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Nä inget speciellt eller nytt. Liven finns inspelad här: https://youtu.be/Kuvb0LFqAS4?si=MMhu8dwfNHAScoao - han kommer runt 3:40:00
Schysst ska lyssna...
2024-01-28, 07:19
  #5499
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Nä inget speciellt eller nytt. Liven finns inspelad här: https://youtu.be/Kuvb0LFqAS4?si=MMhu8dwfNHAScoao - han kommer runt 3:40:00

Chrille låter mycket gladare och piggare i huvudet utan henne allaredan.👍
Tänka sig vad man kan blomma ut och utvecklas när man slår sig fri från en manipulativ narcissist.
Jag är övertygad om att du har det mycket bättre med Kenneth om dagarna och ta en pilsner då och då!

Måste brinna i dumbi när hon märker att hennes försök att få Chrille hatad redan har misslyckats.
Du ska ändå vara glad att Chrille verkar ha hjärtat på rätt ställe när det kommer till dig, hade han velat hade han kunnat förstöra dig igår och säga vad fan han ville i liven.
(ditt rykte går liksom inte förstöra när du själv jobbat så hårt på att dra det i botten.)

Undrar hur det hade låtit om dumbi fick det fria ordet och prata om Chrille?
Hon hade spytt lögner och galla över honom utan att blinka.

Blir ett händelserikt år för dumbi med alla sina låtsas vänner.
2024-01-28, 07:24
  #5500
Medlem
Von.griss avatar
Jag har en annan fråga, om det nu är så svårt att bli tvångsvårdad i Sverige, hur kommer det sig att en mycket mer stabil,hälsosam,ödmjuk,trevlig och självförsörjande person som den här herren Ijo Choilsk kan bli det ett flertal gånger p.g,a sin bipolära sjukdom?

Har sett han bli hämtad från ett café av polis när han inte tagit sina sprutor som han skulle o.s.v
Killen blir manisk och beter sig barnsligt i mellan varven, men han är absolut inget problem för samhället eller skadar dina medmänniskor.

Bumbi är i SJUKT mycket sämre skick än vad Ijo någonsin kommer att bli.
Hur kan det skilja sig så enormt mycket från dessa 2 individer angående vården?
Hade Ijo betett sig hälften så efterblivet som drottningen av dagcenter gör,skulle han säkert bli inlåst förevigt.

Bumbi har ju även utvecklingsstörning samt schizofreni utöver sin bipolära sjukdom.

https://vm.tiktok.com/ZGervW3Ju/

https://vm.tiktok.com/ZGervbofT/

(För er utan TikTok.)

https://imgur.com/a/cRzTUpo

https://imgur.com/a/oiUExfo

VÅRDEN GÖR OM OCH GÖR RÄTT! LÅS IN DUMBI OMGÅENDE!!
__________________
Senast redigerad av Von.gris 2024-01-28 kl. 07:28.
2024-01-28, 10:04
  #5501
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Jag har en annan fråga, om det nu är så svårt att bli tvångsvårdad i Sverige, hur kommer det sig att en mycket mer stabil,hälsosam,ödmjuk,trevlig och självförsörjande person som den här herren Ijo Choilsk kan bli det ett flertal gånger p.g,a sin bipolära sjukdom?

Har sett han bli hämtad från ett café av polis när han inte tagit sina sprutor som han skulle o.s.v
Killen blir manisk och beter sig barnsligt i mellan varven, men han är absolut inget problem för samhället eller skadar dina medmänniskor.

Bumbi är i SJUKT mycket sämre skick än vad Ijo någonsin kommer att bli.
Hur kan det skilja sig så enormt mycket från dessa 2 individer angående vården?
Hade Ijo betett sig hälften så efterblivet som drottningen av dagcenter gör,skulle han säkert bli inlåst förevigt.

Bumbi har ju även utvecklingsstörning samt schizofreni utöver sin bipolära sjukdom.

https://vm.tiktok.com/ZGervW3Ju/

https://vm.tiktok.com/ZGervbofT/

(För er utan TikTok.)

https://imgur.com/a/cRzTUpo

https://imgur.com/a/oiUExfo

VÅRDEN GÖR OM OCH GÖR RÄTT! LÅS IN DUMBI OMGÅENDE!!

Jag hoppas verkligen att det som sas i liven igår - stämmer. Ni som var där vet förstås vad jag pratar om. Något som skulle hända vid en viss tid idag. Vill inte skriva ut för mycket information ifall ragatan är här inne och läser.

