2023-10-25, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Det är inte 100% bekräftat men så nära det kan bli. Chrille håller i detta nu på att sms bumbi och ringer henne. det har pratat i 20min idag.

Faan va roliga dom e asså!😂😂😂 ett jävla radarpar. Båda lika nedtjackade o horiga!
2023-10-25, 11:34
Medlem
godofasgaards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuskhora
Krille hjälpte till ett tag att ta foton till onlyfans och sparade bilderna för eget bruk, sedan en annan gång så skulle han duscha hemma hos Emelie och runkade och sprutade ner hennes dusch för att sedan berätta om detta till randoms. Det hela spred sig tillbaka till Emelie och hon tvingade honom att spela in någon instagramstory där han erkände sitt syndande.

Då kan det va han som spred bilderna till en porrsida såg att det fanns 27 bilder och tre filmer men några dagar senare var dom bortplockade.
2023-10-25, 12:26
Medlem
DayNites avatar
Dumbi sänder alltid Live på "Grafiti" fiket i Ängelholm, så när hon gör det, så ring dit, då man hör vad alla andra prata om, det kan inte vara lagligt att sända live överallt.

så be dom slänga ut henne eller stänga av sin live.

Dumbi tror att det är hennes rättighet att sända live överallt, hon kallar sig en "stor influcencer" lika stor som Bianca och kan göra vad hon vill när hon vill

Skriv här på deras FB , varför dom låter Emellie Bumbi sända live varje dag utan att deras andra gäster vet att hela landet kan höra vad dom pratar om
https://www.facebook.com/p/Graffiti-Caf%C3%A9-%C3%84ngelholm-100069741305057/?paipv=0&eav=AfbcNxg_1JQPdRyWGnVuSPhb_bxu3SAdQGcc9 Ts4541EPajj60TeQL_bRNPSozrYjCo&_rdr

eller ring och fråga "0431-41 15 70"
Senast redigerad av DayNite 2023-10-25 kl. 12:30.
2023-10-25, 13:22
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Dumbi sänder alltid Live på "Grafiti" fiket i Ängelholm, så när hon gör det, så ring dit, då man hör vad alla andra prata om, det kan inte vara lagligt att sända live överallt.

Dumbi tror att det är hennes rättighet att sända live överallt, hon kallar sig en "stor influcencer" lika stor som Bianca och kan göra vad hon vill när hon vill

Skriv här på deras FB , varför dom låter Emellie Bumbi sända live varje dag utan att deras andra gäster vet att hela landet kan höra vad dom pratar om
https://www.facebook.com/p/Graffiti-Caf%C3%A9-%C3%84ngelholm-100069741305057/?paipv=0&eav=AfbcNxg_1JQPdRyWGnVuSPhb_bxu3SAdQGcc9 Ts4541EPajj60TeQL_bRNPSozrYjCo&_rdr

Bra intiativ må jag säga! Man ska inte behöva stå ut med sådant som betalande kund och inte dom stackars arbetarna heller för den delen!

Har sett tidigare hon blivit utslängda från både matbutiker,fik och biblioteket så nej det är ju långt ifrån okej att ta sig den friheten på alla ställen.

Hoppas hon slutar med alla piller så kommer hon trappa ner med att vara så manisk med.
Kanske därför sprutorna i röva inte fungerar som dom ska? Vet inte hur det krockar ihop med blandade substanser?
För på henne märker man fan ingen skillnad, spruta eller ej. Hon är lika manisk och galen heeela tiden.

Hon är en rabiat manisk missbrukare och tror aldrig hon kommer inse djupet av hennes problematik innan det är försent att ge henne hjälp.
Jag fattar inte hur psykvården kan låta henne vara lös och förstöra sitt (och andras)liv mer och mer, det finns ju för fan inga gränser på henne.
2023-10-25, 13:24
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benzo12345
Hon kommer aldrig gå med på LSS frivilligt och alternativen är få. Hon är för dum för å fatta sitt eget bästa! Hon kommer sitta på parkbänken inom kort eller flytta in hos Gräddis i Huddinge.

