2023-09-04, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Efter ha lyssnat på hennes live nu så tror jag inte hon dyker upp imorgon.

Vad sa hon i liven då?
2023-09-04, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattsvansarna
Vad sa hon i liven då?
Hon pratar så osammanhängande så svårt att geeppa exakt vad hon sa. Men något i stil med "Velar om jag ska gå. Min advokat sa att dom kommer ställa jobbiga frägor och då behöver jag stå upp för mig själv"

Har Emelie chans att ducka förhandlingen tror jag definitivt hon kommer göra det.
2023-09-04, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ccrashii
Sök på percq4
https://www.tiktok.com/@percq4?_t=8fPdz6mpDZA&_r=1

Det kontot kommer livea imorgon och om jag förstod rätt ha en live under morgondagen som kommer var helt öppen för alla.
Personen kommer lägga ut lite ca tider för morgondagen senare ikväll.
2023-09-04, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Hon pratar så osammanhängande så svårt att geeppa exakt vad hon sa. Men något i stil med "Velar om jag ska gå. Min advokat sa att dom kommer ställa jobbiga frägor och då behöver jag stå upp för mig själv"

Har Emelie chans att ducka förhandlingen tror jag definitivt hon kommer göra det.

Hon verkar vara superstressad, hjärnan hänger inte med öht.

Hon sa att något tillkommit som hon är orolig över, kan det vara att hyran gått till inkasso och att hyresvärden överväger vräkning. Det ska även ha inkommit flertalet störningsanmälningar.

Någon som har en aning om det kan vara något annat?
2023-09-04, 21:50
Medlem
Citat:
Vad ska förvaltaren hjälpa henne med rent ekonomiskt om hon förlorar sjukpenningen och inte hittar något jobb? Uppfyller Bumbi ”kraven” för att jobba på tex samhall (jag vet inte hur det funkar)?

Det lär hon ju göra, bumbi nya ”Ica Jerry.” 😂
2023-09-04, 22:07
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Vad ska förvaltaren hjälpa henne med rent ekonomiskt om hon förlorar sjukpenningen och inte hittar något jobb? Uppfyller Bumbi ”kraven” för att jobba på tex samhall (jag vet inte hur det funkar)?

Förvaltaren ger henne veckopeng helt enkelt. Ser till så hyran betalas och andra räkningar.

ser till så skulder tas om hand och fixar sånt.

Bumbi kan absolut jobba på samhall om man inte fungerar i normala samhället. Vilket hon egentligen gör om hon bara hade varit mindre puckad.

överförmyndaren imorgon behöver ju veta om att Emelie spelade bort 400.000kr på en dag och samtidigt inte klarar av att betala hyran.

Jag hoppas förvaltaren inser att hon inte kan bo själv.

Lägg för övrigt upp alla dokument här du nu som har dem
2023-09-04, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Jag hittar ingen leak bumbi på tt.

Citat:
Sök på percq4
https://www.tiktok.com/@percq4?_t=8fPdz6mpDZA&_r=1

Dokumenten i den videon är inget nytt. Hennes fåniga överklagan som inleds med ”hej bästa tingsrätten” är gammal info.
2023-09-05, 00:30
Medlem
Trodde hon vann en miljon i somras. Verkar tagit slut snabbt haha
2023-09-05, 05:24
Medlem
Jisses. Nu säger hon på IG att hon har lånat 4k av en kriminell person för att kunna spela.
2023-09-05, 06:38
Medlem
Ni som ska på hennes förhandling, glöm inte att spela in ljud! Ha mobilen i fickan bara
2023-09-05, 06:53
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Nu har leak bumbi på TT lagt ut dokument på att Emelies hyra återigen ligger hos inkasso och att hyresvärden överväger på att vräka henne nu pga sena hyror och att hon stör grannarna. Nu går det utför! Även ett dokument där man ser ALLA hyror som någonsin gått till inkasso, hur många dagar sen hon varit osv. ÄR ganska ny här så vet inte hur man laddar upp dessa men någon annan som kan?

Använd ex anonfiles.com för dokument.

Är det skärmdumpar du har är det enklast att lägga upp via bildtagg.se
2023-09-05, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Förvaltaren ger henne veckopeng helt enkelt. Ser till så hyran betalas och andra räkningar.

ser till så skulder tas om hand och fixar sånt.

Bumbi kan absolut jobba på samhall om man inte fungerar i normala samhället. Vilket hon egentligen gör om hon bara hade varit mindre puckad.

överförmyndaren imorgon behöver ju veta om att Emelie spelade bort 400.000kr på en dag och samtidigt inte klarar av att betala hyran.

Jag hoppas förvaltaren inser att hon inte kan bo själv.

Lägg för övrigt upp alla dokument här du nu som har dem

Men veckopeng från vad? Bidrag typ? För hon har ju snart ingen egen inkomst att få veckopeng ifrån, om hon förlorar ersättningen.
Sen har jag svårt att se att hon skulle fixa ett jobb överhuvudtaget, inte ens Samhall. Hon är van vid att vara uppe hela nätterna, hon kan inte komma i tid till nånting, och hade hon arbetat typ i butik så hade hon antagligen bara stått och babblat med kunder och blivit besatt av sina kollegor efter en dag - bett dem följa med henne hem och ringt dem osv precis så som hon beter sig med alla sina vänner. Hon skaffar en ny vän och påstår att de känt varandra i tjugo år trots att man aldrig sett människan förut på hennes kanaler, och så ringer hon dem hela tiden och beter sig. Jag tror hon har jävligt svårt att följa instruktioner och göra det hon ska på en arbetsplats. Tänk er henne på ett äldreboende tex

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in