Citat:
Jag börjar känna jävligt starka känslor mot dig. Du är en jävligt ohederlig person. Ljuger hela jävla tiden.
Nu får du ta och visa var jag skriver det du säger att jag tycker.
I det fallet du tar det ifrån skriver jag tvärtom att jag har för mig att killen i förhör säger att när han märker att tjejen inte är helt med på banan längre så slutar han och det är väl precis så man ska agera?
Visa nu var jag har skrivit att det är helt OK att sätta på någon som är redlöst berusad bara man slutar när personen återfår sansen.
jag har hela tiden skrivit tvärtom att killen säger att han slutade när han tyckte att hon började bli lite frånvarande. Det är en jävla skillnad.
Nu får du ta och visa var jag skriver det du säger att jag tycker.
I det fallet du tar det ifrån skriver jag tvärtom att jag har för mig att killen i förhör säger att när han märker att tjejen inte är helt med på banan längre så slutar han och det är väl precis så man ska agera?
Visa nu var jag har skrivit att det är helt OK att sätta på någon som är redlöst berusad bara man slutar när personen återfår sansen.
jag har hela tiden skrivit tvärtom att killen säger att han slutade när han tyckte att hon började bli lite frånvarande. Det är en jävla skillnad.
Så du har inte oavbrutet menat att om någon flera gånger avvisat att följa med någon för sex så är det ohyggligt svårt att inte förstå att det betyder nej sex på andra ställen?
Gällande Ljusdal så försöker du få det till att tjejen var drivande. Detta trotts att minst 3 vittnen beskrivit BO som gravt berusad och att GM trotts detta forsatt att truga i BO mer sprit. GM själv har sagt rill minst 2 personer att BO var så full att han var tvungen att bära upp henne till bostaden. Du har flertalat gånger hävdat att GM inte utnyttjat BOs utsatta situation.
Så jo Jocke, även om du själv inte förstår att du faktiskt konsekvent väljer att bortse från att någon sagt nej, varit redlöst berusad och så vidare. Du hävdar att det varit helt omöjligt för GM i båda fallen att förstå vad de gjorde.
Så jo, du herr Guzman uttrycker att det är helt ok att tolka ett nej till en specifik situation som ett ja till exakt allt annat.
Att minst 3 personer uppger att BO var gravt berusad. Och att GM själv uppgett till minst 2 personer att BO var så kraftigt berusad att han fick bära upp henne till bostaden innan han började sätta på henne.
Så summa sumarum uttrycker du att du anser att båda gärningarna är helt ok.