2023-10-25, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angelholmsbo1984
Hon skattar visst sin onlyfans men fick ofta orosanmälningar av föräldrar

Säger knte hon inte skattat på just sina OF PENGAR Men hon taxerade en inkomst på ca. 6500kr/månaden, har kronofogdeskulder som ökar. Bostadsbidrag. Hon sitter och säger hon snittar 50-60lökar/mån på OF Men plötsligt är det bara några ynka tusingar.
Bara kolla dokumentären om henne där hon granskats, det är ju inget man kan smita ifrån direkt.
2023-10-25, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Här borde någon intrervjua Förvaltaren.

Få en direkt insikt i det maniska och besatta beteendet från Bumbi. Vad händer om ens förvaltare säger upp sig och man är i stort behov av hjälp?

Eftersom Bumbi inte kan ta hand om sig själv och inte har någon koppling till verkligheten direkt.
Tvångsomhändertagande är ju inte i sikte för hon är för "normal"

Men ett boende vore ju toppen

Hon kommer aldrig gå med på LSS frivilligt och alternativen är få. Hon är för dum för å fatta sitt eget bästa! Hon kommer sitta på parkbänken inom kort eller flytta in hos Gräddis i Huddinge.
2023-10-25, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ccrashii
Hur vet du de?

🤐
2023-10-25, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Hon har fortfarande förvaltare, uppenbarligen har full kontroll över Bumbies konton trätt i kraft
och den här veckan kommer lön e.t.c in på kontona som hon inte längre styr över.
Därmed kommer hennes ekonomi nu anpassas för verkligheten så att hyror m.m blir betalda i tid ej av henne utan förvaltaren överskjutande belopp kommer läggas på sparkonto för att såsmåningom börja betala av alla skulder.
Kvar till bumbis kontokort som ej har kredit kommer bidragsnormen för överlevnad enligt ställd praxis betalas ut portionsvis så hon inte kan bränna allt på idioti första dagen.....

Wait and see, glöm inte ad jag skrivit!😁

Kanske är släkt med förvaltaren, vem vet?!
2023-10-25, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Intressant! Har du någon länk eller referens till det?

Det var ju nästan väntat för mig att den skulle komma, men personligen så trodde jag att det skulle ta iaf. några månader av kaos innan detta skedde. Men Bumbi har verkligen lyckats överträffat sig själv om dina uppgifter stämmer och är trovärdiga.

Det finns bevis på detta men ni får gott vänta och se! Här nere i Skaune vet man allt om varandra😉
2023-10-25, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Ja precis!

Det går bra nu!😁
Å hennes desperation lyser igenom.hennes fake-jag bryr mig inte- alla vill samarbeta med mig- jag vet allt-balla-image

Mjaeeeeeeehhhj darling calm down, hold your horses!
2023-10-25, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Efter att Chrilles pappa fick reda på Dusch gate så har han förbjudit sin 40åriga son att träffa Bumbi igen.

Hörde också det! Är det sant? 😂
Jag mötte ju på henne på pizzerian där hon försökte tigga spel av folk till automaterna. Riktigt pinsamt att se någon trilla så långt ner i rännstenen!
Vad hände med alla klipp med 500-sedlarna det glatt å "sexigt" visftades med om och om igen? 😂😂😂 Nu e det gråt å tandagnisslan över ynka 307.000 hon redan levt upp i förskott. Sen vill ju naturligtvis vi alla andra ha vår del av kakan så jag hoppas sannerligen att skattesmällen blir riktigt jävlig! 😁 Då ska jag fan ha fest å alla är bjudna hit till Ä-holm😊😊😊 Vi kan gå en spelrunda på pizzan tillsammans så kan hon stå å slicka fönsterrutan utanför!
2023-10-25, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benzo12345
Säger knte hon inte skattat på just sina OF PENGAR Men hon taxerade en inkomst på ca. 6500kr/månaden, har kronofogdeskulder som ökar. Bostadsbidrag. Hon sitter och säger hon snittar 50-60lökar/mån på OF Men plötsligt är det bara några ynka tusingar.
Bara kolla dokumentären om henne där hon granskats, det är ju inget man kan smita ifrån direkt.

Vilken dokumentär?
2023-10-25, 09:11
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benzo12345
Hörde också det! Är det sant? 😂
Jag mötte ju på henne på pizzerian där hon försökte tigga spel av folk till automaterna. Riktigt pinsamt att se någon trilla så långt ner i rännstenen!
Vad hände med alla klipp med 500-sedlarna det glatt å "sexigt" visftades med om och om igen? 😂😂😂 Nu e det gråt å tandagnisslan över ynka 307.000 hon redan levt upp i förskott. Sen vill ju naturligtvis vi alla andra ha vår del av kakan så jag hoppas sannerligen att skattesmällen blir riktigt jävlig! 😁 Då ska jag fan ha fest å alla är bjudna hit till Ä-holm😊😊😊 Vi kan gå en spelrunda på pizzan tillsammans så kan hon stå å slicka fönsterrutan utanför!

Det är inte 100% bekräftat men så nära det kan bli. Chrille håller i detta nu på att sms bumbi och ringer henne. det har pratat i 20min idag.
2023-10-25, 09:38
Medlem
Uranoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Det är inte 100% bekräftat men så nära det kan bli. Chrille håller i detta nu på att sms bumbi och ringer henne. det har pratat i 20min idag.

För oss som är blockade… vad hände i duschen? 🫣
2023-10-25, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uranos
För oss som är blockade… vad hände i duschen? 🫣
Krille hjälpte till ett tag att ta foton till onlyfans och sparade bilderna för eget bruk, sedan en annan gång så skulle han duscha hemma hos Emelie och runkade och sprutade ner hennes dusch för att sedan berätta om detta till randoms. Det hela spred sig tillbaka till Emelie och hon tvingade honom att spela in någon instagramstory där han erkände sitt syndande.
2023-10-25, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattsvansarna
Vilken dokumentär?

"Dokumentär" granskning kalla det vad man vill...

Del 1
https://youtu.be/SoPPYyhUgjc?si=XxQUGMIN3mMz0G2Q

Del 2
https://youtu.be/Z94qODnTQGo?si=6wpx4i6694aC-FBZ

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in