2024-05-25, 23:03
Medlem
Haha. Humor. Hon lär inte få nåt jobb inom IT-säkerhet. 😂
2024-05-25, 23:07
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veggobullen
Till er som sitter här å försvarar Bumbi, hur många icke fungerande flipperspel har ni?
Såg henne för första gången idag på YouTube. Tycker innerligt synd om alla som ägnar sin uppmärksamhet åt henne. Igenkänningsfaktor eller nåt tippar jag på.
2024-05-26, 13:27
Medlem
Är det inte jävligt länge sen hon tog sin spruta i röven eller blommar hon bara ut till den fullblods idiot hon verkar ämnad för att bli?

Under hela tiden jag följt henne tror jagandet är Max 2 gånger det har hänt hon tar den.
Hon dokumenterar allt.
2024-05-26, 16:06
Medlem
Alltså blir galen. Hon är så blåst att det är skrämmande. Hon får hjälp men fattar inte hjälpen 😅
2024-05-26, 16:45
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Himla skoj att ge fejktips hon blir så förvirrad när flera skriver liknande och blandar ihop. 🤭
2024-05-26, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GunillaRothchild
Himla skoj att ge fejktips hon blir så förvirrad när flera skriver liknande och blandar ihop. 🤭

Jag fick stänga av. Klarade inte av hennes dumhet längre. Löste det sig?
2024-05-26, 17:31
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow

Nä 😊🙏
2024-05-26, 20:07
Medlem
Citat:

Jag missade hela skiten. Hon lyckas aldrig lösa det. Jag har sett flera lajvs hon haft tidigare för att försöka få tillbaka det där kontot. Hon kan sitta typ fem timmar utan paus och klicka runt och försöka lösa det. Tar hjälp av tittarna, men fattar ändå ingenting.

Såg i hennes story att hon t.ex. fick felmeddelande om att ”Sverige” inte godkändes. ”Please enter a valid ISO country name or code. Men det fatter ju inte hon. “De säger att jag inte är i Sverige fast jag är det” 😂

Bumbi, för helvete! Det stod ju svart på vitt vad som var fel med att du skrivit ”Sverige”!
2024-05-26, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Jag missade hela skiten. Hon lyckas aldrig lösa det. Jag har sett flera lajvs hon haft tidigare för att försöka få tillbaka det där kontot. Hon kan sitta typ fem timmar utan paus och klicka runt och försöka lösa det. Tar hjälp av tittarna, men fattar ändå ingenting.

Såg i hennes story att hon t.ex. fick felmeddelande om att ”Sverige” inte godkändes. ”Please enter a valid ISO country name or code. Men det fatter ju inte hon. “De säger att jag inte är i Sverige fast jag är det” 😂

Bumbi, för helvete! Det stod ju svart på vitt vad som var fel med att du skrivit ”Sverige”!

Jag sa till henne vad hon skulle göra. Byta till Sweden bland annat men hon väljer vad hon vill läsa och vad hon själv tycker är logiskt. Sedan gör hon ett annat fel som flera påpekade men som hon absolut inte fattade. Men jag tänker inte skriva det för jag vet att hon läser här, hehe
2024-05-26, 20:21
Medlem
3 steps to heaven för att få tillbaka Instagram-kontot:
1) Lär dig engelska
2) Lär dig svenska
3) Lär dig att förstå en text
Det är efterbliven Bumbi, inte menat som ett skällsord utan du är faktiskt efterbliven så ge upp Instagram-kontot och gör något vettigt (som du ev skulle klara av).
Du har större chans med att lyckas trycka upp en hjulbent tusenfoting i röven samtidigt som du lägger patiens med osynliga kort, testa det CONTENT om inte annat ✌️
2024-05-26, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
3 steps to heaven för att få tillbaka Instagram-kontot:
1) Lär dig engelska
2) Lär dig svenska
3) Lär dig att förstå en text
Det är efterbliven Bumbi, inte menat som ett skällsord utan du är faktiskt efterbliven så ge upp Instagram-kontot och gör något vettigt (som du ev skulle klara av).
Du har större chans med att lyckas trycka upp en hjulbent tusenfoting i röven samtidigt som du lägger patiens med osynliga kort, testa det CONTENT om inte annat ✌️

🤣
2024-05-26, 20:42
Medlem
Citat:
Jag sa till henne vad hon skulle göra. Byta till Sweden bland annat men hon väljer vad hon vill läsa och vad hon själv tycker är logiskt. Sedan gör hon ett annat fel som flera påpekade men som hon absolut inte fattade. Men jag tänker inte skriva det för jag vet att hon läser här, hehe

Nä, det går inte hjälpa henne. Jag har också försökt flera gånger i andra lajvs när hon försökt få tillbaka det där kontot. Man riskerar ju även att bli blockad när man försöker hjälpa henne. Man kan skriva ett tips (som stämmer) och hon kan lacka och ba ”Nää, så är det inte. Jag tror inte du kan sånt här så jag tar bort dig nu!” Jävla mupp-Bumbi.

Som redan sagts här i tråden – glöm det kontot! Vad ska du ens ha det till? De där 24k följarna är ändå inte kvar där för dig. Ge upp. Lägg energin på att skriva fler låtar istället och väx på Sportifaj. Tänk på att du även behöver lite najs merch! Typ kepsar och kanske tischor*. Jag är formgivare och kan hjälpa dig med logga etc. Skrev här om du vill ha hjälp.

*t-shirts

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in