2023-10-22, 21:32
Medlem
Ha! Du hann före att få ut det här, men detta var precis det drama jag fick återberättat för mig, då utav en av ägarna. De slutade med att de skickade ut henne och det med all rätt! Snacka om att hon bäddat ner sig i rännstenen. Steget mellan rikedom och rännsten är beklämmande kort.
Citat:
Ursprungligen postat av benzo12345
Valfritt, jag är varken blind eller döv, inte ens färgblind faktiskt med tanke på henns rosa skabbiga hår!
2023-10-22, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Allvarligt-Talat-
Ha! Du hann före att få ut det här, men detta var precis det drama jag fick återberättat för mig, då utav en av ägarna. De slutade med att de skickade ut henne och det med all rätt! Snacka om att hon bäddat ner sig i rännstenen. Steget mellan rikedom och rännsten är beklämmande kort.

Du ser! Säger ju det får utför!
Hörde jag tydligen kallat syrran botoxläppar å pillertrillare å grejer...puman har svårt å skilja på vem som skriver vad i trådarna. Ytterligare ett bevis på den utomordentliga intelligens hon sitter inne på.

Jag hälsade bara på en bekant på håll som.satt å käkade m sin tjej, han sa detsamma...hon blev utskickad! ...att påstå nåt annat gör henne bara ännu mer störd, folk är inte blinda som sagt! Men hon är nog in i nån slags förrnekelse-psykos.
2023-10-22, 22:05
Medlem
Pink Piggy är ökänd och hela Ängelholms clown. Hon borde investera i en cirkusdräkt och en triangel, hade blivit underhållning på hög nivå. Snusk Chrille hade kunnat göra henne sällskap, iförd en apkostym och gladeligen stått och klappat händerna i otakt. Peddo Swish Cirkusen on tour.
Citat:
Ursprungligen postat av benzo12345
Du ser! Säger ju det får utför!
Hörde jag tydligen kallat syrran botoxläppar å pillertrillare å grejer...puman har svårt å skilja på vem som skriver vad i trådarna. Ytterligare ett bevis på den utomordentliga intelligens hon sitter inne på.

Jag hälsade bara på en bekant på håll som.satt å käkade m sin tjej, han sa detsamma...hon blev utskickad! ...att påstå nåt annat gör henne bara ännu mer störd, folk är inte blinda som sagt! Men hon är nog in i nån slags förrnekelse-psykos.
Senast redigerad av -Allvarligt-Talat- 2023-10-22 kl. 22:12.
2023-10-22, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Allvarligt-Talat-
Pink Piggy är ökänd och hela Ängelholms clown. Hon borde investera i en cirkusdräkt och en triangel, hade blivit underhållning på hög nivå. Snusk Chrille hade kunnat göra henne sällskap, iförd en apkostym och gladeligen stått och klappat händerna i otakt. Peddo Swish Cirkusen on tour.

Undrar va entrébiljett kostar till cirkusen tar dom swish för extranummer tror du?
2023-10-23, 11:09
Medlem
Emelie har live nu när man få följa med henne till arbetsförmedlingen och annat. Jag förstår inte det här med att filma i allmänna utrymmen. Antar att det inte är olagligt, men tycker det är synnerligen olämpligt. Speciellt inne i väntrummet hos diverse myndigheter...

Hon klagade också på att det kommer in folk från Flashback och lägger kritiska kommenterar. Hon fattar inte att majoriteten av hennes följare är just folk från flashback Det är ju tragikomiskt med en tågkrash i realtid
2023-10-23, 14:25
Medlem
Bumbi läser tydligen vad som skrivs om henne här på flashback och fattar inte att vi faktiskt bara går efter vad hon själv sagt i sina live.

Hon använder ord hon inte förstår innebörden av.
Hon har vid flera tillfällen, om sin läkare och förvaltaren, sagt att de är fina människor och kallar dem "Fina i kanten".
Hon fattar verkligen inte att det är en förolämping att säga så.

Ska bli spännande att se om inspelningar från förvaltarens hembesök dyker upp på tiktok 😊
2023-10-23, 15:29
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonTe
Emelie har live nu när man få följa med henne till arbetsförmedlingen och annat. Jag förstår inte det här med att filma i allmänna utrymmen. Antar att det inte är olagligt, men tycker det är synnerligen olämpligt. Speciellt inne i väntrummet hos diverse myndigheter...

Hon klagade också på att det kommer in folk från Flashback och lägger kritiska kommenterar. Hon fattar inte att majoriteten av hennes följare är just folk från flashback Det är ju tragikomiskt med en tågkrash i realtid

Jag frågade hur hennes förvaltare kände när hon skickade 100tals sms på natten och blev blockad
2023-10-23, 16:04
Medlem
Haalands avatar
Hur ligger det till med hyran/hyrorna som inte hade betalats?
2023-10-23, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaland
Hur ligger det till med hyran/hyrorna som inte hade betalats?

Bumbi har inga pengar så de har ej betalats än. Misstänker att elräkningen inte heller är betalad då hon skulle ringa öresundskraft, de är väl ett elbolag?
2023-10-23, 16:27
Medlem
Bumbis förvaltare skulle ha möte med överförmyndarnämnden idag. Sedan hade förvaltaren sagt att hon hade positiva nyheter och skulle ringa bumbi. Bumbi var jätteglad o tror att hon ska bli av med förvaltarskapet och få godman istället, hon skulle lägga ut en story om vad som sades men hon har väl däckat då hon inte har lagt ut nånting än. Eller så blev det väl inte som hon ville
2023-10-23, 17:11
Medlem
men vad ska man ha en förvaltare till om hon inte ens ger pengar till att betala hyra o el etc, verkar vara en rätt kass förvaltare då..
Senast redigerad av emelieb 2023-10-23 kl. 17:19.
2023-10-23, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
men vad ska man ha en förvaltare till om hon inte ens ger pengar till att betala hyra o el etc, verkar vara en rätt kass förvaltare då..
Förvaltaren har bara haft kontroll över hennes bankkonton sen i Fredags. Så hon har inte haft möjligheten att kontrollera pengarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in