2023-10-23, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Zlatan hade varit luspank inom 3 år med hennes nivå på konsumtion.

Vi ska inte gå offtopic, men snabb info.
Zlatan har varit top spelare måååånga år. Han har massor företag med. Bra investeringar med mera.
Han har massor med bilar som är special edition som han köpt för 10-20mille som är värde det dubbla minst idag då vissa finns bara i 50-200 ex. Det är så mycket annat med.

Han har över 200miljoner dollar cash, alltså över 2miljarder sek
Sen Yatch, bilarna, husen, lägenheter, och annat, bolag, blir säkert en miljard till.

3Miljarder är så mycket pengar att du kan handla en helt ny Porsche varje dag i sjukt många år
innan pengarna är slut.

Han är CP TÄT den snubben.

Emelie hade kunnat spelat typ 20år på dom pengarna i samma nivå som hon gjort, om inte 30år dagligen. Men helt ointressant diskutera detta. Då dessa män skulle inte ens titta åt hennes håll

Men visst, Elon Musk, Bezos och dom andra har ju tusental miljarder . Riktigt äckligt.
2023-10-23, 21:27
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neerdy
Men visst, Elon Musk, Bezos och dom andra har ju tusental miljarder . Riktigt äckligt.

???

Varför då?

Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Nej men jag tänker att n förvaltare ska se till att e framförallt kan betala hyra och sånt och "låsa de pengarna" eller att hon hjälper e att lägga in de för betalning.
Se till att e har de pengarna hon behöver ha för att betala. Givetvis inte at hon ska betala..

Detta kommer förvaltaren garanterat att prioritera. Det är därför Emelie behöver en förvaltare, för att hon själv inte klarar av dessa prioriteringarna i livet.
Senast redigerad av peterpanp 2023-10-23 kl. 21:29.
2023-10-23, 21:36
Bannlyst
KAN ALLA HÅLLA MED MIG NU

Dom absolut mest blåsta och grisigaste människorna är de som Swishat bumbi pengar.
Specielt senaste året då det blivit känt överallt på tuben att hon är Scammer.

Sen de vidriga som betalar för att se en vidrig lebb som är sinnesjuk och omyndigförklarad
för hennes OF som knappt innehåller något.

Dessa två grupper av människor är SJUKAST av alla.
Sen kommer Emelie Bumbi själv som trea

Sjukast listan i rätt ordning:

1 Swishar folket, måste vara helt hjärndöda
2 OF kunderna, måste vara helt förstörda gubbar och flator som betalar för helt värdelöst kontent
3 Emelie själv

De jag avskyr mest är dårarna som Swishat henne, och betalar för hennes OF. de avskyr jag till 100%
Emelie själv avskyr jag till 99%

Värst är alltså puckona som gett henne pengar.

Flesta friska människor måste nog hålla med mig.

Hade ingen gett Scammer Emelie Pengar, specielt sista året, hade inte den här tråden funnits ens.

Det är jävligt grova fel på många andra människor = som betalat henne för kalaset
2023-10-23, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neerdy
KAN ALLA HÅLLA MED MIG NU

Dom absolut mest blåsta och grisigaste människorna är de som Swishat bumbi pengar.
Specielt senaste året då det blivit känt överallt på tuben att hon är Scammer.

Sen de vidriga som betalar för att se en vidrig lebb som är sinnesjuk och omyndigförklarad
för hennes OF som knappt innehåller något.

Dessa två grupper av människor är SJUKAST av alla.
Sen kommer Emelie Bumbi själv som trea

Sjukast listan i rätt ordning:

1 Swishar folket, måste vara helt hjärndöda
2 OF kunderna, måste vara helt förstörda gubbar och flator som betalar för helt värdelöst kontent
3 Emelie själv

De jag avskyr mest är dårarna som Swishat henne, och betalar för hennes OF. de avskyr jag till 100%
Emelie själv avskyr jag till 99%

Värst är alltså puckona som gett henne pengar.

Flesta friska människor måste nog hålla med mig.

Hade ingen gett Scammer Emelie Pengar, specielt sista året, hade inte den här tråden funnits ens.

Det är jävligt grova fel på många andra människor = som betalat henne för kalaset
Det jag noterat från hennes följare är att det är tre olika grupper. Den ena är snuskgubbar, som gillar hennes lättklädda bilder. Kuken står, köpa onlyfans, ungabunga uh uh ugh.

Andra gruppen är lite större och består av andra korkade brudar som är sjukpensionärer, utförsäkrade eller arbetslösa av någon anledning. Det är också dessa som "lånar" ut pengar emellanåt och är Emelies låtsaskompisar och bästa vänner på internet.

Den tredje och största gruppen är folk som leker och driver med henne och inspekterar förfallet i realtid.
2023-10-24, 07:00
Medlem
Försäkringskassan anmäler alltid bidragsfusk till polisen, borde inte E fått kännedom om detta då vid det här laget? Sen räknas det som grovt brott om beloppet stiger över 250 tusen, och straffet är mellan 6 månader och 6 års fängelse, är det någon som vet om det alltid blir fängelse då i minst sex månader eller om man kan få bara böter eller liknande istället? Sen kan inte E skylla på att hon inte hade koll och att hon inte vet hur det funkar, för det första sa hon redan från början att hon minsann skattar och för det andra så varnade folk henne direkt, att hon måste skatta på pengarna och att hon måste höra av sig till försäkringskassan. Dessutom står det på försäkringskassans hemsida att det inte spelar någon roll om man ”råkat” bidragsfuska pga okunskap, för man måste intyga på heder och samvete att uppgifter man lämnar stämmer, det räknas således som oaktsamhet och ett brott. Någon som har mer kunskap om det här? Om E hade varit anmäld till polisen hade hon antagligen berättat det på sin live redan, vilket hon inte gjort. För jävligt om hon slipper undan.
2023-10-24, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
???

Varför då?

Detta kommer förvaltaren garanterat att prioritera. Det är därför Emelie behöver en förvaltare, för att hon själv inte klarar av dessa prioriteringarna i livet.

Förvaltaren har ju sagt upp sig.....
2023-10-24, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Allvarligt-Talat-
Nja, snarare bekymrad över att så sinnesförvirrade människor inte få mer hjälp av ett samhälle som målar upp en bild av att allt är så fantastiskt i detta land…

Agree!
2023-10-24, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Vad menar du "ger pengar"? Hon kan inte trolla fram pengar från inget?

Förvaltaren har sagt upp sig...fått annat uppdrag!
2023-10-24, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Fast hur sanningsenligt är det hon påstår. Vafan drar hon in det på?

Ja när tom Nenne bidragsfuskar å ljuger om inkomsten om sin OF så har man sett de mesta nu!
2023-10-24, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benzo12345
Ja när tom Nenne bidragsfuskar å ljuger om inkomsten om sin OF så har man sett de mesta nu!

Hon skattar visst sin onlyfans men fick ofta orosanmälningar av föräldrar
2023-10-24, 09:03
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Förvaltaren har sagt upp sig...fått annat uppdrag!
Här borde någon intrervjua Förvaltaren.

Få en direkt insikt i det maniska och besatta beteendet från Bumbi. Vad händer om ens förvaltare säger upp sig och man är i stort behov av hjälp?

Eftersom Bumbi inte kan ta hand om sig själv och inte har någon koppling till verkligheten direkt.
Tvångsomhändertagande är ju inte i sikte för hon är för "normal"

Men ett boende vore ju toppen
2023-10-24, 10:32
Medlem
Citat:
Förvaltaren har ju sagt upp sig.....

Hur vet du de?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto