Flashback bygger pepparkakshus!
2023-08-08, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sa89
Nu vann hon precis ca 45000 kr 🙃

Som heroin i venen för en spelmissbrukare 💪💯👍
2023-08-08, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoSerious1
Ngn som vet vilket café det är?

Borde vara lätt att hitta, hon skrev 5min från hennes hem Google Maps here I come 😂
2023-08-08, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden12345
"Sluta klaga på mig hela tiden, ni är bara avundsjuka för att mitt liv är perfekt" sa Emelie på liven för några minuter sedan.

Jodå.
🤣🤣🤣🤣 Är det därför hon lipar i var och varannat inlägg då om det är så perfekt !! Och ev få förvaltare och bli fråntagen swish , bank id och någon annan styr hela hennes ekonomi
2023-08-08, 15:29
Medlem
Kakdeds avatar
Citat:
Tror inte hon kommer betala skatt på den vinsten man kanske borde anmäla till skatteverket
2023-08-08, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kakded
Tror inte hon kommer betala skatt på den vinsten man kanske borde anmäla till skatteverket

Du måste skatta på vinster från utländska sidor? Har inte koll på det faktiskt haha ja du då lär hon behöva casha in en del där med.
2023-08-08, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Du måste skatta på vinster från utländska sidor? Har inte koll på det faktiskt haha ja du då lär hon behöva casha in en del där med.

Länk för att anmäla skattefusk: https://skatteverket.se/omoss/kontak...21e9a9561.html

Har precis slängt iväg en anmälan 😈
2023-08-08, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoSerious1
Länk för att anmäla skattefusk: https://skatteverket.se/omoss/kontak...21e9a9561.html

Har precis slängt iväg en anmälan 😈

Det kommer flera 💪🤭
2023-08-08, 15:52
Medlem
Citat:

Jag lyckades hitta henne och såg en del av liven. Orkade bara titta några minuter.

Men hur som helst. I början av liven satt hon och sa att hon måste vinna ihop mycket pengar. Skatteskuld på 98 000 kr. Liknande summa till sin morfar och dessutom en del summor som hon skulle swisha tillbaka till folk.

Jag lämnade live när hon vann, hon fattade inte varför hon vann 😳 undrar om hon spelar bort direkt.
2023-08-08, 15:53
Medlem
Kakdeds avatar
Citat:
Man ska visst betala skatt på vinster om det är utan för Sverige och EU/EES men tror att Spinero ingår då dom är på Malta. Men skatteskulden hennes bör ju öka då hon fortfarande får bidrag och samtidigt drar in cash på att sälja sin kropp på Onlyfans sen ska man ju inte glömma alla hon lurat på pengar osv hon satt och sa i liven idag att hon måste prioritera sig själv nu när hon vunnit 45 tusen med lånade pengar btw
2023-08-08, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyllo
Nu håller EB en lång harang om att hon "sökt jobb" då en kompis till henne egentligen skulle söka det jobbet, men fick magsjuka. Därav gick EB dit istället för att söka jobbet.

Hon snurrar in sig i långa meningar om att hon minsann skulle gått dit även om hon haft magsjuka osv... men som vanligt pratar hon så snabbt och osammanhängande att man knappt hänger med. Hon tycker att hon själv är fantastiskt rolig och fnittrar och säger att hon är sååå busig.

Just nu ska hon läsa upp det personliga brev hon skickat till dem.

Jag hatar verkligen när vuxna säger de är BUSIGA, 🤮
2023-08-08, 16:19
Medlem
desammlass avatar
Citat:

hon lär inte ha mycket kvar när hon ska betala alla hon är skyldig eller så kommer hon blocka dom som vanligt sen när hon ska betala skatt på dom pengarna men bra med mer bevis till f-kassen
2023-08-08, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
hon lär inte ha mycket kvar när hon ska betala alla hon är skyldig eller så kommer hon blocka dom som vanligt sen när hon ska betala skatt på dom pengarna men bra med mer bevis till f-kassen

Precis. Men undrar om hon kommer betala skulderna. Hon köpte precis en dator för 12000.
Folk som lånat ur lär inte få se röken av sina pengar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in