Hahahaha jag dog lite av den kommentaren 🌹👍 fy fan vilken bild jag målade upp🤮🤮🤮
Stanken i den lägenheten skojar man inte bort.
2023-10-25, 13:26
Medlem
Citat:

Nej det är inte olagligt alls. Barnsligheter att hålla på ringa/skriva till Grafiti pga det. Så hon gör inget fel alls, Tänk då ska ju folk ringa o klaga när tex/ Rask filmar ute o Chrippa likaså o inne i butiker som dom flesta influenser gör. Skaffa dig ett liv.
2023-10-25, 14:33
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Nej det är inte olagligt alls. Barnsligheter att hålla på ringa/skriva till Grafiti pga det. Så hon gör inget fel alls, Tänk då ska ju folk ringa o klaga när tex/ Rask filmar ute o Chrippa likaså o inne i butiker som dom flesta influenser gör. Skaffa dig ett liv.

Allt är väl i betraktarens öga? Man ses kanske helst inte online ihop med det psykfallet PÅ NÅGOT SETT ALLS medvetet eller ej. Men ta en fika med idioten du och ha en live ihop.

Jag själv tycker samtliga ”influensers” är efterblivna och tar sig friheten och tro att alla vill vara med i deras galna lilla värld… gör oss alla en tjänst slå i er råttgift mixat med 2gram heroin.

Tack på förhud.
2023-10-25, 15:41
Medlem
DayNites avatar
Citat:
klart jag bryr mig, jag vill inte när jag sitter på ett fik och pratar med en kompis att det ska streamas ut över nätet utan att jag vet om det.

det bör vara ägarens ansvar att kunderna känner sig trygga när man är i lokalen
så bara för att pajasinfluencers som Rask och Chrippa gör det så är det ok?
jamen dåså!

då bör nog ägaren sätta upp en skylt

" här kan dina samtal spelas in och sändas ut" sedan får man välja om du vill gå dit
Senast redigerad av DayNite 2023-10-25 kl. 15:46.
2023-10-25, 15:54
Medlem
Citat:
klart jag bryr mig, jag vill inte när jag sitter på ett fik och pratar med en kompis att det ska streamas ut över nätet utan att jag vet om det.

det bör vara ägarens ansvar att kunderna känner sig trygga när man är i lokalen
så bara för att pajasinfluencers som Rask och Chrippa gör det så är det ok?
jamen dåså!

då bör nog ägaren sätta upp en skylt

" här kan dina samtal spelas in och sändas ut" sedan får man välja om du vill gå dit

Om butikspersonal ber en att ta ner kameran då GÖR MAN DET!

Säger butikspersonal att det är OK att filma så är DET som gäller!
Hur reglerna är i Sverige har jag NOLL koll på men det brukar vara så inom Europa.
2023-10-25, 16:01
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Om butikspersonal ber en att ta ner kameran då GÖR MAN DET!

Säger butikspersonal att det är OK att filma så är DET som gäller!
Hur reglerna är i Sverige har jag NOLL koll på men det brukar vara så inom Europa.

GDPR, och andra europeiska förordningar som ePrivacy Regulation, kräver i allmänhet samtycke från alla parter i ett samtal för att samtalet ska kunna spelas in. Detta innebär att parterna ska få en bekräftande opt-in med ett meningsfullt sätt att välja bort inspelningen.

Får man spela in samtal utan tillåtelse?
Huvudregeln är att det enligt 4:9a brottsbalken (BrB) är olagligt att spela in privata samtal om de som deltar i samtalet är omedvetna om att inspelning sker, samt att den som spelar in inte själv deltar i samtalet.
2023-10-25, 16:04
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Huvudregeln är att det enligt 4:9a brottsbalken (BrB) är olagligt att spela in privata samtal om de som deltar i samtalet är omedvetna om att inspelning sker, samt att den som spelar in inte själv deltar i samtalet.
2023-10-26, 11:17
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uranos
För oss som är blockade… vad hände i duschen? 🫣

Enligt Chrille precis det som din fantasi säger

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem