2023-03-19, 19:44
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musicalabionda
Du har inte jobbat på Ica lol. Mytoman! Du vet inget om Emelie Bergqvist Systarar Kan jag lova dig för dem bor i Halmstad och jobbar som Civilekonomer och som bank man Sara Och Lina Karlsson. Extremt begåvade för att jobba på Ica som du. Dom har bättre högre uppsatt jobb!☆

Emelie det lyser igenom att det är du som skriver. Du misshandlar språket som vanligt,, eftersom du inte klarade av skolan så är det inte så konstigt kanske.

Men håll dig borta härifrån, det finns varningar om dig på slutna grupper där personal från diverse butiker är med. Så dom ska ha koll när du kommer.

För övrigt så var HM Ängelholm stängt idag. Emelie har inte kunskaper att googla fram vem som är chef där, än mindre att ta fram kontaktuppgifter.

Men eftersom du skriver att du är fullt frisk så får vi se till att du blir återbetalningsskyldig helt enkelt.

Du gjorde som Rask och kom hit till slut. Det glädjer mig.

Kan du inte sända live imorgon när du går tilö HM, så får vi se när du blir gripen för ofredande istället.
Senast redigerad av T2Frank 2023-03-19 kl. 19:55.
2023-03-19, 20:19
Medlem
Hon gick ej live som utlovat. Kan tänka mig hur Emelie snart 40 år sitter i paniken nu när hon är polisanmäld och har vetskap om att i morgon så kontaktas övriga myndigheter ang henne.

Bidragsbrott är inget som myndigheter ser lätt på.

Sen hoppas jag även att hon kommer och filmar mig på mitt jobb för då får hon en polisanmälan till på sig.

OF är även kontaktad då hon hänger ut såna premuranter
2023-03-19, 20:26
Medlem
Herregud Emelie, du är verkligen sjuk och behöver hjälp.

Dina uttalanden på sociala medier är helt horribla, du borde skämmas. Du borde vara orolig över din framtid iom att så många människor kontaktar myndigheter angående dig.
Vad gör du då? Hotar människor, beter dig som en riktigt galen människa - mycket märklig "damage control"...

Får du adekvat behandling för din ospecificerade schizofreni?
2023-03-19, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Har nu läckt Emelie nr så folk ringer ner henne.

Detta är bara början!

Så här går det när man kränker handikappade.

Kommer göra slut på henne.

Du har alla bakom dig. Kommer aldrig sluta förens hon är inlåst.
2023-03-19, 21:25
Medlem
Dyngbaggen2s avatar
Det är inte Emelie som skriver under det där kontot, dessutom är det 1.06 att spekulera om det.
2023-03-19, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngbaggen2
Det är inte Emelie som skriver under det där kontot, dessutom är det 1.06 att spekulera om det.

Ingen behöver spekulera, hon erkände själv att det var hon. Bara att läsa in dig på hennes kommentarer så ser du rätt snabbt att det inte är spekulationer.
2023-03-19, 21:39
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Hon gick ej live som utlovat. Kan tänka mig hur Emelie snart 40 år sitter i paniken nu när hon är polisanmäld och har vetskap om att i morgon så kontaktas övriga myndigheter ang henne.

Bidragsbrott är inget som myndigheter ser lätt på.

Sen hoppas jag även att hon kommer och filmar mig på mitt jobb för då får hon en polisanmälan till på sig.

OF är även kontaktad då hon hänger ut såna premuranter
Hon är 36 år, fyller år i juni.
2023-03-19, 21:45
Medlem
Citat:
Är du 23 år eller? Säg mig hur gammal är du?
Är du inte läskunnig?
2023-03-19, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngbaggen2

Kontot erkänner att det är Emelie och jo så hon skriver så fattar vi att vi är det.
2023-03-19, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
Hon är 36 år, fyller år i juni.

Ja asså kan anta att man kan skriva snart 40 på någon som är 36.

Oavsett vad så är hon omogen som en 13 åring i en 36 årig människas kropp.
2023-03-19, 23:00
Medlem
Citat:
Ja asså kan anta att man kan skriva snart 40 på någon som är 36.

Oavsett vad så är hon omogen som en 13 åring i en 36 årig människas kropp.

100 gumma är du. Läst igenom tråden nu och är helt och hållet på din sida. Stå på dig. Emelie kommer antagligen hålla sig så långt ifrån din arbetsplats som möjligt för att slippa någon form av konfrontation. Emelie är ansiktet utåt för ”stor bakom datan, liten på gatan”. Haft koll på henne från och till i flera år nu och egentligen är det synd att hon har tillgång till sociala medier då hon uppenbarligen är helt vrickad.
2023-03-19, 23:36
Medlem
Citat:
Nej Emelie tjänar inte bara 40 tusen kronor på Hennes Onlyfans - Hon tjänar ca 50.000 Kronor i månaden så hon behöver inte tigga/fråga om pengar ni får släppa detta drama trams nu killar.

Vad gjorde hon i typ förrgår i live då? Hon satt och var arg som en bålgeting för att hon inte hade någon choklad och erkände att hon frågat både vänner och följare på instagram om pengar.

Dessutom satt hon och sa ”för de som jobbar är 300 ingenting så det borde dom kunna swisha till mig, vad ska jag med 70:- till? För 70:- får man ju ingenting”. Så fruktansvärt otacksam!

Att sitta och gnälla tusen ggr på att man inte har råd och att man mår sååå dåligt om man inte får sin choklad är indirekt också att tigga. ”Hade så gärna velat gå till Ica men jag har ju inga pengar”. Emelie spelar hela tiden på andra människors dåliga samvete.

Undrar just hur längre den ”nya” bekantskapen C orkar hålla kvar. Hon styr ju honom med järnhand och låter inte stackarn få en syl i vädret ens.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in