Hoppas även att den/det/va? (Försöker göra det svårt för Bumbi) ser igenom hennes ”fasad”.
2024-01-28, 10:20
  #5502
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freetheweed
Men ärligt är bumbi en transvestit?

Just de här transvestit-förolämpningarna från killar angående tjejers utseende. Gäller över hela Flashback i andra trådar med.

Det är INGEN tjej som blir förolämpad av det just på grund av att det är killar som slänger ur sig det.
Killar tycker det är en förolämpning då det endast är killar som blir drabbade OM det varit en transvestit. Och de således blir 'lurade' på grund av utseendet, eller vad de nu föreställer sig skulle hända om de mötte en själva.

En transa är vare sig ett hot eller en nyckel till osäkerhet för tjejer. Tänk ett steg längre.
2024-01-28, 10:21
  #5503
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Jag hoppas verkligen att det som sas i liven igår - stämmer. Ni som var där vet förstås vad jag pratar om. Något som skulle hända vid en viss tid idag. Vill inte skriva ut för mycket information ifall ragatan är här inne och läser.

Hoppas även att den/det/va? (Försöker göra det svårt för Bumbi) ser igenom hennes ”fasad”.

Tala klarspråk istället, det är flashbhack och inte familjeliv. Det står här blir hon absolut informerad om eller läser själv. Det som sas igår vet hon nog redan om vilket som.
2024-01-28, 10:29
  #5504
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Jag hoppas verkligen att det som sas i liven igår - stämmer. Ni som var där vet förstås vad jag pratar om. Något som skulle hända vid en viss tid idag. Vill inte skriva ut för mycket information ifall ragatan är här inne och läser.

Hoppas även att den/det/va? (Försöker göra det svårt för Bumbi) ser igenom hennes ”fasad”.

Den kvinnan som påstod detta fick jag liiite konstiga vibbar av. Kändes som något inte riktigt stämde där. Sett en del kvinnor på tiktok som utger sig för att tillhöra vissa professioner men som sen visar sig bara vara fake.

Men jag hoppas att jag har fel.
2024-01-28, 10:37
  #5505
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Den kvinnan som påstod detta fick jag liiite konstiga vibbar av. Kändes som något inte riktigt stämde där. Sett en del kvinnor på tiktok som utger sig för att tillhöra vissa professioner men som sen visar sig bara vara fake.

Men jag hoppas att jag har fel.

Det är sant, kanske att man fick det ändå. Som du säger har folk ljugit om det förut.

Men hon var ju ändå uppe med folk som man tror på - det kanske ger henne en viss legitimitet ändå?

Aja, åbäket är inte live nu (vad jag kan se?) så vi lär väl inte få se det hända hursomhelst.
2024-01-28, 10:39
  #5506
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Just de här transvestit-förolämpningarna från killar angående tjejers utseende. Gäller över hela Flashback i andra trådar med.

Det är INGEN tjej som blir förolämpad av det just på grund av att det är killar som slänger ur sig det.
Killar tycker det är en förolämpning då det endast är killar som blir drabbade OM det varit en transvestit. Och de således blir 'lurade' på grund av utseendet, eller vad de nu föreställer sig skulle hända om de mötte en själva.

En transa är vare sig ett hot eller en nyckel till osäkerhet för tjejer. Tänk ett steg längre.
Det kanske skulle bita lite bättre om vi formulerar om det?
Frk. Bergkvist sminkar sig ungefär som en femåring som för första gången fått fem obevakade minuter med mammas sminkgrejer...
Att få det betyget är definitivt ingen komplimang för en snart 40-årig kvinna.
__________________
Senast redigerad av Frasselagesen 2024-01-28 kl. 10:45.
2024-01-28, 10:49
  #5507
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frasselagesen
Det kanske skulle bita lite bättre om vi formulerar om det?
Frk. Bergkvist sminkar sig ungefär som en femåring som för första gången fått fem obevakade minuter med mammas sminkgrejer...
Att få det betyget är definitivt ingen komplimang för en snart 40-årig kvinna.

Ja. Hon har ju en funktionsnedsättning.
2024-01-28, 10:50
  #5508
Medlem
vichy6s avatar
Det lilla fraggelslottet rasar nu.

Denna kvinna ville bli skönhetsdrottning ( oklart vilken titel ) och resa.

Kvinnan sökte till 7 TV-program.

Nu måste hon avsluta OF, tigger 25 kr osv

Och sitter med skabbigt hår, ensam och skriker ”Goooood morgon”

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in