Citat:
Ursprungligen postat av
Luzzje
Nä inget speciellt eller nytt. Liven finns inspelad här:
https://youtu.be/Kuvb0LFqAS4?si=MMhu8dwfNHAScoao - han kommer runt 3:40:00
Chrille låter mycket gladare och piggare i huvudet utan henne allaredan.👍
Tänka sig vad man kan blomma ut och utvecklas när man slår sig fri från en manipulativ narcissist.
Jag är övertygad om att du har det mycket bättre med Kenneth om dagarna och ta en pilsner då och då!
Måste brinna i dumbi när hon märker att hennes försök att få Chrille hatad redan har misslyckats.
Du ska ändå vara glad att Chrille verkar ha hjärtat på rätt ställe när det kommer till dig, hade han velat hade han kunnat förstöra dig igår och säga vad fan han ville i liven.
(ditt rykte går liksom inte förstöra när du själv jobbat så hårt på att dra det i botten.)
Undrar hur det hade låtit om dumbi fick det fria ordet och prata om Chrille?
Hon hade spytt lögner och galla över honom utan att blinka.
Blir ett händelserikt år för dumbi med alla sina låtsas vänner.