Flashback bygger pepparkakshus!
2023-05-05, 16:31
Medlem
DayNites avatar
ny är det helg med ny inköpt rosa Shein kavaj som suttit på sedan förrra helgen
Bumbi går ut med att hon är "vräkt" och måste få in pengar till hyran igen
en riktigt snyftare

givetvis går pengarna till spel godis chips samt handla mat på bensinmacken
hon är inte vräkt

ny månad och skiten börjar om

Tack Försäkringskassan för att ni ser till att Bumbi kan spela upp bidraget ännu en gång samma timma som det kommer in
2023-05-05, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
ny är det helg med ny inköpt rosa Shein kavaj som suttit på sedan förrra helgen
en riktigt snyftare

givetvis går pengarna till spel godis chips samt handla mat på bensinmacken
hon är inte vräkt

ny månad och skiten börjar om

Tack Försäkringskassan för att ni ser till att Bumbi kan spela upp bidraget ännu en gång samma timma som det kommer in

Det är helt sjukt hur snabbt hon gör slut på sina pengar.. hon skulle ju ha fått sina horpengar från Onlyfans bara häromdagen! Jag tror inte en sekund på att hon tjänar 40lax i månaden på sina lama underklädesbilder btw.

Om hon vore liiite smart (hon är inte det) hade hon betalat 3 månaders hyra direkt efter "löning". Detta måste vara minst tredje gången hon hotas av vräkning. Ingen svensk får så många chanser! Hon kommer få flytta hem till Runk-Krille snart.
2023-05-05, 17:52
Medlem
spxrxts avatar
Citat:

Så sjukt att vissa idioter går på det där..
2023-05-05, 19:06
Medlem
Dyngbaggen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HonungsTrosa
Hahahaha jag är kille och jag tror nog fan att jag skulle kunna gå bättre i högklackat än vad hon gör i videon...
Det är rätt vanligt numera för män att ha högklackat så det är väl inte konstigt.
2023-05-05, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spxrxt
Så sjukt att vissa idioter går på det där..

Förstår inte heller, detta papper är dessutom utan datum (ser övertäckt ut). Undra hur många ggr hon visat samma papper..

Dessutom berättade hon precis att hon träffat ett "fan" och han ville köpa ett foto på henne i bikini/bh för 400 kr. EB skickar då alla OF-bilderna och tror hon ska träffa honom för att få sina pengar ikväll.
2023-05-06, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngbaggen2
Det är rätt vanligt numera för män att ha högklackat så det är väl inte konstigt.
Ja om man är bög
2023-05-06, 08:31
Medlem
T2Franks avatar
Är man vräkt så är man. Då har det gått då långt att det inte man inte återkallar det bara för att pengar kommer in.

Här hade t.ex Soc kunnat rädda henne och lägenheten, men dom kommer se på hennes kontoutdrag att hon klarar sig ekonomiskt och slösar bort pengarna.

Hyresvärden vill inte gå igenom den processen varje gång hon spelar bort pengarna.

Hon ljuger som vanligt och alla idioter går på det.

Eb är ju perfekt för alla som lurar av folk bank id. Godtrogen och lättlurad och så får alla se hur det ser ut.
2023-05-06, 22:32
Medlem
Rebali179s avatar
Emelie Bumbi nya Yotube video Jag i BIKINI BILDER ❤
https://youtu.be/LZAT1Y-8V3s

Tror inte den blir långvarig på Youtube
2023-05-06, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Emelie Bumbi nya Yotube video Jag i BIKINI BILDER ❤
https://youtu.be/LZAT1Y-8V3s

Tror inte den blir långvarig på Youtube

För mig står det "Videoklippet är inte längre tillgängligt eftersom det YouTube-konto som är associerat med videoklippet har avslutats."

Går bra för Bumbi nu, hon nekas använda Chrilles swish och konton, sociala konton blockas, lögnerna genomskådas.
2023-05-07, 00:37
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zentan
För mig står det "Videoklippet är inte längre tillgängligt eftersom det YouTube-konto som är associerat med videoklippet har avslutats."

Går bra för Bumbi nu, hon nekas använda Chrilles swish och konton, sociala konton blockas, lögnerna genomskådas.
yapp, och banken har stängt av hennes SWISH, sitter på YT och tjuter över att hon inte kan tigga pengar
2023-05-07, 00:42
Medlem
Citat:
yapp, och banken har stängt av hennes SWISH, sitter på YT och tjuter över att hon inte kan tigga pengar

Dessutom avslutar Nordea hennes tjänster hos dem inom kort. Finns det någon bank kvar för fröken Bumbi?
Hon har väl haft Swedbank, Handelsbanken (?) och SEB tror jag. Hon ska dessutom skaffa Freja bankid.
Går verkligen bra nu.
2023-05-07, 00:48
Medlem
Sverighiztans avatar
Nu känner jag inte till tråden eller dess direkta innehåll eller vad som diskuteras mest här. Har ej följt den.

Denna Emelie, "bumbi" vart kommer hon ifrån? Förstår att hon försöker leva på andra via donationer osv. Känner igen henne, kan inte placera bara.

Mördaren Jesper vet jag vem han är. Bor i samma krokar där de slog ihjäl den stackars gubben.

Orkar någon ge en superkort sammanfattning om vad det är som händer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in