2023-09-05, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattsvansarna
Men veckopeng från vad? Bidrag typ? För hon har ju snart ingen egen inkomst att få veckopeng ifrån, om hon förlorar ersättningen.
Sen har jag svårt att se att hon skulle fixa ett jobb överhuvudtaget, inte ens Samhall. Hon är van vid att vara uppe hela nätterna, hon kan inte komma i tid till nånting, och hade hon arbetat typ i butik så hade hon antagligen bara stått och babblat med kunder och blivit besatt av sina kollegor efter en dag - bett dem följa med henne hem och ringt dem osv precis så som hon beter sig med alla sina vänner. Hon skaffar en ny vän och påstår att de känt varandra i tjugo år trots att man aldrig sett människan förut på hennes kanaler, och så ringer hon dem hela tiden och beter sig. Jag tror hon har jävligt svårt att följa instruktioner och göra det hon ska på en arbetsplats. Tänk er henne på ett äldreboende tex

Dessutom hade hon med all säkerhet haft live från jobbet och suttit med telefonen när hon inte får, osv. Tror det blir väldigt svårt för henne att få jobb. Om hon har en utvecklingsstörning, har hon inte rätt till daglig verksamhet då?
2023-09-05, 08:18
Medlem
Hon sa även igår att hon skulle träffa den kriminella snubben idag klockan 13 med sina systrar, killen är efterlyst…. Smart bumbi… hoppas någon tipsar snuten…
2023-09-05, 08:37
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Hon sa även igår att hon skulle träffa den kriminella snubben idag klockan 13 med sina systrar, killen är efterlyst…. Smart bumbi… hoppas någon tipsar snuten…

Hahaha😂
2023-09-05, 08:51
Medlem
Flurps avatar
Vilken tid börjar eländet idag?
2023-09-05, 09:17
Medlem
Citat:
Dessutom hade hon med all säkerhet haft live från jobbet och suttit med telefonen när hon inte får, osv. Tror det blir väldigt svårt för henne att få jobb. Om hon har en utvecklingsstörning, har hon inte rätt till daglig verksamhet då?

Hon har ingen utvecklingsstörning, när man kan byta banker , leta nya , hitta nya spelställen . Absolut inte nåt sånt
2023-09-05, 09:22
Medlem
Hon kan jobba , hon kan klara ett enkelt simpelt jobb .

Som hon satt och sa i en live , jag kan inte ens sitta i ett fängelse , klarar inte av att gå upp så tidigt på morgonen , jag kan inte hålla några tider .

Säger ju en hel del om hur LAT hon är .
ALLA kan bara man får lära sej .
2023-09-05, 11:29
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Men veckopeng från vad? Bidrag typ? För hon har ju snart ingen egen inkomst att få veckopeng ifrån, om hon förlorar ersättningen.
Sen har jag svårt att se att hon skulle fixa ett jobb överhuvudtaget, inte ens Samhall. Hon är van vid att vara uppe hela nätterna, hon kan inte komma i tid till nånting, och hade hon arbetat typ i butik så hade hon antagligen bara stått och babblat med kunder och blivit besatt av sina kollegor efter en dag - bett dem följa med henne hem och ringt dem osv precis så som hon beter sig med alla sina vänner. Hon skaffar en ny vän och påstår att de känt varandra i tjugo år trots att man aldrig sett människan förut på hennes kanaler, och så ringer hon dem hela tiden och beter sig. Jag tror hon har jävligt svårt att följa instruktioner och göra det hon ska på en arbetsplats. Tänk er henne på ett äldreboende tex

Försörjningsstöd eller boende är ju tänkbart
2023-09-05, 12:56
Medlem
Någon som var på plats idag och som kan berätta hur det gick?
2023-09-05, 13:21
Medlem
Flurps avatar
Citat:
Någon som var på plats idag och som kan berätta hur det gick?

Såg en live på tiktok med en snubbe som hade vart där och kollat. Han blev tydligen utkastad på slutet, då han började prata...
Men överförmyndare hade yrkat på förvaltare medans E.B ville ha godman. Hon hade blåljugit i utfrågningarna om hyror, spelande mm. Sagt sagt att nu då bara hade OF som inkomst.
Beslutet kommer nästa tis 1100.
2023-09-05, 13:39
Medlem
DayNites avatar
Hon ljög om typ allt med sina systrars goda minne, svenskt rättsystem suger hårt

nu ska hon åka med sina patetiska systrar och betala tillbaka dom pengar som hon lånat och tvättat åt någon snubbe, eller hennes patetsika systrar ska göra det så dom är väl från och med nu skyldiga till att tvätta pengar eller medhjälp

kan någon länka vart dom jobbade? vill det företaget verkligen ha personal som assisterar i pengatvätt?
2023-09-05, 13:48
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flurp
Såg en live på tiktok med en snubbe som hade vart där och kollat. Han blev tydligen utkastad på slutet, då han började prata...
Men överförmyndare hade yrkat på förvaltare medans E.B ville ha godman. Hon hade blåljugit i utfrågningarna om hyror, spelande mm. Sagt sagt att nu då bara hade OF som inkomst.
Beslutet kommer nästa tis 1100.

Nu vet jag inte hur en sån här förhandling går till, men dom kan väl inte bara ta hennes ord på det?

Finns ju massor med skärmdumpar, swish och inte minst hennes egna lives som bör motbevisa vad hon satt och sa.

Hon har (tyvärr) begåvats med förmågan till en mundiarré utan dess like, men vem som helst som lyssnat på henne i mer än 30sek inser ju att det bara är en massa trams och hittepå som sägs..

*är inte så aktiv i tråden men läser allt som skrivs och kollar på vad som länkas.
2023-09-05, 14:16
Medlem
minopoliss avatar
Hon var live när systrarna hämtade henne och sa något i stil med "jag har bestämt hur jag ska göra, jag kommer lyssna på er, ni har ju hjälpt mig med det här."

Det var en syster som hjälpte henne skicka in ansökan om förmyndare i våras, så jag antog att det var det hon sysftade på, men under själva mötet säger hon att hon vill ha god man istället. Så antingen har de allihop bestämt att försöka få god man istället, eller så ljög hon de rakt upp i ansiktet och de insåg det inte förrän hon fick tala för sin sak idag. Fattar ingenting faktiskt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in